ara502 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Witam, Robie przymiarkę do zakupu opon AT na felge 16" 235/70(ewentualnie jakiś inny rozmiar) Oponki bedą używane 50/50 miasto-teren więc dobrze by było by się też czarnego trzymały. Co jest warte zainteresowania. Co myslicie o oponacha M+S Pozdrawiam Edytowane 27 Marca 2011 przez ara502 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jareksm2 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 (edytowane) Przed zmianą opon z typowo szosowych 225/65/16 mój terrano 2,7 TDi: 1. w trasie przy 90 - 100 km/h spalanie 8 - 8,5 literka 2. w trasie przy średniej 110 - 120 km/h (na autostradzie) spalanie 10 - 11 literków Po zmianie opon na BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO 245/75/16 1. w trasie do 90km/h -10 - 11 literków 2. trasa + lekki teren: 12 - 15 literków W moim przypadku zmiana jest ewidentna, liczyłem na zwiększenie zużycia ok. 1 litra, ale wyszło nieco więcej. Edytowane 28 Marca 2011 przez jareksm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Ja mam ostatnie kilka miesięcy Yokohamy Geolandar AT i jestem bardzo zadowolony. Trzymają się w śniegu, lekkim błotku a na czarnym nie hałasują za bardzo (no na pewno mniej niż BFG) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 jareksm2: a wziąłeś przy liczeniu pod uwagę różnicę obwodu koła (20cm) i przekłamania na liczniku. Pytam bo za duża mi się wydaje ta różnica w spalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam, Mam dylemat przy wyborze nowych opon do mojego Mavericka - doradźcie coś proszę! Dotychczasowe opony szosowe (General Ameritrac SUV) były zdecydowanie za delikatne. Waham się między: 1. General Grabber AT2 2. Kumho KL78 ROAD VENTURE 3. GoodYear Wrangler AT/SA Moje wymagania: - "fabryczny" rozmiar 235/75/R15 - opona zdecydowanie AT (70% szosa, 30% teren mocno kamienisty lub podmokły) - opona całoroczna (nie zmieniam na zimówki) - niezbyt głośna przy prędkości do 110 km/h - przewidywalna na mokrym asfalcie lub ubitym śniegu - radząca sobie w głębszym kopnym śniegu Z góry dziekuję za pomoc i pozdrawiam, Robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam, Mam dylemat przy wyborze nowych opon do mojego Mavericka - doradźcie coś proszę! Dotychczasowe opony szosowe (General Ameritrac SUV) były zdecydowanie za delikatne. Waham się między: 1. General Grabber AT2 2. Kumho KL78 ROAD VENTURE 3. GoodYear Wrangler AT/SA Moje wymagania: - "fabryczny" rozmiar 235/75/R15 - opona zdecydowanie AT (70% szosa, 30% teren mocno kamienisty lub podmokły) - opona całoroczna (nie zmieniam na zimówki) - niezbyt głośna przy prędkości do 110 km/h - przewidywalna na mokrym asfalcie lub ubitym śniegu - radząca sobie w głębszym kopnym śniegu Z góry dziekuję za pomoc i pozdrawiam, Robi Osobiście polecam Yokohama Geolandar AT - nie hałasuje - radzi sobie w śniegu - radzi sobie na mokrym - ok 360-390/szt. Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Przejście z szosówek na MT BFG przy zachowaniu seryjnego rozmiaru nie stwierdzam wzrostu spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Osobiście polecam Yokohama Geolandar AT - nie hałasuje - radzi sobie w śniegu - radzi sobie na mokrym - ok 360-390/szt. Znalazłem tą opone nawet po 328 zł, ale ona ma indeks ładowności 104 (900 kg). Są teź wersje o indeksie 108 (1000 kg), ale sporo droższe. Pytanie, czy do długiego Tyranka opona o ładowności 900 lg jest bezpieczna? Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez Robi108 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Znalazłem tą opone nawet po 328 zł, ale ona ma indeks ładowności 104 (900 kg). Są teź wersje o indeksie 108 (1000 kg), ale sporo droższe. Pytanie, czy do długiego Tyranka opona o ładowności 900 lg jest bezpieczna? Szczerze.... nigdy tego nie rozważałem.... NIGDY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gvynblade Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Szczerze.... nigdy tego nie rozważałem.... NIGDY sorka ze sie wtrace ale to przecie jest 900kg na opone przy takiej nosnosci twoje auto by musialo wazyc tyle ze juz bys sie nie lapal na kategorie B a co do gidridzow AT spalanie 13-14l w silniku 3.0 jest normalne jak sie na mniejszym cisnieniu jezdzi ja teraz wlasnie tez bede zmienial opony na bf goodrich A/T moge z czystym sumieniem polecic w dawnej robocie jezdzilem tyranem na tych oponach i tak mi sie spodobalo ze sobie tez kupilem tyrana w sumie mam ciekawa propozycje dla kogos kto duzo po asfalcie jezdzi i chcialby sie zamienic a felgi bo mam w swoim 17 cali a chcialbym 16 miec wiec jak by ktos byl zainteresowany to na priwa pisac pozdr0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Po sugestiach kolegów próbowałem dostać Yokohamę Geolandar AT-S, ale nikt w Polsce jej nie miał na magazynie. Była na zamówienie, ale cena już zbyt wielka. Ostatecznie nabyłem General Grabber AT2 w cenie 380 zł/ szt. Jak już trochę pojeżdżę, to wyrażę jakąś opinię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.