Guest wjck Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Pytam bo już sam nie wiem czy mam dobrze: w manualu jest że żarówka do lampy przedniej do świateł mijania to H1 u mnie jest w tym miejscu H4 Gość na allegro mówi mi, że u niego jest H7. Czy ktoś mnie "oświeci" jak powinno być? Dzięki, Piotrek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 (edited) Chyba pozostaje ci tylko wyjąć i samemu sprawdzić. Ksenona wyjmuje się w 30sek, więc zwykła żarówka chyba nie powinna sprawić większych problemów... Wg katalogu na stronie IC powinna być H7. W ogóle nie jest przypadkiem tak, że jak jest soczewkowy reflektor to jest zawsze H7? EDIT: nie doczytałem, masz wstawioną H4 w mijania? Edited March 22, 2011 by maius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik43 Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Witam. Mijania H7 Drogowe H1. Zarówka H4 ma w sobie światło i mijania i drogowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wjck Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 EDIT: nie doczytałem, masz wstawioną H4 w mijania? No właśnie tak, mam H4, po co to nie wiem, ale tak właśnie jest Dzięki za reakcję Piotrek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoliszcze Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 No właśnie tak, mam H4, po co to nie wiem, ale tak właśnie jest Dzięki za reakcję Piotrek Na 100% są to H7(soczewki) i H1 (długie). W instrukcji obsługi natomiast jak wół stoi, że wszystkie są H1. Oj można się zdziwić w trasie, jak trzeba wymienić a ma się tylko H1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicchi Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Na 100% są to H7(soczewki) i H1 (długie). W instrukcji obsługi natomiast jak wół stoi, że wszystkie są H1. Oj można się zdziwić w trasie, jak trzeba wymienić a ma się tylko H1 Wszystkie H1 są w P11/WP11, więc może w instrukcji nie zaktualizowali albo instrukcja nie od p11.144 tylko od poprzednika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoliszcze Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Wszystkie H1 są w P11/WP11, więc może w instrukcji nie zaktualizowali albo instrukcja nie od p11.144 tylko od poprzednika Instrukcja od P11.144; Nie zaktualizowali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoneface Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 (edited) Ja w swojej P11.144 z 2000r w soczewkach - mijania mam H7 - dzisiaj wymieniałem bo jedna padła Edited November 10, 2012 by stoneface Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and_pec Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Jak wymieniłeś tylko jedną to nie zdziw się jak zaraz padnie W instrukcji od P11 144 jest błąd Żarówki w P11,144 to: mijania H7 lub D2S (xenon) a drogowe H1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrb Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Dodam tylko że w halogenach jest H1, wczoraj wyjmowałem u siebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scandalieross Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Witam Koledzy ja troszkę z innej beczki, czy H7 podejdzie w gniazdo D2S ??? Czy jest jakiś adapter??? Przyznam że żarniki D2S kosztują majątek, oczywiście mówię tu o orginalnych żarnikach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrb Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) Witam Koledzy ja troszkę z innej beczki, czy H7 podejdzie w gniazdo D2S ??? Czy jest jakiś adapter??? Przyznam że żarniki D2S kosztują majątek, oczywiście mówię tu o orginalnych żarnikach. chcesz do lampy ksenonowej włożyć zwykłą żarówkę? ale wiesz że przy zapaleniu ona dostaje kilkanaście tysięcy voltów, a przetwornica zapodaje prąd zmienny? :-) Edited March 14, 2013 by nrb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrzeRuSco Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) Witam Koledzy ja troszkę z innej beczki, czy H7 podejdzie w gniazdo D2S ??? Czy jest jakiś adapter??? Przyznam że żarniki D2S kosztują majątek, oczywiście mówię tu o orginalnych żarnikach. Jak chcesz to mogę się z tobą zamienić na całe lampy mam halogenowe dojazd i wymiana gratis Edited March 14, 2013 by PrzeRuSco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scandalieross Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) chcesz do lampy ksenonowej włożyć zwykłą żarówkę? ale wiesz że przy zapaleniu ona dostaje kilkanaście tysięcy voltów, a przetwornica zapodaje prąd zmienny? :-) Liczyłem na to że zostanę oświecony odnośnie co z czym się je :-) dzięki NRB Poprzedni wlaściciel zapewniał mnie że w autku zamontował "orginalne" D2S, od kupna mineło raptem 2 mieszki a żarniki lubią pomrygać. Stad moje zainteresowanie. Jak chcesz to mogę się z tobą zamienić na całe lampy mam halogenowe dojazd i wymiana gratis Raczej pozostane przy xenonkach :-) Kwestia znalezienia orginalnych orginałów D2S w rozsądnej cenie. Edited March 14, 2013 by scandalieross Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrb Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) Kwestia znalezienia orginalnych orginałów D2S w rozsądnej cenie. ja ostatnio kupowałem tu: http://allegro.pl/ks...3074778726.html Wedle całej dostępnej wiedzy którą znalazłem w necie, a szukałem w różnych źródłach, gość ma oryginały. I wygląd żarnika i to jak świeci zdaje się potwierdzać. Tak jak facet pisze na aukcji - za 70-80 zł też znajdzie się oryginały ale takie których termin ważności już się kończy i świecą o połowę słabiej. To chyba najtańsza oferta w necie której warto zaufać. Nie żebym specjalnie reklamował tego gościa, po prostu tak jak Ty szukałem opcji "najtańsza i najlepsza", znalazłem jego i jestem zadowolony. Ja się przekonałem że nie warto zakładać chińskich palników po tym jak zobaczyłem co zrobiły z moją lampą - historię możesz poczytać tu http://forum.nissank..._20#entry908234 i tu http://forum.nissank..._80#entry910025 Edited March 14, 2013 by nrb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 NRB, to że żarówka halogeowa dostaje prąd zmienny czy stały nie ma większego znaczenia. W obu przypadkach będzie świecić poprawnie. Możesz sobie wziąć domową żarówkę halogenową która pracuje z transformatorem 12V i podłączyć do samochodu, i na odwrót. Będzie świecić. Fakt napięcie jest tutaj problemem. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia przetwornicy po podłączeniu żarówki halogenowej. A jeżeli przetwornica by wytrzymała, to spali się żarówka. Żarówka ma badzo krótką żywotność powyżej ok 15V. Ostatnio H4 Philipsa spaliła mi się po ok 5min świecenia przy ok 19V. Taki detal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.