Guest daniel zl1 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 WITAM MAM PROBLEM Z NISSANEM PRIMERA 2,0 TD 2000R P11 OTÓŻ W TRASIE MI CO PARĘ METRÓW GASŁ ODPALAŁEM A GDY DODAWAŁEM GAZU PADŁ I TAK PARĘ RAZY POSZEDŁ NA HOL NA DRUGI DZIEŃ NORMALNIE JEŹDZIŁEM PO PARU DNIACH ZNOWU TO SAMO O CO MU CHODZI PROSZĘ O POMOC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Ja na początku wyłączyłbym....Caps Lock-a bo KRZYCZYSZ Potem standardowo diagnostyka przepływki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 na początek diagnostyka "na spinacz" i będziemy dalej myśleć. i trochę lektury: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 na początek diagnostyka "na spinacz" i będziemy dalej myśleć. i trochę lektury: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ miałem na komputerze i nic nie wykazało Ja na początku wyłączyłbym....Caps Lock-a bo KRZYCZYSZ Potem standardowo diagnostyka przepływki to znaczy niewiem bo miałem na komputerze auto i nic nie wykazało usterka znika i się pojawia w nieodpowiednim czasie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 czy jak się spsuło to check się palił ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 czy jak się spsuło to check się palił ? normalnie odpalam jak być powinno a jak w trasie się wyłączy to świeci się kontrolka akumulator olej silniczek ale odpalam znowu jest okej po paru metrach znowu to samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Stawiałbym raczej na problem z elektryką a konkretnie z brakiem masy. Sprawdź przy aku czy nic się nie poluzowało, zaśniedziałe przewody itp. Taka kombinacja świecących kontrolek...hmmmm, czy one zapalają się jednocześnie, nie masz problemów z rozruchem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Stawiałbym raczej na problem z elektryką a konkretnie z brakiem masy. Sprawdź przy aku czy nic się nie poluzowało, zaśniedziałe przewody itp. Taka kombinacja świecących kontrolek...hmmmm, czy one zapalają się jednocześnie, nie masz problemów z rozruchem? z odpalaniem niema problemu a kontrolki gdy spada gaz świecą się tak samo jak przy rozruchu czyli wygląda że coś z elektryką ale komputer nic nie wykazał bo jeżdżę ale boję się żeby znowu mnie nie zawiódł a w którym miejscu jest aku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 a w którym miejscu jest aku pod maską taki prostokąt i wychodzą z niego grube kable chyba że masz na myśli ECU... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 pod maską taki prostokąt i wychodzą z niego grube kable chyba że masz na myśli ECU... no nie wiem czy coś mi się uda znaleźć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Daniel, powiedz mi jakim programem CI sprawdzal autko. Kolega Nowak podal Ci link w ktorym znajdziesz jak samemu zrobic autodiagnostyke (jak go otworzysz bedzie tam link kody bledow z opisem autodiagnostyki). TY masz autko z 2000r wiec bedziesz mial zlacze trapezowe i wedlug opisu zrob sobie autodiagnostyke. To jest pewniejsze niz jakis komputer. *Poejrzewam ze bedzies mial klopot z czujniem polozenia polozenia walu korbowego. . Ale to tylko moje podejrzenie. Jak zrobisz bledy to bedzie wiadomo. A tak na przyszlosc. Rzadko ktory polaczy sie z naszym nissankiem wiec tylko zostaje autodiagnostyka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Daniel, powiedz mi jakim programem CI sprawdzal autko. Kolega Nowak podal Ci link w ktorym znajdziesz jak samemu zrobic autodiagnostyke (jak go otworzysz bedzie tam link kody bledow z opisem autodiagnostyki). TY masz autko z 2000r wiec bedziesz mial zlacze trapezowe i wedlug opisu zrob sobie autodiagnostyke. To jest pewniejsze niz jakis komputer. *Poejrzewam ze bedzies mial klopot z czujniem polozenia polozenia walu korbowego. . Ale to tylko moje podejrzenie. Jak zrobisz bledy to bedzie wiadomo. A tak na przyszlosc. Rzadko ktory polaczy sie z naszym nissankiem wiec tylko zostaje autodiagnostyka. witam ja 2 tygodnie temu wymieniłem właśnie czujnik napędu wału i było okej w tedy zgasł w ogóle i na hol teraz odpala jeżdżę ale po 2 tygodniach mam problem nowy jak ta usterka się pojawia to odpala parę metrów i spada z obrotów teraz jeżdżę problem znikł ale boję się dalej jechać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Wobec tego zrob bledy. Zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 okej sprawdzę dam znać pozdrawiam Wobec tego zrob bledy. Zobaczymy mam prośbę nigdy sam nie robiłem odczytu błędów co muszę mieć i jak to się robi żebym sobie poradził proszę o pomoc z góry dziękuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miziera Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 okej sprawdzę dam znać pozdrawiam mam prośbę nigdy sam nie robiłem odczytu błędów co muszę mieć i jak to się robi żebym sobie poradził proszę o pomoc z góry dziękuje Musisz mieć spinacz biurowy lub inny drucik o takowej średnicy i przeczytać linka podanego wyżej w tym temacie, nic się nie bój możesz tylko poprzez zwarcie spalić swoje auto (1.04) Ps. aku=akumulator (taki skrócik) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Musisz mieć spinacz biurowy lub inny drucik o takowej średnicy i przeczytać linka podanego wyżej w tym temacie, nic się nie bój możesz tylko poprzez zwarcie spalić swoje auto (1.04) Ps. aku=akumulator (taki skrócik) dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Daniel co z bledami?. Czy juz zrobione?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Daniel co z bledami?. Czy juz zrobione?. WITAM NIE MAM NARAZIE CZASU MYŚLĘ TYLKO CZY JAK ZROBIE NA SPINACZ TZN WYKASOWANIE TO CZY DOBRZE TO ZROBIĘ BO CZYTAŁEM JAK TO ZROBIĆ I TROCHĘ SIĘ POGUBIŁEM MAM ZEWRZEĆ 9 i 16 ja mam wejście trapezowe czy na pewno nic nie popsuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. dobra sprawdzę jutro w dolnym pierwszy i ostatni otworek spinacz i co pokarze mi że wykasowano nawet jak w tej chwili nic się nie dzieje pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Albo Ci wymiga kod 55 czyli brak bledow albo pokaze blad . Jeszcze bardzo wazna sprawa.Czy jesli wlaczysz zaplon i nie odpalasz silnika to kontrolka check sie swieci?. jesli nie to nalezy najpierw ja uruchomic bo inaczej nie zczytasz bledow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. witam narazie nie sprawdzę bo wyjeżdżam za 2 tygodnie wrócę to sprawdzę pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 zajmuje to 5 min. i nie potrzeba żadnych specjalistycznych narzędzi tylko kawałek drutu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel zl1 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Odczytanie bledow zajmie CI pare chwil. Tak masz zewrzec 9 i 16 pin (skrajne w dolnym rzedzie) .Jesli tak zrobisz jak jest opisane to nic nie zepsujesz. Troche wiary we wlasne mozliwosci. Ja tez od tego zaczynalem. witam samochód jeździ jak gdyby nic się wcześniej nie działo na razie nie będę robił tego wykasowania błędów bo nie świeci się check wymienie filtr paliwa i nie wiem czy w tedy jak mi staną samochód czy nie chodziło mu o tylne hamulce bo mi się zapiekły szczęki i koło się z tyłu bardzo mi się grzało może jakiś czujnik tam jest i powiedział stop no nie wiem a tak w ogóle jak się zabrać do tego koła z tyłu pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Samochod jest z 2000roku wiec musisz zobaczyc czy naprawde z tylu masz bebny czy tarcze hamulcowe. Na pewno tez masz ABS wiec jakby ktorys czujnik padl to powinna sie swiecic kontrolka od ABS . Jezeli sie grzeje kolo to trzeba sprawdzic czy dobre jest lozysko na kole i czy czasami nie zacial sie tloczek w cylinderku hamulcowym(tarcze ) lub tloczki na cylinderku (bebny) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.