Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy


Gość Whitie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie

Byłem sobie dziś zrobić zbieżność w takim warsztacie, gdzie robię wszystkie auta, bo mam pier...ca na punkcie prostej jazdy.

Udało się ustawić i zasuwa sobie prościutko :)

Ale jest taki kat wyprzedzenia, który jest inny z kazdej strony. O ile z lewej na urządzeniu tym do geometrii jest zielono, o tyle na prawym - czerwono.

Pan od geometrii powiedział, że nie da rady tego ustawic.

No i tu pytania:

- jak się to ustawia?

- co trzeba wymienić?

 

Objaw jest taki, że prawe przednie koło jest jakby wcześniej :)

 

Pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość winsurfingradom

kolego zmień warsztat bo kąt jest podstawą tych ustawień a geometria kół zaczyna się od ustawień kątów, ale nie każdy warsztat ma program do tyrana i nie zawsze można zapiąć poprawnie kamery na koła. ja miałem taką przygodę że urwano mi śruby mocujące wahacz do ramy a właśnie tam się to ustawia podkładkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zmień warsztat bo kąt jest podstawą tych ustawień a geometria kół zaczyna się od ustawień kątów, ale nie każdy warsztat ma program do tyrana i nie zawsze można zapiąć poprawnie kamery na koła. ja miałem taką przygodę że urwano mi śruby mocujące wahacz do ramy a właśnie tam się to ustawia podkładkami

 

Może ktoś poleci w takim razie w Warszawie jakis warsztat, który to ustawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Objaw jest taki, że prawe przednie koło jest jakby wcześniej smile.gif

 

 

No właśnie. Mam taki objaw od zawsze jak się okazało. Przy skręcie w prawo gdy dodatkowo prawe koło było wyżej terkotało o chlapacz. Do tej pory nic sobie z tego nie robiłem bo myślałem że prawy chlapacz jest podgięty. Pomierzyłem odlegości pomiędzy chlapaczem i kołem stojąc na wprost i się okazało że prawe koło jest do tyłu względem lewego. Rama prosta mocowania koła nie pokiereszowane więc gdzie szukać przyczyny? Drążki reakcyjne są jednakowej długości.

Różnicę potwierdziło złapanie wymiaru pomiędzy przednią i tylną piastą. Prawa strona ma bliżej ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo, włożyłem podkładkę między w drążek reakcyjny a ramę i się ustawiło równo. Przejechałem od tego czasu z 10 tys km., nic nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporą różnicę miałeś? Jak grubą dałeś podkładkę?

U mnie jest równo 2 cm między oponą a chlapaczem i taka sama różnica wynika z odległości między tylnym a przednim kołem na stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj aż tyle to nie, 3mm było i taką podkładkę stworzyłem. Coś masz fest krzywo z tego wychodzi. Ja wiem gdzie mogłem to podgiąć ale to takie jeb@#$cie było że się nie dziwię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chciałem dobrze ustawić geometrię i jakoś mi nie pasowała ta różnica ;) miałem czas i warsztat do dyspozycji to zrobiłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...