Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obrotomierz w patrolu po zmianie silnika z 4cyl na 6


scuaz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . W nissanie patrolu z 2000 roku który miał silnik 3.0di 4 cylindry zamontowałem silnik z patrola 1996 roku silnik 4.2 diesel 6 cylindrów. Zamontowany silnik jest całkowicie mechaniczny podłączyłem automat do grzania świec , klimatronik nie chciał się załączać to czujnik temperatury do sterowania komputera poszedł z 3.0 ,podłączyłem czujnik położenia wału i w chwili obecnej wskazanie obrotomierza x1.5 wychodzą rzeczywiste obroty , czy da sie to jakoś wystrić co by wskazanie było prawdziwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzielnik impulsow, prosciej załozyc zegary od 6 garów

licznik w 4 i 6cio cylindrowym patrolu sa takie same , komputer przelicza impulsy

a dzielnik może zmniejszyć ilośc ilmulsów , a jet potrzeba zwiększenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Na wstępie Witam!

 

Panowie mam takiego swapa 4.2 wolnossaka w Y61i licznik zawyża jak cholera poprzedni właściciel powiedział mi że mam dzielić prędkość i kilometry o 2.25

chce oszaleć bo na każdej ekspresówce licznik zamykam :)

Pomocy jak ugryź temat

W każdym dotychczasowym 4x4 pojeździe prędkościomierz miał swój początek w reduktorze/ a potem albo ślimak i linka albo impulsometr a potem przeliczenie tego ...

Tu pewnie impulsometr głupieje z 3.0 czy ktoś wyleczył temat .. proszę o poradę.


Panowie bez obrazy czy tu k**wa coś się dzieje ktoś tu jest na tym forum!.?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...