Guest kyniu1985 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Mam problem otoz juz jakis czas temu zaobserwoalem ze tylne klocki hamulcowe niezuzywaja sie prosto tylko scieraja sie pod pewnym katem.W zeszłym roku problem byl podobny wymienilem tarcze razem z klockami,zacisk bym demontowany,zostal oczyszczony tloczek,zalozone nowe gumki,prowadnice przesmarowane.Nawet ostatnio jak zmienialem kola z zimowych na letnie,zaobserowalem ze klocki scieraja sie pod katem.Chlopaki co z tym zrobic???Czyzby zaciski byly krzywe?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace-mati Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Witam podłącze się pod temat ponieważ sam chętnie coś na ten temat usłyszę. Mam ten sam problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Witam podłącze się pod temat ponieważ sam chętnie coś na ten temat usłyszę. Mam ten sam problem. Wydaje mi sie ze moze to byc przypadek nietylko u nas.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skoro klocki prawidlowo siedza w zacisku,to dlaczego sa dociskane bardziej od góry a nie na calej plaszczyznie tak jak w innych autach.I scieraja sie bardziej od góry.Czy ktos to wytlumaczy? Czy ktos mial podobny przypadek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SlawekS25 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Wydaje mi sie ze moze to byc przypadek nietylko u nas.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz skoro klocki prawidlowo siedza w zacisku,to dlaczego sa dociskane bardziej od góry a nie na calej plaszczyznie tak jak w innych autach.I scieraja sie bardziej od góry.Czy ktos to wytlumaczy? Czy ktos mial podobny przypadek? U mnie tarcza wytarta jest tylko na środku... i tylko z tyłu; z przodu jest ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 To masz tez cos nietak z heblami z tylu,u mnie wytarta jest prawie cala tarcza oprócz jakis 2 cenymetrów od srodka piasty bo tam niepracuje klocek wiec jest wporzadku.Tylko zastanawia mnie jedna rzecz czemu klocki wycieraja sie pod pewnym katem(skosem).Byc moze wina lezy w zlym zamocowaniu tylnego klocka bo w Haynes pisze ze ząbek na klocku montowanym od strony wewnetrznej powinien wejsc w rowek na tłoczku,byc moze zabek niewskoczyl we wyciecie na tloczku i przez to nacisk przenoszony jest tylko na ten zabek,to sa tylko moje przemyslenia a wy jak myslicie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 może być. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Mial ktos podobny przypadek?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 dawno temu w dużym fiacie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 U mnie też klocki ścierają się pod kątem (bardziej u góry mniej na dole) Na moje oko to prowadnik zacisku jest skrzywiony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mareq Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Ja miałem taki przypadek. Z jednej strony klocek ścierał mi się pod kątem i na dodatek ten wewnętrzny ścierał się dużo szybciej. Okazało się że zapiekła sie prowadniczka po której porusza się jarzmo w zacisku (ta pod gumową harmonijką). Ledwo w imadle udało mi sie to zruszyć. Efekt był taki że tylko wewnętrzny klocek hamował a zewnętrzny praktycznie stał w miejscu. Przeszlifowałem, przesmarowałem i problem ustał. Oczywiście wymiana tarczy i klocków mnie nie ominęła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Problem w tym ze u mnie prowadniczki chodzo bezproblemowo i niewiem jak rozwiazac ten problem bo boje sie wymieniac znowu klockow zeby ich nie zjechalo znowu.Chyba ze zeczywiscie ktoras prowadnica by byla krzywa ale to dziwne troche. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 nie założysz aparatu jak nie trafisz rowkiem w tłoczku w klocek mi się widzi że też mam pod kątem ale czeka mnie rozbieranie bo ręcznego brak ,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 nie założysz aparatu jak nie trafisz rowkiem w tłoczku w klocek mi się widzi że też mam pod kątem ale czeka mnie rozbieranie bo ręcznego brak ,, Tofu...gadasz...da się... na wcisniętym tłoczku, żaden problem. prowadnice zacisku tylnego w nissanie to samo zło.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyniu1985 Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 prowadnice tylne wymienilem i dalej ten sam problem.Czy to juz taka przypadlosc tych aut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szynszyl Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 a co jeszcze robiłeś? tylni zacisk musisz zrobić od A do Z. w poradach zrób to sam znajdziesz co i jak. jak bawiłem się tylko wymianą klocków i oringu na tłoczku, to miałem same problemy. no .. prowadnice też zmieniałem.. kompletna reanimacja pomogła, a nie połowiczna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.