Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2,0TD czujnik położenia wału


Gość szery
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj jest wymontowany ale tam go znajdziesz a tą fotkę mojej padliny to zamieszczam już kolejny raz Temat o czujniku jest w FAQ dla CD20T.

Wtyczka od czujnika jest na obudowie rozrządu (na fotce zdemontowana)

 

schemat silnika znajduje się w serwisowce a serwisówki do pobrania z forum z tematów ważnych (tych zawsze na górze ) w dziale ogólnym Primery.

Naucz się szukać, a nie zakładasz nowy temat

post-18247-0-61068500-1296503148_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pokazuje mi żadnych błędów ale jadąc słyszę delikatne warczenie i lekkie drgania po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy wszystko cichnie . Morze to wina czujnika i dlatego chcę go obejrzeć .Dzięki za fotkę szukałem na forum ale znalazłem .Mogłem przeoczyć bo się spieszyłem.

Edytowane przez zbigniew-70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu wlasnie bym szukal przyczyny tego stanu rzeczy . Wedlug mnie to nie czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyszek jesli CI to nie sprawi klopotu to zmierz opor na tym starym czujniku i napisz jaki jest. Chcialbym sie dowiedziec czy jesli jest popekany to moze pokazywac dobry opor (nie pokaze bledu) i przez to moga wystepowac trudnosci z odpaleniem silnika i gasniecie jak jest zimny. Dzieki za odpowiedz.

 

W fag dla silnika cd20t diesel masz link poswiecony zamiennikowi czujnika polozenia walu korbowego. Chodzi o to ze pasuje z OPLa 2 litrowego i jest tanszy. Poczytasz sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

No niestety wiedzialem ze ten dzien nadejdzie, blad 47, mam dosc tego zlomu! Ciagle sie cos psuje. Wracam sobie dzis do domu i juz mialem do domu z 5km, zapalil sie check i juz az do domu nie zgasl caly czas szarpie, przerywa, dojechalem jakos do domu spinacz w reke i oczywiscie 47 blad. Pare razy udalo mi sie go wykasowac, ale sie niedlugo i tak pojawia blad i przerywa. Kiedys pisalem ze mam problemy z zapalaniem na zimnym od kopa ale chwile szarpie i przerywa po zapaleniu tak jak teraz, na cieplym zapala tragicznie te moje problemy z zapalaniem trwaly 3miesiace az do dzis, mysle ze winny jest czujnik, opor mierzylem i wynosi 1,53kilo oma, nie wiem w czym rzecz, tak czy siak musze szukac nowego i teraz pytanie czy dac orginalny czy ten od opla.

 

I czasami gasnie po zapaleniu, ale jakos sobie z tym radzilem ale juz wiem ze to czujnik, tylko dlaczego teraz, nie ma dnia zeby wszystko bylo ok i to ma byc japonczyk?

 

Zapomnialem napisac ze odrazu wyskoczyly trzy bledy 34,47,96 , po wykasowaniu jest tylko 47.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześniej przez 5 lat jeździłem p10 2.0d to z dumą mogłem powiedzieć, to jest japonczyk :nissan: , teraz mam przez rok p11 z 99r, i z niechęcią stwierdzam że to puszka z konserwy, 150kg plastiku , ale jedyna zaleta że wygodne auto, a reszta :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis odmienna sytuacja, czujnik pol. walu ma 1,26 kilooma i bledu nie ma, za to jest blad 34 wtrysk ma 0 oporu, a kiedys mial 100, ja zglupieje o co tu chodzi! Caly czas to samo szarpanie i przerywanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciagnij wtyczke z wtryskiwacza sterujacego ,poruszaj kablami od wtryskiwacza i zobacz czy pojawi sie opor na wtryskiwaczu sterujacym . Jesli tak to gdzies jest przerwa na kabkach i kable mozna przelutowac (u mnie tak jest) tylko trzeba sprawdzic w ktorym miejscu jst przerwa. . Jesli jednak sie nie pojawi opor to tylko wymiana . Proponuje CI takze abys wyjal czujnik polozenia walu korbowego (nie ma duzo roboty) i sprawdzil czy nie jest brudny ,skorodowany i popekany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chwile pojde do garazu i tak zrobie, jezdzilem dzis i jest tak: Zapalam od kopa i faluja obroty 400-750 i zaslona dymna (biala) po 5 min. przestaje falowac i juz jest ok, check nie znika ale nie przerywa podczas jazdy, ide obejrzec te kabelki.

 

Kabelki ok, nic nie daje ruszanie zadnych oznak oporu, a czy ten wtrysk moze miec wplyw na to zle zapalanie zimnego i cieplego? Zimny pali od kopa ale faluja obroty i czasami gasnie a cieply to mogila z tym zapalaniem, zaczne sie rozgladac za wtryskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Próbuję znaleźć temat o FAQ dla CD20t i nigdzie jego nie widzę a potrzębuję info odnośnie czujnika położenia wału-czy pasuje od diesla 2.0 Oplowskiego tak jak tu wyżej przeczytałem i czy tylko trzeba wtyczkę wymienić czy tez od innego silnika.

Dzięki za wszelkie informacje bo trochę na czasie mi zależy.

 

Ok temat już nieaktualny-już znalazłem to FAQ  :)

Edytowane przez hochoł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...