Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ diesel 2.0 po 110tys - czego się spodziewać ?


kajot04
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Miałem już trzy Nissany - zawsze jednak benzyna. Teraz mam "na oku" QQ - diesel 2.0 mający na liczniku 110tys km. W zimie właściciel wymieniał w serwisie Nissana świece i jakiś regulator/czujnik (?)- który ponoć jak się okazało był sprawny - ale to jakby już nieistotne.

Pytanie do speców - bo ja nie jestem laik w tej materii - aczkolwiek dotychczas umiejętnie potrafiłem dokonać "selekcji" przy zakupie i nigdy nie miałem problemów z kupionym 3-4 latkiem i kolejne trzy jeździłem bez odwiedzania serwisu :).

A więc - czy ten diesel może sprawiać kłopoty w zimie ? czy kolejne 70-90tys przejedzie bez większych problemów ? Coś sprawdzić "szczególnie" a czy brać bez obaw, jak jeździ :) ?

Bardzo proszę o wasze sugestie i rady - zawsze są pomocne, więc jako "samochodowa lama" :) z góry za nie dziękuję.

Edytowane przez kajot04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równiez jestem na kupnie QQ i tez diesel , ja osobiscie udaje sie na serwis aby zrobic przeglad auta , w tym diagnostyka silnika , podpiecie pod kompa i badanie powłoki lakierniczej . Polecam zrobic tak samo , koszt to 299 zł. Oczywiscie zasiegnąłem tez opinii mechaników dotyczącej silnika 1,5 cdti, i po roku 2006 raczej nie powinno sie spodziewac niczego złego . Przy nowych dieslach najwazniejsza jest jakosc tankowanego paliwa , olej oczywiscie i podstawowe zasady dbania o silnkik z turbinką .Jesli poprzedni własciciel stosował sie do tego , to przelot rzędu 230-300 tys.km. nie bedzie niczym wielkim dla takiego diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach