Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Instalacja czasami się wyłącza


bep
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Jak w temacie, coś się pochrzaniło w instalacji i co chwile się całkowicie wyłacza.

Chodzi o to, uruchamiam silnik, wszytskie diodki na wskaźniku się zaświecają, a po jakiś 20 sek gasną (zero reakcji - jakby nie było zasilania w instalacji LPG), potem ujade kilka kilometrów, znów się włączy, tylko po to - żeby zaraz się wyłączyć :angry:

 

Jestem umówiony dopiero na sobote na serwis, ale nie wiece co to może być? Jakiś brak styku gdzies?

Link to comment
Share on other sites

sprawdź połączenie (+) a najlepiej podpiąć sie fejsem

Link to comment
Share on other sites

sterownik zfiksował :(( Udało mi sie wcześniej wbić na serwis. Pojechał na serwis gwarancyjny. Buu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mały updpate: :/

Sterownik po wymianie. Jeździłem 1 dzien, i znów to samo :/ Z tym, że teraz objaw jest jeszcze taki, że instalacja się całkowicie zawiesza :| Tzn. Kontrolka zapala się po włączeniu silnika, ale zawiesza się w ten sposób, że cały czas sobie miga, nie reaguje potem nawet jak chciałbym manualnie przełączyć na benzyne, a dodatkowo po wyłączeniu silnika mryga jeszcze kilka godzin :|

Sytuacja często powraca do normy gdy ... silnik nabierze temp roboczej (po około 30-40 min jazdy miejskiej instalacja nagle "ożywa" :|

 

Byłem z tym w serwisie, ale zanim dojechałem to już wszytsko było wporządku :|

Więc reasumując, instalacja robi jaja, jak auto postoi kilka godzin i nabierze temp otoczenia, jak pod maską zrobi się ze 100 stopni, wszytsko wraca do normy.

 

Niewiem czy nie jest to jeszcze problem alternatora, zaraz zejde i zmierzę jakie ma ładowanie na zimnym (od jakiegoś czasu przy rozruchy zimnego silnika podsufitka i zegary delikatnie mrygają :(((

 

up/

 

Hmm.. zrobiłem pomiar napięcia w układzie, i wynik mnie trochę zaskoczył. Napięcie spoczynkowe akumulatora to 13.7 V a po uruchomieniu silnika wzrasta do 17 V... Nie zaobserwowałem u siebie przepalania żarówek ani nic z tych rzeczy :| Czy to może mieć wpływ na to że instalacja LPG szaleje?

Link to comment
Share on other sites

No wiem właśnie. Mam nadzieje tylko, że będzie tam boshowski regulator napięcia, bo jak będzie hitachi to sobie w głowe strzele :| Albo wymienie całey altek na "używkę" :shifty:

Link to comment
Share on other sites

wiem że kuzyn w 100 nx ie przerabiał już 2x i regulator 160 zeta ,,,,

 

mi zalewa chyba altka i bidnie wygląda i harczy łożysko ,,,, zanim zdechnie na amen może zdążę mu zrobić remoncik na nowe łożyska ..

Link to comment
Share on other sites

U mnie sytuacja wygląda w ten sposób, że jak już sciągają altka, to karze im pewnie zrobić szczotki i nowy pasek bo stary juz sparciały, a oni znajdą jeszcze zużyte łożyska i suma sumarum zapłace 350 zł .... :D:shiftyninja:

 

 

EDIT.....

 

Słuchajcie to nie to :( okazało się że miernik jest rypniety. Wymieniłem w nim baterie i jest ładne 12.6V spoczynkowego i 14.6 pracujący silnik.

 

Już nie mam pojęcia o co chodzi z tą instalacją :( Dziś znów się w ogóle się nie włącza, czarny wskaźnik i d*pa :(

 

Wydaję mi się, że jak ona czasami działa a czasami nie, to będzie problem gdzieś z połączeniem.

Chyba go poproszę żeby mi całą wiązkę wymienił :|:angry:

Edited by bep
Link to comment
Share on other sites

masz tu schemat podłączenia, może coś z +

a sprawdź przy wtyczce do kompa, czy wszystko OK

stella-schemat.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że plus jest ok, sprawadzałem ja i serwisant.

Jedyne, co wydaję mi się podejrzane, to może połączenie cewki lub obrotomierza (zwłaszcza, że ostatnio wymieniałem cewkę). Może by o to przyczyniło się do zwiechy instalacji, ale nie do jej całkowitego wyłączania :|

Link to comment
Share on other sites

jeśli by gubił sygnał obrotów to myślę że by się przełączył na pb ...

sprawdz połączenia bo np s 200 ma kijowe połączenia w wtyczce potem to zrobili lepiej

 

może główny + pada ???

Link to comment
Share on other sites

Co znaczy "może główny + pada"?

 

Pomierzyłem nawet każdy kabelek, i wszystkie "piszczały" :((

Link to comment
Share on other sites

a jak podpinałeś się pod lapka to nie było żadnych błędów?? powienien zapamiętać co i jak i dlaczego się rozłączył

 

w sumie niedaleko są Tychy a wybieram się tam 29 i pewnie 30 znajdzie się chwila czasu ;) na małe spotkanko, tylko trzaba by było się gdzieś ugadać, kiedyś z Efejem spotkaliśmy się w Mdonaldzie w Pszczynie ;)

 

Co znaczy "może główny + pada"?

 

 

 

to znaczy, że może pod wpływem temperatury się rozłącza, sprawdź może przy bezpieczniku na + od wiązki

Link to comment
Share on other sites

Jak już, to pod wpływem temperatury raczej zaczyna działać :/

Za 15 minut jade z nim na serwis, gostek powiedział, że zmieni chyba całą wiązke, bo też nie ma pomysłu co to może być .. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...