Guest witraf Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Witam Bardzo prosze o podpowiedz ktora poduszke mam wymienic aby nie trzesla sie galka dzwigni zmiany biegow. Byc moze ktos juz wymienial taki element? 1 2 NISSAN ALMERA 1.8 114 Km skrzynia manualna rok prod 2002 z gory dziekuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciek90 Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Trzasc galka to moze najpredzej, jak ma luzy na tulejkach. Wrzuc jakis bieg i pomahaj wajha na boki, i powiesz jaki luz. Jezeli jest minimalny luz 1mm na boki to jest ok, jesli trzesie sie jak galareta, to tulejki maja luz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dylanowski Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Trzasc galka to moze najpredzej, jak ma luzy na tulejkach. Wrzuc jakis bieg i pomahaj wajha na boki, i powiesz jaki luz. Jezeli jest minimalny luz 1mm na boki to jest ok, jesli trzesie sie jak galareta, to tulejki maja luz. i da sie to zlikwidowac ten luz na tulejkach?? chyba u mnie trzeba byloby.. jaki to naklad? a poduszke pod skrzynia wymienialem, mam chyba gdzies stara jak cos to lukne i napoisze ktora to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest slivka Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 a pod dzwignia zmiany biegów (od spodu pod samochodem) jest jeszcze sprezyna powrotna (52 zł w ASO) ktora lubi sie urwac lub tez oczko w ciegnie zmiany biegow moglo przerdzewiec i nie ma o co zatrzepic tej sprezyny..? nie mniej jednak sprezyna odpowiedzialna jest za utrzymywanie drazka w pionie - chyba ze mowimy o innym "trzesieniu gałki" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marson86 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 jesli chodzi o tą sprężynę to był nawet o tym temat i foty jak ją można chyba naprawić ale nie mogę jego znaleźć, poduszki tutaj chyba nie wiele pomogą i nadal bedzię drgał ten drążek chodz mogę się mylic u siebie też mam takie nie przyjemne brzeczenie drążka zmiany biegów, objawia się co dziwne na 3 i 5 biegu szczególnie powyżej 3,5 tys obrotów. Na piatce jak juz mam duża prędkość i puszcze pedał gazu jest jakby apogeum tego hałasu. Narazie nic z tym nie robię bo nie wiem co dokładnie mam wymienić, podobno TTTM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasio_ciaputek Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Drgający drążek to luzy pod wozem w miejscu gdzie drążek jest blisko skrzyni. Tam jest takie plastykowe łączenie (nie wiem jak to fachowo nazwać). Wejdź na kanał, wrzuć bieg i zobacz jak to chodzi. Jak zobaczysz luzy to możesz wspawać trochę progu pod to, z jednej i drugiej strony. Problem ustąpi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.