Gość yeti74 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 witam mam problem jezdzilem normalnie dzisiaj bylo wszystko ok ,az nagle po zgaszeniu silnika przy ponowej probie odpalenia nie moglem uruchomic silnika ,pojawila sie pomaranczowa kontrolka silnika,w koncu odpalilem dojechalem do domu ale kontrolka sie swieci nadal ,co to moze byc? jest to benzyA 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 kolego nie jesteś sam mam to samo , a czy czujesz ze auto niema tyle mocy co powinno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeti74 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 powiem tak,dzisiaj mi sie to zrobilo :)naszczescie niedaleko domu wiec pomalu na 2 dojechalem i nie sprawdzalem jak z moca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Dzisiaj tez mi sie to zrobilo.Odpalal pozniej,dojechalem do domu (delikatnie nie wiecej 90) prawie 40 km ,moc niezauwazylem oslabienia.Odlaczylem aku i rano zobacze jak podepne.Mam nadzieje ze to pomoze ,jesli nie to "serwis" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 a może by tak sprawdzić co za błąd wyskoczył??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 (edytowane) a może by tak sprawdzić co za błąd wyskoczył??? Tak masz racje a jak sie to domowymi sposobami robi???? Na wyswietlaczy jest tylko inf ze trzeba jak najszybciej zrobic kontrole a aso i nie jechac szybko nie pokazuje co to za blad. Zaraz ide podpiac aku i zobacze co pokazuje,ale juz sie umowilem do elektryka na sprwadzenie kompa,dam znac co wyszlo. Wizyta u elektryka zaliczona blad P0031 lambda do wymiany teraz zakup czy sie orietuje ktos ile kosztuje ,lub jak i czy jest mozliwosc ominiecia tego ustrojstwa pilne Edytowane 3 Marca 2011 przez diabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 I sondy nie ominiesz, ja jestem zwolennikiem kupowania dedykowanej w tym przypadku a nie uniwersalnej, czyli jakieś 300złociszy trzeba liczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 I sondy nie ominiesz, ja jestem zwolennikiem kupowania dedykowanej w tym przypadku a nie uniwersalnej, czyli jakieś 300złociszy trzeba liczyć Dzieki za rade juz kupilem orginal zaraz do elektryka jade na usuniecie bledu i bede sie cieszyc dalsza jazda pozdro i szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kolego i co jak po wymianie sondy wszystko ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Odp.Jak juz wczsniej napisalem ze obiawow o spadku mocy nie bylo,po usunieciu bledu znowu wyskoczyl po jakies 30 km,po wymianie sondy i usunieciu bledu zrobilem okolo 350 km i jest ok!.Wczesniej jak byla stara sonda komp wariowal pokazywal z spala 42 l/100 km .jak narazie nie ma zadnych obiawow niepokojacych(200tys km przbiegu)oby tak dalej..... Edytowane 5 Marca 2011 przez diabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 ok dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogesnr1 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 nie trzeba jezdzic do elektryka zeby kasowac błedy na komputerze i płacić Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek(tez dziala na inne błedy) przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 robilem wczesniej ten trik z kluczykiem ale nie pomogło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Tez probowalem usunac baz elektryka; znalazlem na forum (przekrecic kluczyk 3 sek potem gaz do oporu...itd)nie pomoglo,drugi sposob to na zwore,nie probowalem (wystarczy ze do wymiany sonda )Wiec kontrola po wymianie sondy byla wskazana.Usuniecie bledu i przy okazi sprawdzenie kompem w ASO NISSAN 10 euro(w Itali)to nie duzy wydatek wiec wedlug mnie nie warto eksperymetowac i spiepszyc cos niechcaco.Przy okazji serwisant powiadomil mnie ze juz zawory do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 U mnie była taka sprawa ze sie poluzowała kostka od sondy lambda tej drugiej efekty tego były takie ze samochód przy ruszaniu sie dusił nie miał mocy no i cały czas paliła sie żółta kontrolka check engine, mechanikowi na komputerze pokazywało błąd sondy lambda brak grzania!!!pomyślałem że już ze 3 stówki pójdą w piz*..... ale nie , mechanik mówi podniesiemy zobaczymy może kabelek jest uszkodzony albo cos, i faktycznie kostka nie była do końca wciśnięta co mnie bardzo ucieszyło. pozdrawiam, aha jak sie pytałem tych złodziei w NISSAN Gdynia to zaśpiewali 800 zł za lambde hehe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vonavi Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 U mnie też się zapaliła ta lampka. Najpierw migała a po przejechaniu na 2 biegu niecałego kilometra zapaliła się na stałe a i mocy auto nie miało. Po tym jak poczytałem już nastawiłem się na gigantyczne kwoty. Pojechałem do mechanika i co się okazało? Zawalony przepływ powietrza i wymiana świec. Po zrobieniu tego śmiga auto jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.