Guest ossekczersk Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Witam mam takie pytanie co moze być grane ?? Dojezdzam do skrzyzowania gdy redukuje bieg samochod gasnie lecz odpalic mozna bez problemu po przejechaniu kilku set metrow ponownie gasnie w takich samych okolicznosciach... Nie mam pojecia co sie dzieje i co moze byc nie tak prosze o jakies wskazowki pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 zmierz przepływomierz jakie ma wartości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ossekczersk Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Tylko chodzi o to że nie jestem mechanikiem i nie wiem co to jest ten przepływomierz gdzie sie znajduje i jaka powinna być tego wartosc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 to może lepiej oddaj do mechanika, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ossekczersk Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 A mam jeszcze jedno pytanko Posiadam butle 65 L do gazu ... Czy jezeli w butli znajduje sie końcówka gazu około 5 litrow samochód może zrobić się taki zamulony ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 aaaa, czyli masz gaz, a jaki??? bo to też ma znaczenie;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ossekczersk Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 no posiadam gaz ale nie bardzo rozumiem jaki polski normalny ze stacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 hmmm no ja tez jeżdżę na takim nie chce mi się jeździć do helmutów tankować, choć mam tylko 180km, i jestem skazany na nasz gaz, ale za to wiem jaką mam instalację gazową Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ossekczersk Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Ja tylko jezdze na gazie i nie wiem czy tak na benzynie mi by tez tak rbi ze by gasl... wymienilem filtr gzu i filtr powietrza i dzis nie gasl ale gdy silnik byl zimny obroty bylyl na 600 a gdy przestalem jezdzic i odpalilemto juz byly obroty na 1000 czy to normalne ? no i czy samochoddostaje mula gdy malo gazu sorrki za blady ale ta klawiatura tez nadaje sie chyba do wymiany Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikerenko Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 Panowie interesi mnie Wasze zdanie czy to może byc przepływomierz? Minowicie ruszam sobie z jedyneczki, jazda w korku, toczenie się bez uzycia gazu. Ruszam powoli, przez 5 sekund samochód jedzie równo, po chwili zaczyna mi kangurzyć i chce czy nie chce muszę dac półsprzęgło żeby się uspokoił bo jak dodam gazu to jeszcze większe kangury idą. Na dwójce mam to samo, kangurki w jeździe bez gazu. Problem nr 2 to spadające obroty przy skrętach, przy uzyciu wspomagania czuje, że dławi się ale nie gaśnie. Taka sytuacja jest na benzynie jak i na LPG. Przepływka? Primera P11 1,6 B + LPG 99' Temat wyżej ma ktos jakis pomysł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borciuch1964 Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 instalacja 2 generacji>? powodem moze byc zwezka na dolocie (za duza) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikerenko Posted May 26, 2011 Share Posted May 26, 2011 instalacja 2 generacji>? powodem moze byc zwezka na dolocie (za duza) Sekwencja. Problem w tym, że na benzynie też te obroty nie sa stabilne. Najgorzej jest przy skrętach i wysprzęgleniach. Dławi się i jak dodam gazu to nieprzyjemnie zrywa wtedy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.