bolo-70 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Witam.Zauważyłem u siebie,że po zmianie opon na letnie przekręciła mi się kierownica lekko w lewo no i czasami ściąga w lewo ,a czasami nie.Pytanie moje jest takie czy po zmianie na nowe opony jest konieczność ustawiania zbieżności? Dodam ,że koła wyważone.Pozdrawiam wszystkich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 nie. spróbuj zamienić opony na miejsca lewą na prawą, a jeśli są kierunkowe to przód na tył i zobacz czy się poprawi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jswistow Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 przy nowych oponach nie powinno nic takiego występować,na początek sprawdź ciśnienie w nich spróbuj zamienić miejscami a jeśli założyć że masz wszystkie felgi proste to po prostu źle Ci je wyważyli Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo-70 Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 Dobra dzięki spróbuję je zamienić przód na tył bo przednie są kierunkowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Ja bym powiedział, że jeśli nie ciśnienie, to raczej zbieżność. Bo jak są koła niewyważone dobrze, to byłoby bicie albo drganie na kierownicy czuć. Sprawdź jeszcze po dłuższej jeździe, czy któreś koło nie będzie ciepłe, może hamulec nie puszcza do końca. Chociaż przekręcona kierownica świadczy raczej o złej zbieżności. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolo-70 Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 No i kicha.Nic już z tego nie rozumiem,zamieniłem przód na tył i kierownica ustawiła się oczywiście przy jeżdzie na wprost lekko w prawo.Ale jest tej zamiany jeden plus nie ściąga wolę przekręcona lekko kierownicę niż ściąganie w którąś ze stron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 tylko że jak masz kierownicę lekko skręconą w którąś stronę to kierunkowskaz może Ci się nie wyłączać sam po wyprostowaniu kierownicy z zakrętu. sam tak mam po zmianie na zimówki, a jak miałem letnie to było ok :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.