scuaz Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Witam . W nissanie patrolu z 2000 roku który miał silnik 3.0di 4 cylindry zamontowałem silnik z patrola 1996 roku silnik 4.2 diesel 6 cylindrów. Zamontowany silnik jest całkowicie mechaniczny podłączyłem automat do grzania świec , klimatronik nie chciał się załączać to czujnik temperatury do sterowania komputera poszedł z 3.0 ,podłączyłem czujnik położenia wału i w chwili obecnej wskazanie obrotomierza x1.5 wychodzą rzeczywiste obroty , czy da sie to jakoś wystrić co by wskazanie było prawdziwe?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elektryk1e Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 dzielnik impulsow, prosciej załozyc zegary od 6 garów Link to comment Share on other sites More sharing options...
scuaz Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 dzielnik impulsow, prosciej załozyc zegary od 6 garów licznik w 4 i 6cio cylindrowym patrolu sa takie same , komputer przelicza impulsy a dzielnik może zmniejszyć ilośc ilmulsów , a jet potrzeba zwiększenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
bastust Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Na wstępie Witam! Panowie mam takiego swapa 4.2 wolnossaka w Y61i licznik zawyża jak cholera poprzedni właściciel powiedział mi że mam dzielić prędkość i kilometry o 2.25 chce oszaleć bo na każdej ekspresówce licznik zamykam Pomocy jak ugryź temat W każdym dotychczasowym 4x4 pojeździe prędkościomierz miał swój początek w reduktorze/ a potem albo ślimak i linka albo impulsometr a potem przeliczenie tego ... Tu pewnie impulsometr głupieje z 3.0 czy ktoś wyleczył temat .. proszę o poradę. Panowie bez obrazy czy tu k**wa coś się dzieje ktoś tu jest na tym forum!.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.