Gość lukasz6 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam. Dzisiaj jadąc poczułem smród palącej elektroniki i zapaliła się lampka od temperatury wody. Następnie jest brak ogrzewania na klimie i bez klimy, skacze napięcie z 14 na 13 i z powrotem, oraz wentylator chłodnicy załącza się i wyłącza. Wskazówka temperatury wody wachluje i staje nieraz w poprzek. Po podłączeniu pod komp pokazuje błąd P0530. Proszę o poradę co mogło paść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 P0530 - czujnik ciśnienia środka chłodzącego w ukłądzie klimy, a wachlowanie może być spowodowane uszczelką pod głowicą, sprawdź czy masz płyn w układzie i otagować temat bo wywalę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Jak DINO napisał to mam wodę w chłodnicy i czy ten czujnik może mieć wpływ na ogrzewanie również z wyłączoną klimą. Jak DINO napisał to mam wodę w chłodnicy i czy ten czujnik może mieć wpływ na ogrzewanie również z wyłączoną klimą. Widzę że jak jest poważny temat ot brak jakichkolwiek odpowiedzi. LEPIEJ ROZPISAĆ SIĘ NA TEMAT JAKIEGOŚ GŁUPSTWA NIŻ PORUSZYĆ KONKRETNY TEMAT.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 a co sprawdziłeś?? na PW pisałem, ze to dwa różne nie zależne układy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dino widzę że nie boisz się trudnych tematów. To był problem z elektryką. Trochę wilgoci i trafił szlag ogrzewanie, klimę i temperaturę silnika. Wszystko powróciło do normy na drugi dzień po przejechaniu 1,5 km. Zrobiłem kolenie ok 160 km i nic się nie działo. Podejrzewam że masa, albo złączka któraś jest nie szczelna. Jednak przejechałem przez wodę po kostki z prędkością 40 km/h. i silnik był cały mokry ale normalnie działał. Obawiałem się tylko wody w filtrze powietrza, że zaciągnie, ale nic takiego się nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 a od czego ta wilgoć?? to może trzeba oblukać wszystkie złączki bo na pewno powróci, a nie ogrzybiałeś klimki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Wilgoć z powietrza, a odgrzybianie nigdy w życiu, chyba że liczyć zakupiony w markecie środek niby do odgrzybiania klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 to nie za dobrze, że wilgoć w powietrzu potrafi zrobić takie spustoszenie, trzeba by było przelecieć wszystkie połączenia, a odnośnie odgrzybiania to chodziło mi o to czy robiłeś to przed awarią, bo nieraz potrafi coś wylecieć mokrego z przewodów i też zaczyna wariować elektryka, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz6 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Nic innego jak to niby odgrzybianie metodą markietowską nie robiłem, a było to z dwa lata temu w lato. W sobotę jadę na kompa aby sprawdzić inne błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qver Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 podlacze sie pod temat, u mnie po wymianie termostatu nie ma w ogole ogrzewania, na starym termostacie silnik nagrzewal sie tylko w czasie jazdy po trasie(4 kreski na wskazniku) a na postoju temperatura silnika spadala do 1 kreski ale w aucie bylo cieplo. gdy wymienilem termostat to na postoju nagrzewa sie do 4 kresek (w aucie zimno ogrzewanie nie dziala) a w czasie jazdy silnik dochodzi do 130 stopni czyli sie przegrzewa a ogrzewanie dalej nie dziala. wstawilem poprzedni uszkodzony termostat i dziala jak poprzednio czyli na postoju 1 kreska na trasie stala temperatura 4 kreski ale dalej nie dziala ogrzewanie, myslalem ze to nagrzewnica kiedys w innym aucie (peugeot) mi padla i woda lala sie do srodka auta na podloge tutaj nic takiego sie nie dzieje- podloga sucha. zrobilem auto diagnostyke (wcisnac info i krecic volume w prawo) i pokazalo mi ze climate control jest ok. reasumujac to prawdopodobnie nie nagrzewnica ani climate control. ma ktos jakies pomysly? z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 dopóki nie wymieniłeś termostatu to wydawało mi się, że jest odwrotnie włożony. Ale czy jeździłeś jak wymieniłeś czy odpaliłeś i "brak" reakcji. Bo może trzeba poczekać na odpowietrzenia układu chłodzenia?? Zainstaluj nowy termostat odpal brykę włącz grzanie i czekaj jak załączą się wiatraki. Sprawdź poziom płynu lub dolej i obserwuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qver Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 jak wymienilem na nowy to czekalem z wlaczonym ogrzewaniem przy zapalonym silniku az sie odpowietrzy ale nic takiego sie nie stalo, zapomnialem dodac ze przy wymianie termostatu ubylo pare litrow plynu chlodzacego ale ze zbiornika wyrownawczego nic nie ubylo. wydaje mi sie ze uklad chlodzenia jest gdzies zablokowany bo nie ma tej cyrkulacji plynu tzn jedna jego czesc gdzies jest przy bloku silnika a druga czesc ta do ktorej przypisany jest zbiornik wyrownawczy nie krazy czas zamknac temat bylem wlasnie u mechanika okazalo sie ze jak odpowietrzalem uklad czekajac az spadnie poziom za zbiornika wyrownawczego to nie jest to zbiornik wyrownawczy, trzeba normalnie jak w starej ladzie odkrecic zawor na chlodnicy i odpowietrzyc dolewajac plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Gdzie dokładnie jest ten zawór na chłodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ja normalnie nalałem siuwaxu do chłodnicy do pełna odpaliłem i dolewałem sukcesywnie. A żadnego odpowietrzacza na chłodnicy nie znalazłem. http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2005_11/type_105/exhaust_and_cooling/radiator_and_shroud_and_fitting/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qver Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 wlasnie tak jak piszesz, moze troche niezrozumiale napisalem chodzi o ten korek na gorze chlodnicy, odkrecic i dolewac plynu/wody jak komu pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Jak wymieniałem płyn w chłodnicy to zalałem chłodnice a potem dolewałem tylko do zbiornika wyrównawczego. Jak motor chodził i się otworzył termostat to dolałem dwa pełne zbiorniki wyrównawcze - takie ssanie miał na wodę a potem tylko wyrównałem poziom i kula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 U mnie nic nie leje, ilość płynu zdaję się że ok ( ale sprawdzę) ustawiam "na piecu" 32 stopnie, silnik się nagrzeje a z kratek leci sobie powietrze może 19-20 stopni. Zdaję się, że chyba czeka mnie niemiła i długa wymiana nagrzewnicy koledzy. Miał ktoś podobny problem i próbował coś zrobić zanim rozbebeszył p12-stkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 A posprzątałeś na nawiewie?? chuch masz dobry?? Wymień filtr kabinowy jeśli tego nie zrobiłeś Rozbierz podszybie i posprzątaj w korytku czerpni Jak się zdecydujesz na rozbiórkę deski to musisz uważać na zabezpieczenie kolumny kierownicy ale no to przyjdzie jeszcze czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 Podmuch mam dobry . Postanowiłem dla pewności sprawdzić stan płynu i okazało się że nie było go za dużo dolałem już jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 No i proszę jak to czasem wystarczy zajrzeć pod maskę. Cud. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.