Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p10] 20 D brak ladowania dlugi dzwiek przekaznika


Gość tomex82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszytkich!

Postaram sie opisac moj problem w miare szczegolowo i prosilbym o porady :)

problem dotyczy nissana primery 2,0D 93 rok. Wczoraj podczas jazdy zauwazylem, ze zapalily mi sie i po chwili zgasly, a pozniej juz na stale (woda w ukladzie paliwowym i ladowanie). czytajac forum dowiedzialem sie ze warto odkrecic jakis czujnik pod filtrem paliwa. tam wg mnie wszytko bylo w porzadku, ale po przykreceniu na nowo czujnika zauwazylem ze podczas grzania swiec pracuja - chyba przekazniki - tykaja jak zegarek tylko w szybszym pempie i trwal to kilka sekund). znajduja sie one kolo filtra powietrza (zasilanie do przekaznikow idzie od filtra paliwa. Czy mozliwe ze zle jest wkrecony czujnik? w miedzyczasie czasie akumulator ulegl calkowitemu wyladowaniu. po uruchomieniu na tzw pych, wlaczam swiatla, a silnik zgasnal, ale po wlaczeniu wyceraczek juz nie... zdaje sobie sprawe ze moze byc do wymiany alternator... alw to juz w przyszlym tyg :) dodam ze wtyk do alternatora wygladal dobrze i nie byl zasniezaly. co to za buczenie kostki okolo filtra powietrza? czy problem mam z alektryka po wlaczenu swiatla?

 

bylem na szrocie i okazalo sie ze pokazywany przez pracownika alternator roznil sie od mojego. jest wiele rodzajow alternatorów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego co sie zapalilo. Jakie kontrolki sie zapalily. Jesli Ci sie zapalila kontrolka od ladowania i teraz dalej swieci jak odpalisz auto to do przejzenia alternator.W twoim samochodzie jest Hitachi. U Ciebie chyba nie ma kontrolki silnika check zeby sie swiecila jak bedzie filtr paliwa zawodniony. .Pod filtrem nie ma czujnika tylko jest sruba z wezykiem do odwadniania filtra. Jesli to nazywasz czujnikiem to niech bedzie. .Jesli ten przekaznik co piszesz o nim tak tyka to go wymien bo to jest przekaznik swiec zarowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nissanmaniak dzieki za odp :)

przekaznik przestal halasowac jak naladowalem prostownikiem akumulator. wczesniej kiedy halaslowal mial juz 10V... szkoda ze nie zrobilem zdjecia tego "czujnika". kolo kontrolki ladowania jest kontrolka niby to "pojemnika z kropelka nizej" i sadze ze to oznacza wode w filtrze paliwa. odpowiadajac za Twoje pierwsze zapytanie to w/w kotrolka zapalala sie i gasla rowno z ladowaniem. teraz to juz na stale sie swieca. jutro zamierzam dac alternator do naprawy, no u mnie w okolicy nie ma zadnego uzywanego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz. Ta kontrolka co ja opisujesz ze jest z kropelka to jest od cisnienia oleju a nie od obecnosci wody w filtrze . Ona ma zgasnac po zapaleniu silnika. Jesli sie swieci caly czas nawet po zapaleniu to prosze nie jezdzic tylko sprawdzic czujnik cisnienia oleju moze przewod spadl z niego i robi zwarcie . Sprawdzic poziom oleju w silniku. Kontrolka ladowania to bedzie taki akumulator narysowany. Ta tez sie swieci ?. Jezeli tak to alternator tak jak napisalem do przejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...