Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Kupno Nissan Primera P11 2.0 Diesel (2000/2001)


Gość pwl

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że jest to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich gorąco powitać.

Piszę do was, gdyż mam nadzieje że pomożecie mi rozwiązać mój problem.

Otóż szukam obecnie i to od jakiegoś czasu bezskutecznie samochodu dla siebie. Natrafiłem dzisiaj na ogłoszenie: http://moto.allegro.pl/primera-2000r-ful-wypas-skora-super-stan-i1518350288.html Nigdy do tej pory się nad Nissanem głębiej nie zastanawiałem gdyż mało tych samochodów na rynku więc nie miałem okazji, ale dzisiaj się właśnie taka nadarzyła. Niestety nie wiem nic o tym samochodzie, nie wiem czy warto się nim zainteresować. Jestem studentem więc moje dochody są trochę niestałe i ograniczone więc poszukuje auta stosunkowo taniego w utrzymaniu i eksploatacji. Do tej pory szukałem Vectry B w podobnym roczniku. Byłym bardzo wdzięczny gdybyście mi napisali jakie są ceny części, co i jak często się zużywa, co się często lubi popsuć, czy są jakieś części, które koniecznie wypada wymienić po zakupie (np w mazdach rozrząd i to na oryginalny - słyszałem że w nissanach jest na łańcuchu - czy też trzeba go wymieniać?), najlepiej w odniesieniu do np opli. Nie jestem osobą szczególnie interesującą się motoryzacją więc boję się, że okaże się to "wyprawą z motyką na słońce". Jeśli uważacie, że auto jest dla mnie warte zainteresowania to na co powinienem zwracać uwagę przy kupnie? Mógłbym auto jutro obejrzeć więc bardzo proszę o wszelkie porady, uwagi i wskazówki.

Z góry dziękuje.

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jest to mój pierwszy post, chciałbym wszystkich gorąco powitać.

Piszę do was, gdyż mam nadzieje że pomożecie mi rozwiązać mój problem.