Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Problem z Micra 1,3 z LPG


Guest Makus73
 Share

Recommended Posts

Guest Makus73

Mam mały problem w mojej Micrze K11 1,3 w której jest zamontowany gaz. A problem polega na dużym spalaniu , szarpanie na 2,3 biegu ale tylo jak jade na bezynie a jadac na gazie problem znika.Dodam tylko ze auto jest mocniejsze jadac na gazie a na bezynie odczuwam spadek mocy a powinno byc na odwrot. Myslalem o wtryskach ale jesli by laly za mocno to mi sie wydaje ze by nie szarpalo tak autem a tlumaczylo by duze spalanie .Moja Mikra ma takze dziwna dolegliwosc a mianowicie czesto mam tak ze jak staje na rozgrzanym silniku np. na swiatlach wrzucajac obojetnie jaki bieg wzrastaja mi obroty silnika. Dziwna dolegliwosc ale sie tak dzieje ale tez nie zawsze i nie za kazdym razem

Edited by Makus73
Link to comment
Share on other sites

sprawdź reduktor, jaką masz instalację i ile przejechane??

Link to comment
Share on other sites

sprawdz przepływowomierz. ekranowany przewod we wtyczce. na jałowym w granicach 1.20V na pelnym gazie ok 4.20V

Link to comment
Share on other sites

Guest Makus73

Napisalem ze z gazem nie mam problemow . Reduktor raczej bedzie ok . Przejechane mam 132 tysiace. Gaz sekwencja

Edited by Makus73
Link to comment
Share on other sites

Napisalem ze z gazem nie mam problemow . Reduktor raczej bedzie ok . Przejechane mam 132 tysiace. Gaz sekwencja

 

no to też Ci napisałem abyś sprawdził reduktor, bo może puszczać gaz podczas pracy na PB, poczytaj trochę dział LPG a zrozumiesz, a na początek zakręć butlę od gazu i pojeździj na PB i wtedy zobacz czy masz to samo, 132kkm na LPG to bardzo dużo jak na reduktor i podzespoły, co masz zamontowane

Link to comment
Share on other sites

Guest Makus73

sprawdz przepływowomierz. ekranowany przewod we wtyczce. na jałowym w granicach 1.20V na pelnym gazie ok 4.20V

A czego sie to tyczy ? Wyzszych obrotow przy zmianie biegow na postoju czy spalania ?

 

no to też Ci napisałem abyś sprawdził reduktor, bo może puszczać gaz podczas pracy na PB, poczytaj trochę dział LPG a zrozumiesz, a na początek zakręć butlę od gazu i pojeździj na PB i wtedy zobacz czy masz to samo, 132kkm na LPG to bardzo dużo jak na reduktor i podzespoły, co masz zamontowane

Rozumiem ze moga sie dziac cyrki jak sie do silnika dostaje paliwo i Gaz zarazem.Gaz zamontowany byl w 2003 roku wiec to juz ma 8 lat. Ino czy to takze ma wplyw na moc silnika bo jest slabszy po przelaczeniu na benzyne -raczej watpie.

Link to comment
Share on other sites

no cóż widzę, że nie jestem w stanie Ciebie przekonać, czyli życzę powodzenia w dalszych poszukiwaniach dribble.gif

Link to comment
Share on other sites

kolega jest typu: wiecej pytam i czytam niz robie. jesli nie masz pojecia o mechanice najlepiej oddaj auto do fachowca.

 

przeplywka ma wplyw praktycznie na wszystko. spalanie. jałowe, kultura pracy.

Link to comment
Share on other sites

odkręć przepływomierz i umyj łącznie z drutem oporowym jeśli u ciebe wystęuje - po tylu latach się brudzi - użyj benzynki ekstrakcyjnej, sprawdż silnik krokowy - twz pewnie do mycia (jesli jest brudny problemy z obrotami tylko na benzynie a na gazie już nie)- jeśli jest brudny a napewno jest też do mycia) sprawdż uszczelkę na końcu tego silniczka po tylu latach mogla sparcieć albo się przepalići może troszke puszczać i uwazaj przy zakładaniu jeśli będzie sfiksowana kup nową ( w sklepie poproś o odporną na temperaturę i olej cości dobiorą (ja kupiłem swoją w sklepie z częściami do ciągników ( na aso nissana szkoda nerw i pieniędzy), przelutuj przepływomierz (instrukcja jest na forum), i odkręć listwę wtryskową i sprawdż wtryski - Jeśli nie są troszkę osmalone to leją i na razie to co sam możesz zrobic - ale czasem taniej w pieniadzach i nerwach jest odstawić auto do mechaniora ale nie jakiegoż wróżbity

Edited by przemek5
Link to comment
Share on other sites

Guest Makus73

odkręć przepływomierz i umyj łącznie z drutem oporowym jeśli u ciebe wystęuje - po tylu latach się brudzi - użyj benzynki ekstrakcyjnej, sprawdż silnik krokowy - twz pewnie do mycia (jesli jest brudny problemy z obrotami tylko na benzynie a na gazie już nie)- jeśli jest brudny a napewno jest też do mycia) sprawdż uszczelkę na końcu tego silniczka po tylu latach mogla sparcieć albo się przepalići może troszke puszczać i uwazaj przy zakładaniu jeśli będzie sfiksowana kup nową ( w sklepie poproś o odporną na temperaturę i olej cości dobiorą (ja kupiłem swoją w sklepie z częściami do ciągników ( na aso nissana szkoda nerw i pieniędzy), przelutuj przepływomierz (instrukcja jest na forum), i odkręć listwę wtryskową i sprawdż wtryski - Jeśli nie są troszkę osmalone to leją i na razie to co sam możesz zrobic - ale czasem taniej w pieniadzach i nerwach jest odstawić auto do mechaniora ale nie jakiegoż wróżbity

powiedz mi jak mam odkrecic ten silniczek krokowy bo tam jest jakis czujnik ustawienia przepustnicy i szkoda by bylo to spaprac. U gory przepustnicy jest siatka i ja ciezko zdjac wiec bede mial klopot wyczyscic ten srodek

Link to comment
Share on other sites

tego czujnika z boku z wtyczką nie wykręcaj tam nie ma nic do czyszczenia - silnik krokowy to ten od strony silnika - wykręc (2 śrubki) umyj końcówkę w benzynie, lub innym środku myjącym - rozruszaj selikatnie te 2 nachodzące na siebie walce możesz popsikać wd 40 lub czymś podobnym, dmuchnij na to i gotowe tylko uważaj na uszczelkę przy zakładaniu aby jej nie przyszczypnąć (mm nadzieje że twój silnik 1,3 ma taką samą budowę przepustnicy jak mój bo potem się trochę zmieniało tak w starszych jak i młodszych)

Edited by przemek5
Link to comment
Share on other sites

Guest Makus73

tego czujnika z boku z wtyczką nie wykręcaj tam nie ma nic do czyszczenia - silnik krokowy to ten od strony silnika - wykręc (2 śrubki) umyj końcówkę w benzynie, lub innym środku myjącym - rozruszaj selikatnie te 2 nachodzące na siebie walce możesz popsikać wd 40 lub czymś podobnym, dmuchnij na to i gotowe tylko uważaj na uszczelkę przy zakładaniu aby jej nie przyszczypnąć (mm nadzieje że twój silnik 1,3 ma taką samą budowę przepustnicy jak mój bo potem się trochę zmieniało tak w starszych jak i młodszych)

Wszystkie moje problemy znikly w momecie wymiany calego kompletu rozrzadu na nowy czyli nie szarpie , ma wieksza moc ! tyle tylko pozostal ten problem z dziwna reakcja obrotow gdy wrzucam bieg na rozgrzanym silniku obroty wzrastaja prawie do 2000 a jak dam na luz to spadaja do 900 . Przypuszczam ze to cos z elektryka no chyba ze jest inaczej ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...