Gość Adriano95 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam, chciałbym się dowiedzieć czy orientuję się ktoś może czy występuje w Nissanie Maxima 2005r, 3.5 , pompka cylkulacyjna płynu chłodniczego, ponieważ na wolnych obrotach nie grzeje ogrzewania. Jest założony gaz, podczas jazdy ogrzewanie działa bez zarzutu. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 jak masz wpięty reduktor w układ chłodzenia, czy tak samo było przed założeniem gazu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adriano95 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 przed założeniem gazu było wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 czyli prawdopodobnie masz źle wpięty reduktor w ukłąd chłodzenia, daj jakieś zdjęcie jak to wygląda, reduktor powinien być wpięty równolegle w ukłąd nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristaczo Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam wszystkich, mam podobny problem w maximie a34 w 2004. Z ta różnicą że przed złożeniem instalacji LPG auto już słabo ogrzewało. Mówiąc ściślej - na postoju i w korku auto nie grzało wcale, wystarczyło jechać na minimalnych obrotach żeby auto grzało z pełną mocą. Po założeniu LPG muszę jechać zdecydowanie szybciej żeby odczuć ogrzewanie. Co może być przyczyną? Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 U mnie tez po założeniu gazu jakiś czas nie dogrzewało, potem się wszystko samo odpowietrzyło po kilku dniach . A u Ciebie jak dalej nie dogrzewa to może coś gazownicy przeoczyli, w starej J30 kiedyś założyłem kryzę zwężkę na przewodach do parownika, tak żeby więcej cieczy krążyło przez nagrzewnice, trochę pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristaczo Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Dzięki za odpowiedź. Dzwoniłem do gazowników, powiedzieli żebym w pierwszej sprawdził ilość płynu z zbiorniczku wyrównawczym. Powiedzieli że zwiększył się obieg i zbyt mała ilość płynu może być przyczyną. Dam znać czy to było przyczyną. no i jest winowajca Wstyd sie przyznać, ale powodem niedogrzewania auta był niski poziom płynu chłodniczego Po uzupełnieniu, w aucie jak w saunie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.