Guest kasia_987 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 od dwóch tygodni mam problem z moją Micrą K-12 (przebieg niecałe 50.000 km)- przy hamowaniu (dojazd do świateł) i jałowym biegu obroty spadają do 0 i silnik gaśnie. był dwa razy w warsztacie i u elektryka - naprawili przewód masowy, przeczyścili przepustnicę i wszystko miało być super - niestety po 1-2 dniach znowu to samo. póki silnik jest zimny to jeszcze chodzi, ale przy rozgrzanym gaśnie na każdych światłach. podobno komputer nie wyrzuca żadnych błędów... co robić ??? możecie coś doradzić ??? z góry dziękuję ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Czesc. Najpierw to posprawdzaj wszystkie przewody podcisnieniowe czy sa cale. .Po drugie jesli byla czyszczona przepustnica to czy robili nauke wolnych obrotow (komputerem).Dalej trzeba sprawdzic przeplywomierz. Koledzy z Micry Ci napisza jakie sa napiecia i jak mierzyc. Ja nie wiem. Sprawdzic tez o ile jest silnik krokowy a jak nie ma silnika krokowego to powiniem byc w zamian zawor dodatkowego powietrza. Z tego co sie jeszcze orientuje to powinien byc do sprawdzenia czujnik polozenia przepustnicy. Nie wspominam tutaj o swiecach i przewodach wysokiego napiecia ,o czystej kopulce . Ale to juz koledzy z Micry naprowadza Cie dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Adaptacja przepustnicy powinna pomóc tzn nauka wolnych obrotów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kasia_987 Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 bardzo dziękuję za odzew ! :-) adaptację Panowie robili, podobno nawet dwukrotnie, ale niestety nie pomogło.... szukamy dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Skoro adaptacja nie pomogła to czy przed adaptacją był wykasowany skład mieszanki. Czy ktoś sprawdzał jak pracują sondy. Samochód z gazem ? myśle że nie, warto sprawdziś czy nie zasysa tzw lewego powietrza na kolektorze ssącym, ja bym wypioł przewód od serwa i zobaczył co się będzie wtedy działo oczywiście króciec w silniku trzeba szczelnie zaślepić - trzeba uwarzać wtedy bo hamulce będą słabe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.