Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 370Z... tu ocena, komentarz, opinie


Gość Kimi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nurgburgring tez znam :) Powiedz mi cos o tym ssangu? Ile hp ma?

 

kolega chyba tylko jako przykład podał tego ssanga.

 

A tak swoją drogą to są trzy imprezy w tym roku na Torze Poznań ogólnodostępne, ceny od 600 do 900 pln w zależności od organizatora. Piszecie się ? Ja przynajmniej na jedną imprezę jadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tsuiso.pl

Jeśli bylibyście zainteresowani to oto są dni, w których możecie przyjechać na Tor Poznań i pobawić się w stawianie boków trochę :)

 

19 marzec

3 kwiecien

20 maj

10 czerwiec

13 lipiec

19 sierpien

30 wrzesien

21 pazdziernik

20 listopad

10 grudzien

 

200zl płaci uczestnik niezrzeszony w AW Poznań

150zl płaci kandydat na członka AW Poznań (jest sie nim pierwszy rok)

100zl płaci członek AW Poznań

 

trzeba mieć kask - w razie czego możemy się jakoś zmówić bo kasków mam kilka i mogę użyczyć.

Jeśli chcecie więcej szczegółów to walcie śmiało na PW

 

Swoją drogą w marcu jadę na Hockenheim otworzyć sezon :D i będę tam praktycznie co tydzień - tak więc jakby ktoś chciał, to zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tsuiso jeździł, ale zniknął... ;] Mało kręci się 370Z w porównaniu do 350Z, ja wręcz na ulicach częściej widuję GTR'a niż 370Z.

 

370Z to ja najczęściej widzę na podestach u dealerów. a GTRa to widziałem jednego dnia dwa razy. Biały był. Pewnie to ten sam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak 370 Z ma te 330 KM ale żeby go zrobić na np 360 czy 370 KM potrzeba kupe kasy bo to nie jest turbo . Taki 300 zx TT na seryjnych turbinach wyciąga 350 KM po kilku modach , jak jest w dobrym stanie i łyka 370 Z już samym momentem. Akurat 370 z ma 370 NM ,tyle co 300zx TT w serii ale po podniesieniu doładowania powinno być wiecej i 370siątka zostaje w tyle teoretycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tsuiso jeździł, ale zniknął... ;] Mało kręci się 370Z w porównaniu do 350Z, ja wręcz na ulicach częściej widuję GTR'a niż 370Z.

 

 

370Z to ja najczęściej widzę na podestach u dealerów. a GTRa to widziałem jednego dnia dwa razy. Biały był. Pewnie to ten sam ;)

 

 

Macie racje. Mieszkam przy drodze krajowej, często zerkam na auta i 370Z to jeszcze nie widziałem, a GTR'a raz w tygodniu widzę i to różne kolory, więc albo są lepsze, albo Polacy szybciej sie bogacą :rolleyes:

a może przemawiają wzgledy rodzinne w końcu GTR ma 4 miejsca, więc łatwiej przekonać żonę :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy prawdziwy fan danego modelu zawsze interesuje się jego następcą.

Na początku jak zobaczyłem 370z patrzyłem na to auto z obrzydzeniem.

W tej chwili już tak nie jest a nawet zaczyna mi się podobać.

Ale jak patrzę ile tego stoi po salonach w Europie to wydaje mi się,że niezbyt dobrze sprzedaje się to auto. Pewnie takiego sukcesu nie osiągnie jak 350z może dla prawdziwych fanów modelu to nawet lepiej, będą tańsze, z drugiej strony używane 350z były w miarę tanie ze względu na masę tanich aut ściągniętych z USA, gdy dolar był po 2 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko przecież nie tylko chodzi o to żeby łykać wszystko. Cóż z tego, że 300ZX po modach łyka 370Z? To są czyste spekulacje... Jak się chce wszystko (prawie) łykać to się kupuje GTR'a. Dobrze zrobione EVO też łyka wszystko...

 

też mi się tak wydawało, że takie porównywanie jest bez sensu. dzisiaj na gokartach sobie jeździłem znowu, i mnie jakiś gnój wziął na prostej. A niby te gokarty są takiej samej mocy... takie życie, że zawsze ktoś kogoś łyknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak skoro nie chodzi o łykanie to po co kupować takie szybkie wózki :)

Cała sztuka polega na kupieniu taniego ,szybkiego i łatwego w serwisowaniu auta.

Po co mam wydawać 150-200 tyś zł jak mogę mieć ładnego 300 zx'a w którym zamknę się

z modami w 40 tyś zł ,a te 100-150 tyś mogę przeznaczyć na mieszkanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak skoro nie chodzi o łykanie to po co kupować takie szybkie wózki :)

Cała sztuka polega na kupieniu taniego ,szybkiego i łatwego w serwisowaniu auta.

Po co mam wydawać 150-200 tyś zł jak mogę mieć ładnego 300 zx'a w którym zamknę się

z modami w 40 tyś zł ,a te 100-150 tyś mogę przeznaczyć na mieszkanie :P

 

rzeczy w tym, że 300zx rozpadnie Ci się wcześniej o jakieś 15 lat niż ten samochód za 150-200 tys :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem gdzie Ty takiego ładnego ZX'a kupisz, w Polsce nie widziałem...

 

Nie chwaląc sie mam takiego w serii :D

post-34493-0-69843100-1302517883_thumb.jpg

post-34493-0-60715700-1302517892_thumb.jpg

Edytowane przez KUBEK1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie heheh dopiero mam od roku...

ale tak na poważnie to wiadomo ,że 370 z inna już technologia ale powiem szczerze ,że miło mnie zaskoczyło prowadzenie 3setki.

W deszcz czy na sucho na zakrętach nie jestem spocony czy zestresowany . Prowadził się dobrze jak nie miał jeszcze podłączonego HICASa bo ktoś go odłączył. Automat też fajnie śmiga i szybko zmienia biegi . Zawieszenie seria .

Tak więc musiałbym pojeździć 350z żeby porównać. Fakt jest taki ,żę 350z ciężko robić bączki bo kontrola się włącza pomimo jej wyłączenia :)

Co do 3setki jestem na etapie dopieszczania bo wiadomo nie jest to nowe ale kupiłem poniżej 20 tyś zł więc zapas budżetu jest :)

Pewnie za koszt pierwszego większego przeglądu w 370 z w serwisie to w 3setce mam prawie pół samochodu nowego :P

Edytowane przez KUBEK1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 3setki jestem na etapie dopieszczania bo wiadomo nie jest to nowe ale kupiłem poniżej 20 tyś zł więc zapas budżetu jest :)

Pewnie za koszt pierwszego większego przeglądu w 370 z w serwisie to w 3setce mam prawie pół samochodu nowego :P

 

przegląd gwarancyjny w zetce kosztuje koło 1000 pln więc tyle samo ile w innych samochodach za te pieniądze

 

tutaj jakiś nasz "kolega" jedzie 370Z. Film z wczoraj. Była wczoraj impreza - zawody. Nie startowałem ale oglądałem z boku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widać na załączonym obrazku, że 370Z też się da wybrać na jakieś jeżdżenie...

 

dać się da. Na tej samej zasadzie co można żyć z modelką albo znaną aktorką :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś próbował na boku z jakąś tap madl? :devil::whistle:

 

ja nie, ja wierny jak pies, ale kolega mówił, który ma silne parcie w tym kierunku i nie może się z niego wyleczyć :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No tak 370 Z ma te 330 KM ale żeby go zrobić na np 360 czy 370 KM potrzeba kupe kasy bo to nie jest turbo . Taki 300 zx TT na seryjnych turbinach wyciąga 350 KM po kilku modach , jak jest w dobrym stanie i łyka 370 Z już samym momentem. Akurat 370 z ma 370 NM ,tyle co 300zx TT w serii ale po podniesieniu doładowania powinno być wiecej i 370siątka zostaje w tyle teoretycznie.

 

370z ma 330 koni przy fabrycznym y-pipie ktory ma srednice rur 2 cale. w 350z jest w tym miejscu grubsza rura bo 2,5 cala. kolega do swojego 370z kupil kompletny wydech razem z kolektorami i katalizatorami gdzie y-pipe ma 2,5 cala. doszlo wedlug producenta wydechu 37 koni, nie wiem ile w tym prawdy. jednak roznica w jezdzie na prawde duza. koles twierdzi ze przy zmianie biegu na prostej z 2 na 3 zrywa na chwile przyczepnosc gdzie w serii nigdy to sie nie zdazalo. teraz nawet jak sie zmienia bieg z 3 na 4 potrafi opona zapiszczec mimo tego ze jest tam kapec 275 szeroki. wychodzi na to zeby osiagnac 370 koni nie trzeba duzo inwestowac. zamontowali mu to w salonie nissana wiec nie stracil gwarancji. z tego wynika ze te silniki sa zdlawione fabrycznie na wydechu po przez zmniejszenie srednicy rur o czym malo kto wie. moze to nie jest bi turbo ale za to nie ma turbo dziury tulko dostepna moc jest od razu. no i 300zx ma slaby start przez to ze musi zrobic najpierw cisnienie na turbinach. wiec teoretycznie 370z jest lepsza na starcie. trzeba by sprawdzic przy jakiej predkosci 300zx dogoni jezeli dogoni. jak ktos ma 300 zx tt po lekkich modach w szczecinie lub okolicy to mozemy sie przekonac. ciekawostka jest to ze ta 370z fabrynie nie ma blokady predkosci. ciekawy jestem czemu niektore egzemplaze dali bez kaganca. np w mojej 350z mam blokade przy 260 km/h a nissan podaje ze zetki maja przy 250 km/h.

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 300 zx tt serii jest 289 KM ale słyszałem ,że 300 koni sprzed 20 lat nie równają sie z dzisiejszymi na korzyśc tych pierwszych ,a to ze względu na różnice w sposobie pomiaru mocy. W TT wystarczy wywalic prekaty co daje 10-15 KM podobnież i lepszy dół do tego cały układ i ponoc dodatkowo 10-20 KM w zależności od rodzaju układu . Potem jakiś chip i można miec te 350 KM ale ważniejszy jest moment obortowy który idzie w 450 Nm dzieki turbinom gdzie w wolnossaku niestety nie pójdzie wiele w górę . U nas jeździ po okolicy 370z w automacie i jeździ to szybko ,mam zamiar sie z nim styknąc i sprawdzic bo będzie sprawiedliwie ,2 automaty i serie . Mocy nie będę podnosił czy zmieniał wydech bo nie ma sensu ,auto ma służyc jak najdłużej i cieszyc ,a na wyścigi to można tańsze auta zrobic .

Edytowane przez KUBEK1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 300 zx tt serii jest 289 KM ale słyszałem ,że 300 koni sprzed 20 lat nie równają sie z dzisiejszymi na korzyśc tych pierwszych ,a to ze względu na różnice w sposobie pomiaru mocy. W TT wystarczy wywalic prekaty co daje 10-15 KM podobnież i lepszy dół do tego cały układ i ponoc dodatkowo 10-20 KM w zależności od rodzaju układu . Potem jakiś chip i można miec te 350 KM ale ważniejszy jest moment obortowy który idzie w 450 Nm dzieki turbinom gdzie w wolnossaku niestety nie pójdzie wiele w górę . U nas jeździ po okolicy 370z w automacie i jeździ to szybko ,mam zamiar sie z nim styknąc i sprawdzic bo będzie sprawiedliwie ,2 automaty i serie . Mocy nie będę podnosił czy zmieniał wydech bo nie ma sensu ,auto ma służyc jak najdłużej i cieszyc ,a na wyścigi to można tańsze auta zrobic .

 

moment obrotowy to nie wszystko. np F1 mimo mocy ponad 700 KM ma tylko gora 300 nm. mimo tego ze jest lekka to przy predkosci 160 km/h docisk ma wiekszy od masy auta. mimo takich oporow dalej ma niesamowite przyspieszenie. gdy silnik wykreca wyzsze obroty i jest tam rozlozony dobrze moment obrotowy i skrzynia biegow o duzej ilosci przelozen, co powoduje ze sa krótsze biegi daje znacznie lepsze osiagi.

chodzi mi o to ze 370z majac slabszy moment obrotowy moze to nadrobic miedzy innymi skrzynia biegow. do tego majac obroty jak sie nie myle do 7500 obrotow to ma szerszy zakres na ktorym jest rozlozony maksymalny moment obrotowy.

jezeli chodzi o serie to 300 zx ma troszke slabszy start. jednak gdy sprawdzicie osiagi z jakies wiekszej predkosci np od 100 km/h. podejrzewam że wtedy 300zx tt bedzie podobnie przyspieszalo a mozliwe ze nawet lepiej. najlepiej bylo by sprawdzic dwie sarie a potem dwie po modach na moc 360 - 370 KM. no oczywiscie majac wiele sosu mozna wpakowac w auto kupe rzeczy a potem zrobic mape na mala moc a wielki moment obrotowy. w tedy to wiadomo ze wolnossacy o podobnej mocy nie ma najmniejszych szans :)

chcial bym tekiego podrasowanego 300zx. widzialem ze dobrze zasuwaja a na 370z jak na razie to mnie nie stac :) do 350z nie bede pakowal turbin bo to tez duze koszty. do tego na forach wyczytalem ze po takim modzie na 400 - 450 koni zuzycie paliwa na miescie nie zejdzie ponizej 25 litrow na 100 km.

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widać ,że 370z słabo się sprzedaje.

Do nowego samochodu dodają już w cenie nową Micre!!!

Kiedyś taka sama oferta wiązana sprzedaży występowała z 350z.

Co ciekawe, przez rok czasu na Allegro widziałem tylko jedną ciekawą ofertę 370z manual z salonu polskiego, a reszta to nowe automat albo jakieś sporadycznie pojawiające się rozpierd...ce.

 

http://otomoto.pl/nissan-370-z-370-z-roadster-nissan-micra-C19823008.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszna uwaga z tą gwarancją, mi też osobiście cabrio nie przypada do gustu, natomiast to,że jest zarejestrowany na dilera z przebiegiem 24 km to nie robi jak dla mnie żadnego wrażenia. Gorzej jak mają po kilkanaście tys. wtedy wiadomo nikt o to nie dba i przeważnie katują takie auta. Z tego, co wiem dilerzy zobowiązani są mieć zarejestrowane takie auto a po pól roku je sprzedają. Różnie to bywa, żona szukając Kia Sportage zaproponowali jej 2 tys. rabatu za auto z 2010r warte +100 tys., a miesiąc później udało się takie samo auto kupić za te same pieniądze, ale już z 2011r.Jak zawsze kwestia podaży i pobytu, da się klienta kroić to się zdzierają. Odbiegając od tematu z tymi kijankami Sportage chyba 1,6 Gdi i 2,0 d to są jaja ludzie czekają od jesieni ubiegłego roku na te samochody..

Wracając do powyższej oferty ja gdybym planował zakup 370z i miał na to $ to bym się nie zastanawiał nad taką ofertą. Gorzej, co Micrą zrobić..

Ale naprawdę, jeżeli chodzi o używany 370z manual /niebity,czytaj z salonu Pl./ to przez rok może dwa, widziałem w ogłoszeniach chyba tylko 2 egzemplarze.

Oferta dosłownie zerowa, mimo,że samochód już jest produkowany od jakiegoś czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Poniewaz szukam jakiejs okazyjnej Z i znalazlem te oferte z Krakowa w sieci zadzwonilem do tego dealera.

Niestety wyglada to na jakies krecenie. Pierwszgo dnia odpowiedz, ze samochod jest zarezerwowany, poniewaz znalazl sie kupiec (bez mozliwosci poznania calej oferty, co z micra itd)

Po kilku dniach ponowny moj telefon i odpowiedz, ze samochod jest wystawiony do sprzedazy za wczesniej oferowana cene ale juz bez micry.

Odnosnie pozostalych kwesti w watku:

1. przejechalem sie nowa 370Z (udalo sie wyciagnac na godz nowy egzemplarz bez pracownika serwisu) Nigdy wczesniej nie jezdzilem 350 wiec wrazenia rewelacyjne

2. wersja z automatyczna skrzynia wyjatkowo szybka, mozliwosc sterowania manetkami przy kierownicy w wersji manual

3. potwierdzam opinie, ze wersje z automatyczna skrzynia sprzedaj sie lepiej i ze lepiej sprzedaje sie wersja coupe

4. gdyby jednak cena na tego roadstera byla okazyjna zaczal bym myslec byc moze o tej wersji

5. czy 370 sprzedaje sie zle??? chyba gorzej niz w latach poprzednich, pelno ofert na roznych stronach (w Niemczech i u nas) i ogromne mozliwosci negocjacji ceny samochodu nowego z 2011 lub 2010

 

Przy okazji pozdrawiam uzytkownikow nissana Z

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...