nixdorf0 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Mam prośbę o komentarz do tego co usłyszałem w serwisie nissana w Krakowie gdy przy okazji wymiany oleju poprosiłem o kontrole geometrii(R51). Poinformowano mnie, że muszę wymienić wszystkie tylne wahacze z racji tego że są zapieczone śruby mocujące i nie ma przez to możliwości regulacji. Mechanikiem nie jestem ale nasuwa mi się pytanie co mają zapieczone śruby do konieczności wymiany wahaczy oprócz naciągnięcia mnie na koszt ok 8 tyś ? Proszę o fachową radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fizolow Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Mam prośbę o komentarz do tego co usłyszałem w serwisie nissana w Krakowie gdy przy okazji wymiany oleju poprosiłem o kontrole geometrii(R51). Poinformowano mnie, że muszę wymienić wszystkie tylne wahacze z racji tego że są zapieczone śruby mocujące i nie ma przez to możliwości regulacji. Mechanikiem nie jestem ale nasuwa mi się pytanie co mają zapieczone śruby do konieczności wymiany wahaczy oprócz naciągnięcia mnie na koszt ok 8 tyś ? Proszę o fachową radę. Witam, kolego 1 fachowa rada nie jezdzij do serwisu.2 fachowa rada kup wd 40, lub pepsi;-) znajdz kanal lub mechanika.3 polewaj sroby wachacza tak czesto jak sie da 2>3 razy w tygodniu, za dwa tygodnie odkrecisz je bez zbednego wysilku, oszczedzajac 8 tys!!ja tez mam terenowke,jezdze po wodzie,blocie itd nigdy nie mialem problemu odkrecenia waczaczy itp.sposob sprawdzony. lecz jesli jednak sie nie uda,proponuje delikatnie podgrzac sroby polewajac woda wszelkiego rodzaju gumy!! pozdrawiam jesli pomoglem proponuje + Link to comment Share on other sites More sharing options...
nixdorf0 Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.