Gość dr dre Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Witam, Chciałbym obniżyć swoją P11 o jakieś 30-35mm, zakładając progresywne sprężyny, które będą współpracowały z fabrycznymi amortyzatorami. Miałem już kiedyś H&R ale było bardzo twardo. Chciałbym założyć takie sprężyny na których można będzie odczuć chociaż odrobinę komfortu. Czy ktoś może jeździł na MTS Technik, Enzo, Eibach, Weitec lub innch i może się na ten temat wypowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Miałem spręzyny Eibacha w P11 i nie narzekałem, poprawił się wygląd samochodu było troche twardziej ale bez przesady. Lepiej się zachowywała w zakrętach a dodatkowo miałem felgi 17" i opony 215/45. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr dre Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Miałem spręzyny Eibacha w P11 i nie narzekałem, poprawił się wygląd samochodu było troche twardziej ale bez przesady. Lepiej się zachowywała w zakrętach a dodatkowo miałem felgi 17" i opony 215/45. Dziękuję za odp. niestety tylko jedną ale cenną bo też myślałem o Eibachu. Kiedyś miałem H&R - fajnie się obniżył ale jak dla mnie był za twardy. Byłem również na parowcowej żeby dowiedzieć się czegoś na temat MTS Technik - sprzedawca mi powiedział że są to azjatyckie sprężyny produkowane gdzieś tam i sprowadzane do Niemiec i mówi się że są to niemieckie sprężyny. Powiedział również, że sami na nich nie jeździli, ale z opini klientów co je kupili wynika że są bardzo twarde. Jak by ktoś miał używane Eibachy do fabrycznych amorów to proszę o kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebabp Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Pakuj Eibachy takie jak były montowane w SportLine'ach '97 i STW '98. Wiem co mówię, mam takie. Najlepszy kompromis jeżeli chodzi o obniżenie, twardość i komfort. Jest jeden problem aktualnie ich nie produkują wiec pozostaje Ci poszukać używanych niestety jest strasznie trudno je znaleźć. Nie daj się oszukać!! Zawieszenie ze zwykłych P11 GT to nie to samo co w SportLine'ach. Kolega takie sobie zamontował i fakt też jest jakoś tam twardziej niż normalnie ale w ogóle się nie obniżyło auto i wygląda strasznie, jak seria P11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stapcio Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Jak mam oryginalne z Wersji top sport eibacha ewe 6336001VA siedzi trochę niżej ale nie jest zbyt twardo. W porównaniu z Felami 17/45/215 Prowadzi sie rewelacyjnie a przede wszystkim wygląda... Tylko Ciężko Ci będzie znaleźć oryginalne eibacha. Tak wygląda Moje GT http://allegro.pl/nissan-primera-p11-2-0-b-g-gt-top-sport-i1290354014.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mieszko Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Panowie a co myślicie o takich zawieszeniach tego typu http://www.ebay.pl/itm/Fahrwerk-Nissan-Primera-1-6-1-8-2-0-P11-30-20-mm-/320556518795?pt=DE_Autoteile&hash=item4aa2a84d8b jest pełno ich na ebayu.de Warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.