Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Maxima MacGayver'a


MacGayver

Rekomendowane odpowiedzi

cd218623d4a96d70.jpg

 

 

"Jedynie obraz za oknem przypomina o świecie w którym żyjesz"

 

 

Silnik: 3.0 V6 czyli VQ30DE

Skrzynia biegów: manualna

 

Wyposażenie: full wypas bez grzanej tylnej kanapy co powinno być w standardzie

:shifty:

 

Silnik zasilany jakże coraz droższym paliwem do kochanych zapalniczek i nie tylko, jak również niezwykle popularnych kuchenek nieelektrycznych widywanych w niemal każdych domach

 

Z ciekawszych rzeczy to posiadam własną filharmonie. Moja orkiestra została zauważona przez sepleniącego przedstawiciela branży akustycznej tudzież rozrywkowej i gdy usłyszał dźwięk wydobywający się z tej przestrzeni zdołał wypowiedzieć tylko jedno słowo: "Boże". Jednakże z racji jego wady wymowy usłyszano "Bose", od tej pory jest to jedna z wiodących marek dostarczających dźwięk dla niepoprawnych melomanów

 

 

p.s. szukam lewego halogenu :shifty:

 

 

b869808f9db79878med.jpg

 

866d190d6c69f463med.jpg

 

fcec59ce97b24017med.jpg

 

a2190115ae3b3af6.jpg

 

a45f0b82ab1396b8.jpg

 

283e35358013e243.jpg

 

1ef89f399ddb159f.jpg

 

0a62258630ac78b3.jpg

 

c8403632b4a59cef.jpg

 

e56a08f9badea3dc.jpg

 

ba2e058b28c419bc.jpg

 

1933c1fc961c63af.jpg

 

8139bcf319d7a199.jpg

 

90f09968eb4ee1ba.jpg

 

1cff972cce53e6f7.jpg

 

df27b19a3e500563.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto: klasa, komfort, silnik 3.0 manual, stożek i ten ryk... hmmm bezcenne

Brakuje tylko modów i wykresu a na nim >200 KM i >250 NM :whistle:

Też muszę opisać auto na NKP :)

Mam filmik z pierwszej fotki: Maxima vs Primera. Daj znać to Ci podeślę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Małą aktualizacja, kolejna paczka dotarła :-P

 

2451586168ccb1ca.jpg

 

Mała modyfikacja dolotu. Usunąłem tłumik szmerów. Mogłem kupić zestaw z allegro do modyfikacji dolotu ale tam nie było wszystkich króćców, a przede wszystkim nie było miejsca na czujnik temperatury którego w europie nie ma.

 

ac6bde30a6eb8798.jpg

 

39aa377499464eb4.jpg

 

Odczucia są takie że tego opisać się nie da :-P tak jak do tej pory był przyjemny dźwięk z dolotu tak teraz na górnych partiach przy wciśniętym gazie do oporu można od tego przyjemnego dźwięku ogłuchnąć :mrgreen: Co do poprawy osiągów to raczej jestem sceptyczny, na pewno reakcja na gaz się poprawiła :-D

 

 

Zaadoptowałem do swojej Maximy 4-tłoczkowe hamulce Brembo od 350Z, tudzież Subaru Impreza WRX. Było kilka problemów gdyż PNP nie pasują ale to drobiazgi.

Temat również w dziale "Performance Garage"

 

No to zaczynamy od początku :mrgreen:

 

1. Oemowe zaciski na feldze "18

 

d8f64b3887af212a.jpg

 

2. Hamulce bez felgi

 

1139a3f48779fc64.jpg

 

3. Porównanie Ori zacisków z Maxi USA i 350Z

 

74df3df37424ad36.jpg

 

4. Porównanie Ori tarcz z Maxi USA i 350Z (tarcze należy stoczyć z 324mm do średnicy 318mm

 

b6d1e40e0867e0bd.jpg

 

5. Oryginalne otwory na jarzma w Maximie A32 mają 12mm, potrzebujemy 14mm więc rozwiercamy je na odpowiedni rozmiar

 

d4bf01b03b85c3bd.jpg

 

345a1b5bc45fb115.jpg

 

6. przewody hamulcowe pasują bez problemów, jedynie śruby musimy skrócić o 4mm

 

e6233f6275c39189.jpg

 

4fd59b7f5857d64e.jpg

 

7. Zamontowany komplet

 

21db3dd1bced8f3c.jpg

 

990110db1210cb44.jpg

 

7cca2b6389ad296d.jpg

 

9577860e31f3f6e6.jpg

 

f10645aeda1f1ac6.jpg

 

b7f52fb5b3ac51f3.jpg

 

0cfe677332de0f3a.jpg

 

f77691af3ddb8462.jpg

 

fe79a9ed8cb85ab0.jpg

 

 

 

 

W aucie coś tam się cały czas dzieje a w temacie nie ma nawet czasu napisać :-D Trzeba więc zrobić małą aktualizację :-D

 

Od łącznika elastycznego do końca zrobiony wydech fi 2.5 cala na końcowym przelotowym z dużą puszką.

 

e845943014b0743d.jpg

 

gotowe flansze do połączenia elementów

 

dcec95680fcd4cbf.jpg

 

e91a942836541531.jpg

 

936a7b5e5f67863c.jpg

 

Następnie zabrałem się za podłączenie zegarów ciśnienie, temp oleju i woltomierza od Audi. Potrzeba było zrobić redukcję na czujnik by jednocześnie ominąć półoś i podstawę miski olejowej.

 

cafd0a47f8e98e5d.jpg

 

1a0ea7e2351af579.jpg

 

6a3b23fe2db3f383.jpg

 

Aktualnie prace nad tym elementem pozostają zawieszone bo nie mogę dorwać schematu elektrycznego od oryginalnego czujnika i zegarów od Audi. Jakieś błędne parametry pokazują zegary (czujnik nowy, zegary pewne)

 

Zakupiłem nowe serwo sprzęgła gdyż moje przepuszcza i czasami są kłopoty ze sprzęgłem

 

ce9f90b367c3a319.jpg

 

Kolejnym etapem był montaż środkowego tłumika/rozprężnika za namową Szalonego bo bez niego Maxi słabnie. Najpierw zakupiłem środkowy tłumik ale miał fi60 i niechętnie chciałem go wkładać. Przez przypadek zauważyłem u znajomego który rozbiera angliki wydech ze Toyoty Corolli 190KM. Zakupiłem go :-P

 

1c7700e60ae53789.jpg

 

Plan miałem taki by wyciągnąć ze środka perforowaną rurę (fi55) i wstawić perforowaną rurę fi65 tak by zgrywała się z całym wydechem. Musiałem to zrobić bo nigdzie nie mogłem znaleźć środkowego tłumika na taką średnicę, wszędzie były mniejsze.

 

f7956c33b2703178.jpg

 

d31437a912ef8719.jpg

 

Wiertło 3.5mm i wywiercone dokładnie 775 otwory :shock:

 

497a36a1bb8d2f2d.jpg

 

Czas na montaż rury we właściwym miejscu

 

1d01b210c95a8bf5.jpg

 

ddad11d96324d5a9.jpg

 

5fddaede0a76f3f5.jpg

 

I już na aucie

 

20f3c6ce78bab4ef.jpg

 

Tego samego dnia odebrałem przesyłkę z nowymi tarczami na tył, nacinane i nawiercane. Zakupione wcześniej klocki TRW i przystąpiłem do montażu

 

f308fef69249f151.jpg

 

3cdece6ae445bb0f.jpg

 

odebrałem kolektor MEVI i inne graty od mojego znajomka czarodzieja co robi wszystko na "nówkę" :mrgreen: Oczywiście wszystko pójdzie w lakier, ale to jeszcze do tego dojdzie kilka elementów :-D

 

2b9287c60e7aeb5a.jpg

 

b4262bc229b5c24b.jpg

 

 

Tak wygląda auto teraz :icecream:

 

1

64ec4c5bdf141e74.jpg

 

 

2

25d4e1e84db1e8b8.jpg

 

 

3

e00e7aac7e35e0a0.jpg

 

 

4

6c8bba6631d89be4.jpg

 

 

5

7cac6624436596d9.jpg

 

 

6

8542a4ca2975f440.jpg

 

 

7

e0efb77da3ce190f.jpg

 

 

8

6a0a669b0d75a7ec.jpg

 

 

9

a868b21098dc1d2b.jpg

 

 

10

dd5b09450ac52a4a.jpg

 

 

11

a953d9347a9baf96.jpg

 

 

12

34d9374eaa7fea5c.jpg

 

 

13

90334e3ed7b3525b.jpg

 

 

14

714786d3bd2f3483.jpg

 

 

15

6ac325e6d3962d01.jpg

 

 

16

496a08a786deb965.jpg

 

 

17

4c27f6515a4786d3.jpg

 

 

18

93e7eec484ba6213.jpg

 

 

 

 

nadszedł czas...

 

33eb0d0ad048f8f7.jpg

 

 

Dzisiaj zakończony jeden z wielu kolejnych etapów. Tym razem pierwszy kolektor wydechowy od strony chłodnicy, efekt finalny

 

504211351983ba34.jpg

 

EDIT

 

drugi kolektor już prawie gotowy :mrgreen:

 

2491325e29ed8639.jpg

 

9af4b0f282510250.jpg

 

Już nie mogę się doczekać tego gardłowego dźwięku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...