Gość szery Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Szukam schematu silnika p11 td z 2001r bo nie wiem gdzie znajduje się czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tutaj jest wymontowany ale tam go znajdziesz a tą fotkę mojej padliny to zamieszczam już kolejny raz Temat o czujniku jest w FAQ dla CD20T. Wtyczka od czujnika jest na obudowie rozrządu (na fotce zdemontowana) schemat silnika znajduje się w serwisowce a serwisówki do pobrania z forum z tematów ważnych (tych zawsze na górze ) w dziale ogólnym Primery. Naucz się szukać, a nie zakładasz nowy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 A co sie dzieje kolego ze szukasz czujnika polozenia walu korbowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 (edytowane) nie pokazuje mi żadnych błędów ale jadąc słyszę delikatne warczenie i lekkie drgania po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy wszystko cichnie . Morze to wina czujnika i dlatego chcę go obejrzeć .Dzięki za fotkę szukałem na forum ale znalazłem .Mogłem przeoczyć bo się spieszyłem. Edytowane 1 Lutego 2011 przez zbigniew-70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 I tu wlasnie bym szukal przyczyny tego stanu rzeczy . Wedlug mnie to nie czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 (edytowane) właśnie odkręciłem, jest popękany zaczynam szukać drugiego Edytowane 1 Lutego 2011 przez zbigniew-70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Zbyszek jesli CI to nie sprawi klopotu to zmierz opor na tym starym czujniku i napisz jaki jest. Chcialbym sie dowiedziec czy jesli jest popekany to moze pokazywac dobry opor (nie pokaze bledu) i przez to moga wystepowac trudnosci z odpaleniem silnika i gasniecie jak jest zimny. Dzieki za odpowiedz. W fag dla silnika cd20t diesel masz link poswiecony zamiennikowi czujnika polozenia walu korbowego. Chodzi o to ze pasuje z OPLa 2 litrowego i jest tanszy. Poczytasz sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 No niestety wiedzialem ze ten dzien nadejdzie, blad 47, mam dosc tego zlomu! Ciagle sie cos psuje. Wracam sobie dzis do domu i juz mialem do domu z 5km, zapalil sie check i juz az do domu nie zgasl caly czas szarpie, przerywa, dojechalem jakos do domu spinacz w reke i oczywiscie 47 blad. Pare razy udalo mi sie go wykasowac, ale sie niedlugo i tak pojawia blad i przerywa. Kiedys pisalem ze mam problemy z zapalaniem na zimnym od kopa ale chwile szarpie i przerywa po zapaleniu tak jak teraz, na cieplym zapala tragicznie te moje problemy z zapalaniem trwaly 3miesiace az do dzis, mysle ze winny jest czujnik, opor mierzylem i wynosi 1,53kilo oma, nie wiem w czym rzecz, tak czy siak musze szukac nowego i teraz pytanie czy dac orginalny czy ten od opla. I czasami gasnie po zapaleniu, ale jakos sobie z tym radzilem ale juz wiem ze to czujnik, tylko dlaczego teraz, nie ma dnia zeby wszystko bylo ok i to ma byc japonczyk? Zapomnialem napisac ze odrazu wyskoczyly trzy bledy 34,47,96 , po wykasowaniu jest tylko 47. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jak wcześniej przez 5 lat jeździłem p10 2.0d to z dumą mogłem powiedzieć, to jest japonczyk , teraz mam przez rok p11 z 99r, i z niechęcią stwierdzam że to puszka z konserwy, 150kg plastiku , ale jedyna zaleta że wygodne auto, a reszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dzis odmienna sytuacja, czujnik pol. walu ma 1,26 kilooma i bledu nie ma, za to jest blad 34 wtrysk ma 0 oporu, a kiedys mial 100, ja zglupieje o co tu chodzi! Caly czas to samo szarpanie i przerywanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Sciagnij wtyczke z wtryskiwacza sterujacego ,poruszaj kablami od wtryskiwacza i zobacz czy pojawi sie opor na wtryskiwaczu sterujacym . Jesli tak to gdzies jest przerwa na kabkach i kable mozna przelutowac (u mnie tak jest) tylko trzeba sprawdzic w ktorym miejscu jst przerwa. . Jesli jednak sie nie pojawi opor to tylko wymiana . Proponuje CI takze abys wyjal czujnik polozenia walu korbowego (nie ma duzo roboty) i sprawdzil czy nie jest brudny ,skorodowany i popekany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Za chwile pojde do garazu i tak zrobie, jezdzilem dzis i jest tak: Zapalam od kopa i faluja obroty 400-750 i zaslona dymna (biala) po 5 min. przestaje falowac i juz jest ok, check nie znika ale nie przerywa podczas jazdy, ide obejrzec te kabelki. Kabelki ok, nic nie daje ruszanie zadnych oznak oporu, a czy ten wtrysk moze miec wplyw na to zle zapalanie zimnego i cieplego? Zimny pali od kopa ale faluja obroty i czasami gasnie a cieply to mogila z tym zapalaniem, zaczne sie rozgladac za wtryskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Próbuję znaleźć temat o FAQ dla CD20t i nigdzie jego nie widzę a potrzębuję info odnośnie czujnika położenia wału-czy pasuje od diesla 2.0 Oplowskiego tak jak tu wyżej przeczytałem i czy tylko trzeba wtyczkę wymienić czy tez od innego silnika. Dzięki za wszelkie informacje bo trochę na czasie mi zależy. Ok temat już nieaktualny-już znalazłem to FAQ Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez hochoł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.