Gość mini Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Witam, przeczytałem wątki na forum o wilgoci pod siedzeniem pasażera, ale z moim przypadkiem sie nie zgadza. Ostatnio zauważyłem, podczas odkurzania że jest mokra wycieraczka pasażera. Myślałem że filtr kabinowy i odpływ może jest zatkany, ale nie. Po ściągnięciu zaczepów dodatkowo zauważyłem ze ten filc pod wykładziną jest też cały mokry aż cieknie z niego. Macie jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Wydaje mi się, że ciecz dostaje się od lewej górnej strony tam jest filc najbardziej mokry. Może to klima przepuszcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Kolego jak się zaczyna temat to się pisze jakiego modelu on dotyczy, a kima to jest nabita gazem a nie cieczą. Sprawdź czy ci nie cieknie z nagrzewnicy (ubytki płynu chłodniczego) Sprawdź podszybie i uszczelkę szyby, zobacz cz w nadkolu lub podłodze nie masz dziur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareg Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Częstą przyczyną mokrej strony pasażera jest spinka na podszybiu. Zdejmnij ramiona wycieraczek i plastykowe podszybie. Jest tam plastykowa kwadratowa spinka (chyba zielona), wytnij z gumy nową podkładkę lub uszczelnij silikonem. Miałem to w P10 i P11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mini Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Dziwi mnie to że woda zbiera sie niezależnie od tego czy pada czy nie. Wydaje mi się, ze to od klimy ostatnio podczas trasy na południe kraju nie spadła nawet kropla, natomiast klima ciągle chodziła. Po dotarciu do celu wykładzina była mokra. Od czego zacząć sprawdzanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareg Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Pojeździj na klimie(nieszczelność skraplanie),nagrzewnica otw/zam odkręć schowek,wyłóż folią podłogę, papier toaletowy w rękę i pomacaj między kablami,na ścianie przegrody itd. Papier momentalnie łapie wodę(płyn+kolor). Sprawdź czynnik chłodniczy. Czynnik chłodniczy w układzie klimatyzacji (g) 550 - 650 Olej do sprężarki klimatyzatora (ml 200). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Przetkaj na początek przewód odprowadzający skropliny Jego wyjście znajduje się w ścianie grodziowej na wysokości schowka (oczywiście w przedziale silnika) Znajdziesz tam wielką gumę a w niej otwór. Kanał jest długi Wchodzi w niego prawie cała sonda od pianki do odgrzybiania. Stawiam 90% na zapchany kanał skoro masz mokro pod nogami pomimo słonecznej aury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.