Gość kimo Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Witajcie, Moja Primerka podejrzewam, że "zachorowała". Chodzi o to że dzisiaj wieczorem, gdy wyjechałem na krótki odcinek zauważyłem, że przy obrotach powyżej 2000tys zaczyna bardzo hałasować (jakby buczeć), a jak już jest około 2500tys pracuje normalnie. Jest właśnie taki moment, ale silnik pracuje równo i moc jest bez zmian. Poprosiłem znajomego żeby usiadł i dodawał "gazu". Szukałem miejsca skąd jest ten głos buczenia (na zewnątrz jest naprawdę dużo głośniej). Najpierw pomyślałem o tłumiku. Przeleciałem cały tłumik, ale głos dobiegał z pod maski silnika. A dokładnie jakby z komory się wydobywał albo pod nią coś. Boję się że samochód zacznie się "sypać". Co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 może turbina ci siada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kimo Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Co to znaczy ze turbina mi pada ? Kontrolka od turbiny pali się czasami już od kiedy go kupiłem czyli z 8 miesięcy temu, i nic właściwie się nie działo gdy się paliła, no może po za tym, że potrafił zgasnąć z raz na tydzień bez przyczyny. Jakie są jeszcze przyczyny tego? Miał ktoś lub ma taki problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 nie wiedziałem że te auta mają kontrolkę turbiny. jak ona wygląda ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kimo Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 nie wiedziałem że te auta mają kontrolkę turbiny. jak ona wygląda ?? a to nie jest przypadkowo ta sprężynka ? nie jest to niczym związane z turbiną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ta "sprężynka" to kontrolka od grzania świec żarowych. a czy ona ma jakiś związek z turbiną? raczej wątpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kimo Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 no a kontrolka check ? u znajomego jak się zapaliła, ale już w nowszym aucie to auto po prostu się zamuliło i jak to mechanik powiedział "wykorzystuje tylko 10% mocy" - wysłał do serwisu, żeby turbinę robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 jeśli wywala Ci check to zrób autodiagnostykę spinaczem i zobaczysz co powie. jest całe mnóstwo powodów że check się zapala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Kimo a ja bym Ci zasugerował że ten hałas - buczenie to rezonans w jaki wpada silnik przy obrotach rzędu 1800 - 2200 Prawdopodobnie coś Ci się obluzowało w okolicach filtra powietrza. Jeśli masz kilkunasto centymetrowy kawałek elastycznej rury o średnicy na tyle dużej żeby ją założyć na dolot powietrza to wtedy silnik powinien ciszej pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.