Gość Whitie Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam Pierwszy właściwie problem z którym nie wiem co zrobić. Zazwyczaj rano (auto stoi pod chmurką) po przekręceniu kluczyka, kontrolka ze spiralką gasła mi po ok 7-8 sekundach i odpalałem auto. Nigdy nie było problemu. Dziś przekręciłem a ona zgasła od razu (słychać po jej zgaśnięciu takie stuk jakiegoś przekaźniczka) no i nie przemyślawszy odpaliłem gada. Nierówna praca i nie mógł wejść na obroty tak ok 2-5 sekund, po czym wszystko wróciło do normy. Nie dymi, nie kopci, pracuje bardzo dobrze. Postawiłem go teraz pod pracą, dam mu ochłonąć i zobaczę oczywiście czy popołudniu też tak będzie. Tymczasem pytanie. Gdzie szukać czujnika za to odpowiedzialnego? Co może być przyczyną takiego zachowania? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cww Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam Pierwszy właściwie problem z którym nie wiem co zrobić. Zazwyczaj rano (auto stoi pod chmurką) po przekręceniu kluczyka, kontrolka ze spiralką gasła mi po ok 7-8 sekundach i odpalałem auto. Nigdy nie było problemu. Dziś przekręciłem a ona zgasła od razu (słychać po jej zgaśnięciu takie stuk jakiegoś przekaźniczka) no i nie przemyślawszy odpaliłem gada. Nierówna praca i nie mógł wejść na obroty tak ok 2-5 sekund, po czym wszystko wróciło do normy. Nie dymi, nie kopci, pracuje bardzo dobrze. Postawiłem go teraz pod pracą, dam mu ochłonąć i zobaczę oczywiście czy popołudniu też tak będzie. Tymczasem pytanie. Gdzie szukać czujnika za to odpowiedzialnego? Co może być przyczyną takiego zachowania? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Maciej Witam Czujnikiem odpowiedzialnym za czas grzania świec jest czujnik temperatury płynu chłodzącego, ale samym czasem grzania to steruje ECM, (tak samo jak czasem świecenia kontrolki) przynajmniej tak wynika ze schematu. Przekaźnik tylko podaje napięcie na świece. Tyle Ci mogę podpowiedzieć, niedużo, ale zawsze... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Witam Czujnikiem odpowiedzialnym za czas grzania świec jest czujnik temperatury płynu chłodzącego, ale samym czasem grzania to steruje ECM, (tak samo jak czasem świecenia kontrolki) przynajmniej tak wynika ze schematu. Przekaźnik tylko podaje napięcie na świece. Tyle Ci mogę podpowiedzieć, niedużo, ale zawsze... Pozdrawiam Byłem u niego przed chwilą i poruszałem kabelkami przy czujniku tym bliżej bloku silnika i zaczęło działać. Pewnie jakaś wilgoć... Póki co jest ok. Dziękuję. Pzdr Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kill87 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 jak sobie z tym poradziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.