Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Instalacja Agis + valtek + reduktor alaska


Guest tomek85fcb
 Share

Recommended Posts

Guest tomek85fcb

Witam.

Czy taka konfiguracja do Primery P11.144 1.8 (114KM): Agis + valtek + reduktor alaska ma szansę poprawnie działać ?

Naczytałem się troche o problemach ze zbyt słabym reduktorem lub wolnymi wtryskami.

Gazownik poleca mi Agisa zamiast Staga(twierdząc iż jest bardziej awaryjny).

Czy reduktor Alaska będzie wystarczający ? Ze strony producenta wynika iż obsłuży do 140 KM - http://www.tomasetto.com/a_ENG_37_1.html

Czy warto dopłacać do droższych magicjetów ?

Link to comment
Share on other sites

STAG300+ (jeżdżę ponad 5 lat i nic się nie działo ze sterownikiem)

hana czerwona

ZAVOLI ZETA N, NIKO

 

jak polecił Ci taki zestaw to poszukał bym innego gazmena, chyba, że chciałeś tanio, producent pisze różne rzeczy ale życie weryfikuje to wszystko i realnie daje radę do 90KM i tak jest zalecany np. przez producenta STAGA

Link to comment
Share on other sites

valtek t 30 kosztuje 115 zł

Magic Jet 186 zł to jest strasznie dużo .... 4 wtryskowe różnica klasy

podstawa to reduktor i wtryski rezta praktycznie nie ma znaczenia są drobne różnice w elektronice i nawet najlepsza elektronika sobie nie da rady jak fizycznie będzie kupa ...

 

 

hana kosztuje 115 zł za szt ...

 

a ile kolega na latał juz na hanach i jak ma zamontowane .

 

a drugi kolega niech poszuka innego gazownika ..

Link to comment
Share on other sites

Guest tomek85fcb

W innej firmie też polecaja mi Agisa, do tego reduktor Shark i wtryski jakies Rega, Raga(tu nie doslyszalem ;))

Cala instalacja za 2k.

Edited by tomek85fcb
Link to comment
Share on other sites

agis to elektronika, tak jak napisał @Tofu,

ważniejsze są elementy, 2000zł za sekwencję oj poszukał bym dalej, bo w tym wariancie będziesz co chwila jeździł na poprawki, ciekawe czy słyszeli o zdejmowaniu kolektora do wiercenia, aż wreszcie kupisz kabel i będziesz po kolei wymieniał elementy aby nissmo normalnie śmigało, czyli znowu zapłacisz za części, no ale cóż należy do zakładającegodribble.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest tomek85fcb

Dzwonilem do nastepnej firmy, montuja BRC Sequent 24 za 2700k, polecil mi takze zalozyc lubryfikacje za 200-250zl bo zawory padaja, a podobno w nissanach regulacja zaworow jest na blaszki, a nie hydrauliczna.

Co myslicie o tym ?

Link to comment
Share on other sites

nie w nissanach tylko akurat w Twoim silniku tak jest, w 2.0 jest regulacja hydrauliczna, a co założysz to już Twój wybór, poczytaj trochę i będziesz wiedział, niektórzy chwalą BRC inni STAG-a jeszcze inni ZENITA albo BLOSA, czyli wszystko zależy od tego co się ma i co dalej chce się robić, jak masz pojecie i chcesz to samemu serwisować to BRC odpada, ale jak chcesz ze wszystkim jeździć do gazmenów to jak najbardziej BRC, lubryfikacja hmmmm no cóż jak będzie źle wyregulowana instalacja to i jakiś czarodziejski płyn nie pomoże, ale jak ma to poprawić Twoje samopoczucie to możesz wydać i na to biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Dino nie mięknij z Lubryfikacją .. jak cena 200 zł to można dać ...

 

a warto jest dać od razu za dobre części będziesz wiedział że musi to dobrze jeżdżąc a nie kombinować ...

ja przestawiłem się Z Raila na Hane i róznica jest ogromna oglądałem głowice i pomijając awarie to gaz krzywdy nie zrobił ...

Link to comment
Share on other sites

Guest tomek85fcb

To pewnie skonczy sie na Agisie i żądaniu zamontowania czegoś lepszego niz Valtek i Alaska.

Jaki reduktor żeby pasował cenowo i jakosciowo do magicjetow ;) ?

Nie chce też zapłacić za duzo za instalacje, tym bardziej ze fury nie katuje, a roczny przebieg planuje okolo ~18tys.km

Link to comment
Share on other sites

ja bym tam wolał Staga zawsze Ci koledzy z forum pomogą z tym drugim wynalazkiem nie miałem do czynienia ..

 

a i znalazłem że instalka droższa od staga ,,,

 

STAG

hana

dobry reduktor wiem że przeskok + 300 zł ale warto dasz hany i będziesz miał święty spokój a o Valteku to nie óowie ,,z MJ to jest różnie wątek o nich jest długi i problemy z nimi są może i tanie w wymianach ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...