sTrIt Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) Witam! Od nidawna jestem posiadaczem Nissana Primery 2.0 16V P11 z 1996r. w sedanie Z autka byłem bardzo zadowolony dopóki nie wjechałem na kanał u mechanika ... Mianowicie spec uznał że cieknie z uszczelki pod głowicą i z simeringu skrzyni biegów. Przeraził mnie trochę ten fakt bo autko wydawało mi się bardzo zadbane a tu taki ewenement :/ Mechanik powiedział że narazie z tym mogę jeździć ale będzie to jednak trzeba kiedyś zrobić... I tu pytanie do was, czy 800zł za wszystko to wygórowana cena? Jestem trochę zniesmaczony tym faktem bo kupując Nissanka byłem nastawiony na to że przy silniku nigdy nic robił nie będe, a tu taki feler... Edited March 16, 2011 by sTrIt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 . I tu pytanie do was, czy 800zł za wszystko to wygórowana cena? nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 A powiedzcie mi Panowie czy te usterki to norma w primerkach z tym silnikiem (130km)? Jest to troszke dla mnie zaskoczeniem Moze cykne pare fotek i sami ocenicie skad moze sie to lac :> Autko kupilem od Pani ktora troszke go zamulila i musialem go troszke przepalic zeby zaczal normalnie latac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Wlasnie . Kupilem od Pani czy od jezdzacego emeryta. Autko zadbane i pieknie chodzi. Jak wielu dalo sie na to nabrac. Powiem CI ze ja nie kupowalem od pani czy emeryta ale tez dalem sie troche nabrac. MOgla pojezdzic bez plynu chlodzacego i cieknie spod uszczelki. Ale to mogla. Powiedz na jakiej podstawie stwierdzil ze cieknie spod uszczelki. Czy np. widac jest olej pomiedzy glowica a blokiem czy jakis inny objaw. Jak opiszesz to wtedy bedziemy sie zastanawiac dalej. A moze cieknie sopod uszczelki od klawiatury zaworow i bedzie zaoliwone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nunu85 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 (edited) dopóki nie będziesz zostawiał za soba plam, nie ruszaj uszczelki pod głowicą. Tym bardziej, że piszesz iż silnik pracuje miodzio. A simering skrzyni biegów zrób- tam nic nie można spieprzyć Edited March 17, 2011 by nunu85 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 (edited) Nie bardzo znam sie na mechanice ale autko obejrzal od spodu i od gory. Plamki zostawiam, ale nie sa to jakies sladowe ilosci, raczej niewielkie. Porobie wam dzisiaj (jak przestanie padac :/) dokladne zdjecia i bedziemy myslec co z tym robic. Narazie z autko jestem mega zadowolony, bo przechodzi codziennie moje najsmielsze oczekiwania Edited March 18, 2011 by sTrIt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlawekS25 Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Nie bardzo znam sie na mechanice ale autko obejrzal od spodu i od gory. Plamki zostawiam, ale nie sa to jakies sladowe ilosci, raczej niewielkie. Porobie wam dzisiaj (jak przestanie padac :/) dokladne zdjecia i bedziemy myslec co z tym robic. Narazie z autko jestem mega zadowolony, bo przechodzi codziennie moje najsmielsze oczekiwania Najlepiej podłóż karton po silnik na dłuższy czas, wtedy zobaczysz czy duży wyciek czy nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarioemP10 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Jak kolega wyżej najlepiej to nic nie ruszaj ale możesz jeszcze sprawdzić jaki masz ubytek oleju.U mnie też uszczelka do wymiany ale jakoś nic się nie dzieje więc nic nie ruszam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 (edited) Sloneczko przyszlo to i zdjecia sa Zamieszczam rowniez film z pracy silnika bo na moje oko cos chodzi nie tak? Film Edited March 21, 2011 by sTrIt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlawekS25 Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 (edited) Odpalałeś auto po dłuższym postoju czy wcześniej go dłużej "chetałaeś"? Jakoś dziwnie zapalił... Poza tym chyba wsio ok edit: Wycierałeś te wycieki i patrzyłeś czy się pojawiają? Edited March 21, 2011 by SlawekS25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 21, 2011 Author Share Posted March 21, 2011 Autko stało może z 3godzinki. Zawsze tak odpala :> Co do wycieków to ich w ogóle nie ruszałem :> Poziom oleju jest nadal taki sam, a nie powiem bo ostatnio dałem trochę po garach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarioemP10 Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Mój chodzi podobnie i widzę że paski są nowe.Skoro oleju ci nie ubywa to jest OK. Decyzja należy do ciebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Nie no teraz to na pewno tego robil nie bede bo kasy i tak nie ma Chcialem sie tylko dowiedziec czy jazda z ta usterka nie spowoduje jakiejs katastrofy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 A ja na twoim miejscu to bym porzadnie silnik wymyl. U mnie kapal olej po usterce czujnika cisnienia oleju, i nawet po wymianie przez pol roku zostawial plame, dopiero jak porzadnie umylem silnik to teraz nie ma plam. Umyj i zobacz moze to jakies slady po starym wycieku. Ja jezdzilem rok ze sporym wyciekiem i nawet nie musialem dolewac oleju, jezeli nie ubywa tak duzo to mozna jezdzic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sTrIt Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Chyba tak bedzie trzeba zrobic zeby miec 100% pewnosci Druga sprawa jest ten simering skrzyni biegow. Nie wiecie gdzie moge taki dostac? Bo to chcialbym zrobic jak najszybciej :> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Uszczelniacz półosi kupisz w Inter-cars ,fota itp . Między lewym a prawym simeringiem jest różnica więc dowiedz się od mechanika z której strony ciekło . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.