Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11.144 2.0 TD chyba spory problem


Gość lukaszjas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jednak wtryskiwacz. Kable musialy robic zwarcie. . A nie znalazles tanszego uzywanego? .Trudno. Jesli masz nowy to nawet nie jedz szkoda kasy. A co sie dzieje ze chcesz sprawdzic dawke na nastawniku. Pali duzo paliwa? Jesli chcesz ustawic dawke na komputerze to ja mam u siebie ustawiona na 4,5mg/skok. Pisza ze powinna sie zawierac w granicach 4,0-5,5mg/skok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukaszjas

pytam o dawke z ciekawosci bo jak pojade do ASO na kompa to chcialbym wiedziec czy wszystko dobrze. u siebie w Łomiankach mam Aso nissana i znajomego takze wszystko mi sprawdzi ale tak pozatym to wiesz jak to jest z fachowcami w ASO:)

od wczorajszej wymiany wtrysku zrobiłem ok 200km i morda sie cieszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do kolegi krzysiek1958

Jeśli masz taka dawke ustawione to mogę spytac o twoje spalanie w miescie czy w trasie?

Ja osobiscie teraz mam wszystko wyregulowane przez komputer i jestem zadowolony z pracy silnika czy tak ogólnie.I za 100zł robie 250 km tak w przybliżeniu. Wiadomo na trasie by było wiecej klocków zrobione.

Mi pali 8 w miescie tzn tak jak tutaj blisko jeżdże a na trasie to wiadomo że mniej pewnie koło 6.

Nie byłem na tej korekcie co chciałem jechac.A do checku sie przyzwyczaiłem. Moze coraz mniej mi sie zapala i ta 18 wyskakuje. pewnie pamietasz jak wczesniej w jakimś temacie pisałem o tym.. teraz wymieniłem filtr powietrza.może 10-15 kkm zrobiłem a 25 zł to nie majatek .A kupiłem teraz filtrona. a na oleju mam może 7 tys zrobione bedzie 10 kkm to też sie zrobi na zime i filtr paliwa. Chociaz teraz mam filtrona i jak spuszcze z odsojnika i bedzie dobra zupa leciec to chyba zostawie. Chyba że bedzie nie ciekawie to wygladało to też na zime wymienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raaad. W sumie to tylko dojezdzam do pracy(okolo 15km w jedna strone) i pali mi okolo 6,5. -7litrow na 100km.Ostatnio to mu troche zwiekszylem dawke bo doszedlem do wniosku ze byla troche mala . Male pukniecie w nastawnik i troche lepiej odpala co i tak nie uchroni mnie od regeneracji pompy. Co do filtra to wlasnie to jest w nissanie najslabsze ogniwo w ukladzie zasilania. Przez ten filtr siadaja nastawniki. . Zroc uwage ze nastawniki z golfa czy bmw sa trwalsze niz u nas . Wlasnie przez filtr paliwa. Do golfa z filtrona sa drozsze o 10zl. Bede teraz mial niedlugo troche wolnego to pokombinuje cos z tym filtrem. Albo zaloze jakis odstojnik przed filtrm albo zobacze czy mozna bedzie zamienic nasz na fitr z odstojnikiem z ciagnika MF255,lub c3603P. Ciagniki te tez maja pompe rotacyjna. .Jak jeszcze pracowalem w zakladzie rolnym to w instrukcji obslugi tych ciagnikow bylo napisane ze paliwo do tych ciagnikow ma byc odstane i dopiero nalane do zbiornika . Rotacyjna pompa paliwa jest bardziej czula na paliwo niz rzedowa ktora byla w ciagnikach Ursus czy w czeskich Zetorach. Poza tym w ciagnikach ursus C4011 czy np C355 oprocz odstojnika byly 2 filtry paliwa. Jeden wstepny i drugi dokladny i dopiero paliwo szlo do pompy wtryskowej.jak sie zmienialo wklady filtrow to tez bylo bylo na co popatrzec. A u nas jest tylko jeden filtr paliwa.

 

Co do filtra powietrza tez zalozylem z filtrona . sa to dobre filtry na nasze zapylone drogi . Poza tym mysle ze jesli zajdzie taka potrzeba to wymienie go nawet 2 razy w roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten wynik to jest tak na krótkich dystansach jak jezdzisz czy typowo trasa? Jeśli na krótkich dystasach to wynik super.

Jak pisałem w miescie spala mi 8l i myśle że to dobry wynik.

A ten filtr paliwa to jak piszesz że jak do kitu zupa to daje się we znaki nie odpalenie.

Widze że znasz sie na tych naszych traktorkach. I bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

803zl za wtrysk!!! :| :| :| :| :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: i tu sie konczy taniosc diesla :/ sory za takie cos nie w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami takie są ceny . A lepiej kupić nowy niż użyke za 400 albo wiecej.Lepiej pominąc ile kosztuja pompo wtryski czy zawiecha alu w vw :whistle:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A sa inne słabe punkty w nismo czy półsoki ,przepływka. Jak kazdy auto ma słabe punkty.

Inne marki też maja słabe punkty czy rdza albo coś innego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raaad to spalanie mam wlasnie na tych krotkich odcinkach. W lecie bede jezdzil do corki czy do Wroclawia(wieksze trasy) to dam CI znac jakie spalanie w trasie.Co do cen to wydaje mi sie ze elektronika jest droga do wszyskich aut. Poza tym co zauwazylem juz ceny czesci do nissanow spadly w porownaniu do tamtego roku. Dziala prawo popytu i podazy. Jest coraz wiecej nissanow w kraju i ceny spadaja . Taniosc naszego diesla moze nie przejawia sie w zuzyciu paliwa w stosunku do vw 3 tdi z pompa rotacyjna (w golfie jest troche mniejsze ) ale np w porownaniu z fordem focusem na pompowtryskach. Jeden kosztuje 2000zl. Za 2000zl zregenerujesz nasza pompe ze bedzie tak jak nowa. Tam pompowtryski trzeba wymieniac parami wiec wymiana to koszt na dzien dobry 4000zl. To tylko taki przyklad . Do benzyn tez sa drogie czesci . Zrob zawieszenie np. w A4 czy bmw. Mowie teraz o nowszych autach. Oczy wygladaja jak piec zloty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że koledze borciuchowi chodziło bardziej o koszt naprawy/części diesla w primerze na tle benzyny w primerze, nie innych marek. Za 800zł ja na benzynie, z silnikiem 2.0 zrobię nawet 1800km... Albo kupię kompletny silnik SR20DE z anglika... Czyli diesel w P11 opłaci się tylko przy na prawdę bardzo dużych przebiegach rocznych (albo jeździe po mieście), zakładając, że nie będzie psuł się regularnie. Ale to off top, pardon :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że koledze borciuchowi chodziło bardziej o koszt naprawy/części diesla w primerze na tle benzyny w primerze, nie innych marek. Za 800zł ja na benzynie, z silnikiem 2.0 zrobię nawet 1800km... Albo kupię kompletny silnik SR20DE z anglika... Czyli diesel w P11 opłaci się tylko przy na prawdę bardzo dużych przebiegach rocznych (albo jeździe po mieście), zakładając, że nie będzie psuł się regularnie. Ale to off top, pardon :whistle:

 

tak o to mi wlasnie chodzilo.. ja za 800zl robie caly remont silnika oczywiscie bez robocizny.. a tu jakis maly wtrysk :/ dobra nie mieszam tu w temacie ale w szoku napisalem poprzedni post.. masakra ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...