Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

turbina


sylwia_wojno

Recommended Posts

Witam

szukam kogos kto mi pomoze sprecyzowac co dolega mojej almerze 2.2 di z 2002 roku. Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju i do tego nie mam mocy.kiedys powyzej 2500 obrotów załączała sie turbina ,teraz jest zamulona i przy tych obrotach słychac dziwny dzwiek a przyspieszenia brak....Dodam jeszcze ze czuc spalinami w srodku samochodu i kopci na czarno-szary kolor

Link to comment
Share on other sites

Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju

 

to akurat z turbiną nie ma prawa mieć nic wspólnego.

Link to comment
Share on other sites

Witam

szukam kogos kto mi pomoze sprecyzowac co dolega mojej almerze 2.2 di z 2002 roku. Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju i do tego nie mam mocy.kiedys powyzej 2500 obrotów załączała sie turbina ,teraz jest zamulona i przy tych obrotach słychac dziwny dzwiek a przyspieszenia brak....Dodam jeszcze ze czuc spalinami w srodku samochodu i kopci na czarno-szary kolor

 

 

Witaj 1 mysle ze powinnas wyczyscic przeplywomierz powietrza,u mnie to pomoglo,choc mam terano,ale objaw byl taki sam,sprawdz jeszcze czy nie bierze wody z ukladu chlodzenia,tek przy okazji. 2 sprawdz czy w ukladzie paliwowym nie ma powietrza.pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam

szukam kogos kto mi pomoze sprecyzowac co dolega mojej almerze 2.2 di z 2002 roku. Problem polega na tym ze gubi obroty na postoju i do tego nie mam mocy.kiedys powyzej 2500 obrotów załączała sie turbina ,teraz jest zamulona i przy tych obrotach słychac dziwny dzwiek a przyspieszenia brak....Dodam jeszcze ze czuc spalinami w srodku samochodu i kopci na czarno-szary kolor

 

 

A może trzeba przeczyścić EGR i/lub przepustnicę.

Link to comment
Share on other sites

A może trzeba przeczyścić EGR i/lub przepustnicę.

tez moze byc,egr tez moze byc przyczyna

Link to comment
Share on other sites

Dziękuje wszystkim klubowiczom za pomoc,trochę mnie uspokoiliście, bo i mi się wydawało ze to raczej nie turbina.tym bardziej ze oleju mi nie ubywa.A rozwalona turbina ma to do siebie ze zżera olej.Tylko jeżeli to zwór ERG to dlaczego od kilku dni nie ma mocy powyżej 25tys obrotów, a wcześniej było ok, a problemy z obrotami mam już jakiś czas?Dodam jeszcze ze mechanik mi już czyścił zawór EGR( było dobrze dwa dni a potem znowu problemy z obrotami)

Link to comment
Share on other sites

Objawy wskazują na pęknięcie któregoś z węży od dolotu. Prawdopodobnie od intercooloera albo turbiny. Temat znany, popularny i rozpracowany. Poszukaj na forum. W każdym nowoczesnym dieslu to dosyć częsta usterka.

Link to comment
Share on other sites

A ktoś mi może powie coś na temat tego zaworu EGR...Bo czytając niektóre tematy na forum śmiem twierdzić ze i w moim aucie można "pozbyć" się tego EGR.Czy dobrze myślę? Moj mechanik stwierdził ze w mojej almerze(2.2 di z 2002 roku) nie można tego zrobić ale nie wiem czy mogę mu wierzyć :) bo czytając wszystkie posty nikt nie twierdzi ze jest to nie możliwe w moim aucie....Myślę ze eliminując EGR będę mogła dalej szukać usterki...Bo większość was obstawia ze to co się dzieje z moim autem to wina tego "pi...." EGR

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli jest elektroniczny to go nie zaślepisz ani nie wywalisz, bo będzie wywalał błąd check engine. Pozostaje czyszczenie.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...