Gość glyfos360 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam, proszę speców o pomoc, Moja primera 2.0 benz/gaz 2004 dlawi sie po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow ( lub po osiagnieciu jakiejs temperatury), przepustnica wyczyszczona, przeplywomierz i sondy wedlug elektryka jeszcze ok, swiecie wymienione na nowe. Dolegliwość dzieje sie zarówno na benzynie jak i na gazie, nigdy na krotkich odcinkach, zawsze w trasie po kilkudziesieciu km/ 30 minutach jazdy. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły czego szukać to będę bardzo wdzięczny. samochod ma przebieg 155k, 55k na gazie. kilka razy gdy nie chcial "isc do przodu" po wcisnieciu pedalu gazu do konca przerzucal sie sam na benzyne. zawsze gdy ta dolegliwosc sie uaktywni to oprocz dlawienia sie podczas jazdy, na wolnych obrotach obroty spadaja do poziomu 500/400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 jaka masz instalację gazową?? może czas na regenerację reduktora??? zakręć gaz na butli i zobacz czy jest tak samo, pojeździj ze dwa dni na PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 jaka masz instalację gazową?? może czas na regenerację reduktora??? zakręć gaz na butli i zobacz czy jest tak samo, pojeździj ze dwa dni na PB dzieki za odpowiedz, instalacja byla na przegladzie przy pierwszych objawach dlawienia, reduktor byl czyszczony i ponoc bylo z czego go czysci, instalacje mam KME DIEGO 3, zrobie jutro test z zakreconym zaworem na PB, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 daj jakieś zdjęcie instalacji, podejrzewam leżącego RED VALDEMARA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 dzieki za odpowiedz, instalacja byla na przegladzie przy pierwszych objawach dlawienia, reduktor byl czyszczony i ponoc bylo z czego go czysci, instalacje mam KME DIEGO 3, zrobie jutro test z zakreconym zaworem na PB, zdjecie wrzucie jutro, jak tylko zrobi sie widno :-) , co to takiego red valdemar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 wtryskiwacze z czerwoną cewką, VALTEK takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 wtryskiwacze z czerwoną cewką, VALTEK takie wtryskiwacze mam HORIZON RAIL (jesli pisownia niewlasciwa to sory) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 czyli to samo tylko pod inną nazwą, za wolne do Twojego silnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 czyli to samo tylko pod inną nazwą, za wolne do Twojego silnika, 50k na gazie zrobilem i bylo wszystko ok, jakie wtryskiwacze powinny byc przy tym silniku i przy tej instalacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 ja zrobiłem więcej na valdemarach ale zacząłem drążyć temat i wiem, ze jest różnica ale niestety nie jestem w stanie większości miłośników valdemarów przekonać vbo p[rzecież auto jeździ bez problemów ja po MATRIXIE zmieniłem na HANNE i to też czuć zajrzyj TU ale schodzimy z tematu, zakręć butlę i pojeździj na PB i zobaczymy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Jest jeszcze opcja, że katalizator się kończy i po dobrym rozgrzaniu przytyka wydech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Tak jak kolega radzil; zakrecilem zawor na butli, przekrecilem stacyjke, wylaczylem instalacje, odpalilem, pokatowalem go ostro na benzynie; w sumie 60km, miasto i wylotowka z legionowa na serocka czyli troche dwupasmowki, nic zlego sie nie dzialo, chodzil normalnie, podjechalem do gazownika i opowiadam mu tą swoja zalosna historie, gazownik kazal w takim razie odkrecic butle i pojezdzic na gazie i na bezynie, zrobilem tak w sumie z 40km i absolutnie nic sie nie dzialo, jutro jade do radomia i spowrotem wiec bede dalej obserwowal i pod wieczor napisze co i jak, ps; gazownik mowi ze te moje wtryskiwacze ( horizon rail) to nie jest to samo co red valdemar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ps; gazownik mowi ze te moje wtryskiwacze ( horizon rail) to nie jest to samo co red valdemar ta sama jakość, jak po zakręceniu butli było OK to masz problem z instalacją LPG, prawdopodobnie reduktor i pewnie wtryski, pokaż zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 zalaczam foto; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 fajne a może by tak zdjąć pokrywę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 tak myslalem ze strzele gafe z tym zdjeciem - wstyd mi, ale coz - nie znam sie na tym wogole. tak ja mowilem mialem dzisiaj do zrobienia okolo 300km i wykorzystalem je nastepne testy. na poczatku tradycyjnie odpalam na bezynie, gaz wlaczony wiec po paru minutach jede na gazie, szarpanie zaczyna sie bardzo szybko bo po paru minutach, na benzynie dzieje sie to samo, w drodze powrotnej robie test z zakrecona butlą, znowu to samo. traf chcial ze objaw szarpania byl caly czas i przejezdzalem wlsnie kolo nissana na pulawskiej, uprosilem czlowieka z servisu zeby zajrzal do samochodu, okazalo sie ze cewka na drugim cylindrze zle pracuje - wypadanie zaplonu. cewke z drugiego cylindra przelozyli na pierwszy i kazali pojezdzic, z sevisu do domu mialem jeszcze 60km i samochod jechal bez objawow szarpania - wszytko ustalo, jesli objaw szarpania pojawi sie znowu i wyskoczy blad na pierwszym cylindrze to bedzie wiadomo ze to cewka. przy okazji sevisant zwrocil uwage ze mam swiece denso a w nissanie jest zakaz ich wkladania i kazal szybko wymienic na ngk. narazie ciesze sie ze byc moze znaleziono przyczyne, w przyszlym tygodniu do zrobionia mam okolo 1000km wiec pewnie sie okaze czy jest ok, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 a check Ci się zapalił?? jak jest wypadanie zapłonu to powinien się zaświecić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) a check Ci się zapalił?? jak jest wypadanie zapłonu to powinien się zaświecić tak, check mi sie zapalil po jakims postoju przy odpalaniu, ten check dal im blad na cewce na drugim cylindrze albo na drugim cylindrze, tego juz nie wiem, poprzednio tez mialem checki i elektryk zawsze mowil ze sondna, nie wiem czy elektryk ma kiepski sprzet i zgadywal, czy nie zna kodow, jedno jest pewne; zarowno u elektryka jak i gazownika gdy samochod byl na szukaniu przyczyny tego szarpania to w tym czasie to szarpanie nie wystepowalo, mam nadzieje ( ale nie jestem tego pewny) ze gdyby to szarpanie bylo to znalezli by przyczyne na tych swoich urzadzeniach ktore podlaczali do samochodu. w nissanie skasowali mnie na 140pln, szczerze mowiac to najnizsza kwota jaka wydalem podczas tej usterki, elektryk bierze 150/200, gazownik 150 ( wpradwdzie ze swiecami denso ktore musze wyrzucic) dzisiaj zrobilem 60km po zamianie tych cewek i dlawienie pojawilo sie pod koniec jazdy, znalazlem w mojej miescinie czlowieka co ma kilka cewek z tego samego modelu, wymienie pierwsza cewke na nowa ( nowa z rozbiorki) i jesli szarpanie ustanie to chyba bedzie dowod ze to ta cewka. pozostanie kwestia czy jezdzic na uzywce czy kupic nowa. dzisiaj check mi sie nie zapalil. witam, minelo juz troche czasu od mojego ostatniego wpisu, niestety usterka nie zostala usunieta w moim samochodzie, ponizej w punktach napisze co bylo robione; 1. dokladne czyszczenie instalacji gazowej 2. zamienianie cewek i podmienianie dodatkowa cewką 3. podmiana przepływomierza w serwisie nissana 4. czyszczenie przepustnicy, adaptacja przepustnicy 5. wymiana czujnika polozenia walu 5. zakup drugiej przepustnicy ( oczywiscie uzywka, nowa w nissanie tylko na zamowienie, cena UWAGA 5500 PLN), czyszczenie jej, adaptacja 6. odpiecie dolnej sondy lambda ( jeden z czekow zasygnalizowal uszkodzenie grzalki na drugiej sondzie) zadne z tych dzialan nie usunelo usterki, po wymianie przepustnicy samochod jedn dzien (350km) jezdzil ok, od 3 miesiecy to byl pierwszy dzien bez dlawienia i szarpania, nastepnego dnia juz bylo to samo. w warsztatach po ktorych sie poruszalem sa nastepujace propozycje; rozrzad, wypalone gniazdo zaworow, zawory, komputer gazowy. dodam ze od poczatku zaistnienia usterki zrobilem okolo 12tysiecy km jesli przychodzi Wam jakis sensowny pomysl do glowy to bede wdzieczny Edytowane 18 Maja 2011 przez glyfos360 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Dino te http://www.railspa.net/en/products/injectors/ig3-horizon.html wtryski już są lepsze przynajmniej na maszynce ... a może instalka mapy rozjeżdża pomierz ciśnienie sprężania ../ ale skoro smiga na pb to winna jest instalka .. Kme nie jest za dobre ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 oddalem samochod w rece w nowym warsztacie zajmujacym sie lpg, czlowiek posprawdzal wszystko dosc dokladanie, okazuje sie ze moj samochod podczas objawow na 100proc chodzi na trzech cylindrach, gazownik zasugerowal regulacje w innym warsztacie, ale z tego co mi sie wydaje to chyba mam hydrauliczne, jesli to jest wieszanie sie zaworu to co moge zrobic i ile mnie to zakosztuje ? robil ktos cos takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glyfos360 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 oddalem samochod w rece w nowym warsztacie zajmujacym sie lpg, czlowiek posprawdzal wszystko dosc dokladanie, okazuje sie ze moj samochod podczas objawow na 100proc chodzi na trzech cylindrach, gazownik zasugerowal regulacje w innym warsztacie, ale z tego co mi sie wydaje to chyba mam hydrauliczne, jesli to jest wieszanie sie zaworu to co moge zrobic i ile mnie to zakosztuje ? robil ktos cos takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość looko Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) Witam mam dokładnie ten sam problem. P12 Silnik 2.0 140 kM tylko benzyna (w ciągu tygodnia chciałem założyć gaz). Kupiłem tydzień temu primerę i zauważyłem te same objawy. Na rozgrzanym silniku gdy dojeżdżam do skrzyżowania to obroty spadaja poniżej 500 a nawet czasami do 0 i albo sie podnoszą i silnik pracuje równiutko, albo auto gasnie. Po odpaleniu dzieje się to samo, albo spadają do 0 i auto gaśnie, albo się podnoszą i jest ok. Co to może być? Dzieje się to tylko na w pełni rozgrzanym silniku. Filtry i płyny nowe. Nie wiem jak ze świecami i przewodami WN. Gdzieś wyczytałem, że przyczyną może być przepływomierz, albo zawór EGR. Jeśli ktoś miał podobny problem i udało mu sie go rozwiązac to proszę o radę. Problem rozwiązany - brudna przepustnica poświęciłem godzinkę i nie musiałem robić nawet adaptacji:) Edytowane 9 Stycznia 2012 przez looko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Czyszciłes rownież przepływomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 A po co ma ruszać. Jak chodzi i jest ok, to niech chodzi. Przepływka trochę kosztuje, gdyby przez nieuwagę, uszkodził podczas czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Po co ruszać, zeby nie rozbierac na nowo wszystkiego, nie zaszkodzi przeczyścic, czyszczenie nie filozofia cięzko ją uszkodzić jak stosuje sie wskazówki z forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.