Gość wdw81 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 (edytowane) potrzebuje pilnie pomocy!!! dzisiaj rano jadac do pracy zatrzymalem sie na chwile ,zgaslem silnik. po chwili wrocilem do auta i probowałem go odpalic, rozrusznik krecil ale autko racej nie chcialo odpalic, dopiero po lekkim dodaniu gazu w mękach odpalił(nigdy nie było z tym problemów), zapally się od razu 3 kontrolki: -kontroka silnika -kontrolka od poślizgu -kontrolka ESP OFF. auto normalnie jedzie ale sa problemy z odpalaniem. na wyswietlaczu jest napisane zeby uwazac na sliską drogę czyli coś z ha,ilcami? ale co ma wspolnego kontroka silnika? proszę o pomoc , z pracy do domu mam ponad 30 km i nie wiem czy mam kombinowac autko zastepcze czy jechac do domu i dopiero działać? Edytowane 11 Lutego 2011 przez wdw81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 (edytowane) Zresetuj kompa - odłącz na chwile akumulator i zobacz jaki będzie efekt ps. jaki masz silnik? Edytowane 11 Lutego 2011 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wdw81 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 (edytowane) przed chwilą byłem w aucie , odpalił bez problemu ale po odpaleniu zapala się kontrolka od silnika. silnik to 2.0 benzyna + LPG jeszcze nie resetowałem:) Edytowane 11 Lutego 2011 przez wdw81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Tylko jedna kontrolka? Zresetuj i zobacz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wdw81 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 odłączenie nic nie dało. pali się jedna kontrolka od silnika,jakiś błąd do wykasowania? autko odpala i pracuje normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Jak masz możliwość to podłącz do kompa i wykasuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kokonrad Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witaj-kontrolki wymienione przez Ciebie miałem u moim p-12 2,2 di 2002 r. pojawiały się nieoczekiwanie i nie miały wpływy na jazdę,przyczyna tkwiła w tylnej lampie-brak masy podpalony styk,wlutowałem dodatkowy kabel masowy i podłączyłem do wiązki przed lampą (w czasie palących się kontrolek miałem choinką w tej lampie) rok wcześniej to samo miałem w lewej lampie ,zapalała się kamera w czasie hamowania i też była choinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Spróbuj tego............ Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie Tez mialem problem z świecącą lampka silnika i ten sposób pomógł. nie zaszkodzi spróbować pozdrawiam gdzies wyczytalem ze ten sposób nie jest tylko do kontrolki AIR-BAG tą kombinacją wprowadzamy komputer w stan awaryjny. komputer sprawdzi jeszcze raz czy wszystko jest ok.jak tak to bład bedzie skasowany i ty bedziesz mial okolo 70 zeta w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wdw81 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 hehe:) dobre.następnym razem spróbuje:)mam kumpla mechanikia który za darmo mi kasuje:) a więc okazało się że był to czujnik położenia wału korbowego. skasowałem raz ,pojeżdziłem 3 tygodnie i znów to samo , skasowałem 2 raz i tym razem pojeździłem 3 dni i znów spadek obrotów, silnik gaśnie, nie moge przez chwile odpalic. chyba wymienię bo wnerwia mnie jak się swieci:D tylko nasuwa mi się pytanie , nie jestem expertem ale mam pytanie czy komputer rozróżnia usterkę czujnika od usterki samego wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THOMAS_PL Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam, u mnie po wymianie kierownicy tj. wymontowaniu osłony pod kierownicą wypięciu kostki z włącznika ESP, i od Airbag kierowcy, a następnie zmontowaniu wszystkiego zapaliły się kontrolki: - air bag mruga - kontrolka poślizgu świeci ciągle - kontrolka ESP OFF swieci ciągle opisany powyżj sposób z kluczykiem nie działa, chcę spróbowac kompem ale jaki interfejs(kabelek) jest potrzebny do połączenia i jakie oprogamowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pasti78 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 hehe:) dobre.następnym razem spróbuje:)mam kumpla mechanikia który za darmo mi kasuje:) a więc okazało się że był to czujnik położenia wału korbowego. skasowałem raz ,pojeżdziłem 3 tygodnie i znów to samo , skasowałem 2 raz i tym razem pojeździłem 3 dni i znów spadek obrotów, silnik gaśnie, nie moge przez chwile odpalic. chyba wymienię bo wnerwia mnie jak się swieci:D tylko nasuwa mi się pytanie , nie jestem expertem ale mam pytanie czy komputer rozróżnia usterkę czujnika od usterki samego wału? Mam ten sam problem. Ten sam silnik tylko bez lpg. Jak to u Ciebie się skończyło? Jak rozwiązałeś problem? Ja juz nie wytrzymałem i zamówiłem z neta używnay czujnik. Jak tylko dojdzie planuję wymienić i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wdw81 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Mam ten sam problem. Ten sam silnik tylko bez lpg. Jak to u Ciebie się skończyło? Jak rozwiązałeś problem? Ja juz nie wytrzymałem i zamówiłem z neta używnay czujnik. Jak tylko dojdzie planuję wymienić i zobaczymy. Wstawiłem używkę i koniec problemów, błąd skasowany i wszystko gra:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pasti78 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Wstawiłem używkę i koniec problemów, błąd skasowany i wszystko gra:) U mnie też po wymianie i skasowaniu błędu wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koptas1 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 ciekawy sposób, boli mnie ząb, to usuńmy wszystkie zęby i wstawmy nową klawiaturę, mam podobny problem opisywany w ,,problemy z rozruchem", esp zapala się czasami jak długo się odpala, po nagrzaniu i ponownym rozruchu najczęściej gaśnie, ale jak się pali to gorzej pracuje (mniej mocy), pewnie tryb awaryjny, no i pytanie kto w końcu wie gdzie tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokarski4 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Witam mam podobny problem jak ty dokładnie te same usterki, mój mechanik twierdzi ze to sonda lambda . Czy u ciebie wszystko ustąpiło po wymianie czujnika położenia wału. Proszę o szybką odpowiedź. potrzebuje pilnie pomocy!!!dzisiaj rano jadac do pracy zatrzymalem sie na chwile ,zgaslem silnik. po chwili wrocilem do auta i probowałem go odpalic, rozrusznik krecil ale autko racej nie chcialo odpalic, dopiero po lekkim dodaniu gazu w mękach odpalił(nigdy nie było z tym problemów), zapally się od razu 3 kontrolki:-kontroka silnika-kontrolka od poślizgu-kontrolka ESP OFF.auto normalnie jedzie ale sa problemy z odpalaniem.na wyswietlaczu jest napisane zeby uwazac na sliską drogę czyli coś z ha,ilcami? ale co ma wspolnego kontroka silnika?proszę o pomoc , z pracy do domu mam ponad 30 km i nie wiem czy mam kombinowac autko zastepcze czy jechac do domu i dopiero działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A na montorze wywala Ci błąd ESP ? Albo ABS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflikpoz Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Spróbuj tego............ Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie Tez mialem problem z świecącą lampka silnika i ten sposób pomógł. nie zaszkodzi spróbować pozdrawiam gdzies wyczytalem ze ten sposób nie jest tylko do kontrolki AIR-BAG tą kombinacją wprowadzamy komputer w stan awaryjny. komputer sprawdzi jeszcze raz czy wszystko jest ok.jak tak to bład bedzie skasowany i ty bedziesz mial okolo 70 zeta w kieszeni tak można tak skasować błąd air bag tylko licz się z tym kolego że ta poduszka już wtedy NIE DZIAŁA... miałem ten sam problem, skasowałem błąd bez żadnego problemu. tylko nie dawało mi to spokoju mam P12 sedana podjechałem do kumpla z serwisu Nissana podłączył pod kompa komp pokazał błąd przedniej pasażera poduszki jak sie okazało to kostka pod schowkiem się uszkodziła podobno z tymi kostkami sie tak dzieje. zlutował mi te przewody i wszystko działa. a więc jeżeli skasujesz błąd poduszek poprzez kombinację kluczyka licz się z tym że one nie działają... A I BŁĄD PODUSZKI NIE ZAPALA SIĘ BO MU SIĘ TAK CHCE. Edytowane 4 Listopada 2014 przez raflikpoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.