Guest limsko Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 Witam serdecznie, rozpoznajcie proszę co to za wężyk i do czego służy: Muszę go wymienić i zastanawiam się czy potrzebny jest jakiś specjalny - tak żeby kupić właściwy.. Silnik 2.0 TD 90KM I drugie pytanie, czy on może mieć coś wspólnego ze słabą mocą auta, bo generalnie samochód jeździ w porządku tylko ma problemy z przyśpieszeniem do większych prędkości jak 120 km/h.. powyżej 80km/h samochód zbiera się już bardzo słabo mimo depnięcia na pedał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted March 22, 2011 Share Posted March 22, 2011 patrzyłem u siebie i nic takiego nie mam. jeśli chodzi o załamany wąż to tak napewno być nie powinno. zrób zdjęcie skąd i na co idzie ten przewód to sprawdzę jak jest u mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicchi Posted March 23, 2011 Share Posted March 23, 2011 Masz kolego coś "nacudowane" - takiego wężyka tam normalnie nie ma, poza tym wszystkie węże masz na nieoryginalnych opaskach, coś ktoś robił i chyba nie do końca miał pojęcie. Jeśli chodzi o brak mocy, to sprawdź wężyki podciśnienia, bo jak popękają to się nie da jeździć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin78 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Niekoniecznie ma coś źle połączone. chodzi mi o cześć z numerem 18. Mogę oczywiscie się mylić bo nie mam takiego silnika tak tylko z nudów sobie zobaczyłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus75 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 I masz rację ta obejma z węża to numer 18 u mnie ona jest lecz nie takim cienkim przewodem jak u Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest limsko Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 I masz rację ta obejma z węża to numer 18 u mnie ona jest lecz nie takim cienkim przewodem jak u Ciebie. Dzięki za odpowiedź. hmm, rurka ma średnicę 12 mm, założyłem nie łamiący się wężyk z pralki - bo nigdzie nie mogłem takiego dostać/ W środku płynie płyn chłodniczy - więc z mocą to nie będzie miało nic wspólnego... Wczoraj mierzyłem napięcie na ostatnim pinie kostki przepływomierza - wyszło ok 1,2 V - czytałem że powinno być około 2-2,2V. Zamówiłem nowy przepływomierz z Bosha - może silnik się rozkręci. Czytałem jeszcze o możliwości zaślepienia zaworu EGR - nie wiem tylko jak się za to zabrać - jest może jakiś otwarty temat ze wskazówkami - nie udało mi się takiego znaleźć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.