Guest jarekrk Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Witam po długich nocach zastanawiania się, pisania na forach Hondy i mitsubishi, po porównywaniach itp między GALANTEM-ACCORDEM-PRIMERĄ wybrałem to ostatnie, głównie ze względu na podobno bardzo bez awaryjny silniczek 2.0 , znany z wcześniejszych modeli SR20DE:) Interesuję mnie model w liftbacku między 2000-2001 z climatronikiem oczywiście i zarejestrowany na naszym drogach, gdyż boję się kupować od handlarzy auta. Napiszcie mi czy waszym zdaniem to dobry wybór?(między tą trójką) Oraz przede wszystkim na co zwracać uwagę przy kupnie, co najczęściej pada w tych autach (podobno problem z wahaczem górnym często jest) Czy posiadając to auto , żałujecie ,że je kupiliście, czy może ktoś z was też miał taki dylemat jak ja i je porównywał do tamtych podanych modeli ? No i jak wygląda sprawa blachy , bo ludzie marudzą,że gniję ale wg mnie jak się kupi ładny model i potem dba o niego to nie będzie tego problemu. Kasa jaką mogę przeznaczyć to albo 14k bez gazu albo do max 15k a gazem pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Poświęć trochę czasu i poczytaj tematy na naszym forum poświęcone primerom a na pewno znajdziesz odpowiedzi na większość swoich pytań. Auto godne polecenia, silnik wytrzymały jak się o nie go dba i nie robi rajdówki, mój ma już przebieg ok.190tyś i zero problemów z olejem czy rozrządem bo jest na łańcuszku - czyli jak nie słychać klekotania to nie wymieniasz. Z wahaczami to nie problem, wiadomo jakie psełdo drogi mamy, jeśli masz odrobinę żyłki majsterkowicza to samemu wahacz wymienisz dzięki manualom. Blacha to wiadomo, rewelacji nie ma, mi poszła blacha przy mocowaniu nadkola koło progu i mimo zabezpieczeń, przez zimę i sól muszę nadkole wymienić bo nawet nie ma co łatać. A co do gazu to już kwestia indywidualna, sam jestem sceptykiem więc nie doradzę i odradzę Ogólnie jak się dba, tak się ma i jeździ. Podczas kupowania, sprawdź blachę pod dywanikami bo tam zawsze blacharze partaczą robotę, sprawdź korki od oleju i chłodnicy czy nie ma nich tzw.kisielu czy innych syfów. Czy wszystkie linie auta i szpary są równe. Możesz też zrobić samemu autodiagnostykę silnika co i jak jest obszernie już opisane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Ja jestem zadowolony Spalanie na poziomie 9-10 LPG trasa, 11-14 miasto i to wcale nie na emeryta Silniczek 2,0 SR20 lubi wysokie obroty Blachy u mnie ok. niewielkie ogniska na drzwiach od wewnątrz na wysokości uszczelek dolnych, reszta się trzyma -jak na auto z 2000- roku rewelacyjnie. Komfort jazdy ok., ale nie mogę porównać z Hondą czy innymi bo nie jeździłem. Po roku od przyprowadzenia (i Tobie też radzę jechać do np. helmutów), nie zauważyłem nic niepokojącego w zawieszeniu, ani w ogóle... Tym samym potwierdzam dobry zakup. Ps. Nie bój się LPG -dobrze założona instalacja + dobre komponenty = Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 co do spalania SR20 to spokojna jazda po trasie wychodzi 9 litrów z mniejszym wahnięciem w górę a nawet dół ... natomiast w lecie po korkach krakowskich bujałem się do 12 litrów teraz na ssaniu zjada LPg wychodzi 14.5 ale bardzo szybko się przełącza 27 stopni dobry gaz + dobre wtryskiwacza .... wiec szukaj autka bez gazu i dolicz za montaż ew upgrade instalacji gazowej .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekrk Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Nie boję się LPG, sam chcę kupić na benzynke i założyć sekwnecję, aby wiedzieć co mam . nie chodzi mi o spalanie ani trochę bo czy będzie palił 11 czy 14 litrów to gaz jest w takiej cenie ,że i tak na to nie zwrócę uwagi. Chodzi mi tylko o awaryjność, oraz na co zwracać uwagę głównie przy kupnie no i porównać z tamtymi modelami aut podanymi wyżej:) Szkoda ,że lipa na serio jest z tą blachą bo teraz jeżdżę mazdą 323fBA z 95r i ona ma tylko 2 małe ogniska korozji , także po aucie o 5 lat młodszym spodziewałem się trochę więcej, no ale nic może znajdzie się zadbany model i nie będzie gniło jak samemu się będzie pilnować. Jeszcze tak przy okazji jak wyglądają koszty eksploatacji tego modelu? tzn klocki,tarcze,wahacze,amory -oczywiście porządnych firm oraz najważniejsze dla mnie, ten silniczek SR20DE jest na łancuchu tak? Czyli w teorii bez obsługowy, ale co jak np po 10 tys. zacznę go słyszeć , że teraz akurat wypada wymiana, to ile mnie to kosztuje ? Ja mam całe życie pecha z autami , więc pewnie przyjdzie mi taka wymiana do zrobienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Nie bądź pesymistą kompletny rozrząd kosztuje tyle: http://www.autoczesci.autosowa.pl/index.php?page=01&ar=74813#art Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekrk Posted March 21, 2011 Share Posted March 21, 2011 Dzięki ale jakoś życie mnie tak nauczyło ,iż niestety jestem pesymistą Kurde ja myślałem ,że zmiana łancucha to koszt w tysiącach liczony a tu elegancko:) Ogólnie to auto pewnie nie jest drogie jeśli chodzi o eksploatację? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 A tutaj temat rzeka http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99-chcesz-kupic-primere-p10-p11-p12-zapytaj-tu-i-tylko-tutaj/ ale po co szukać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.