Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T30] Montaż relingów dachowych


Gość Kurpik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam x traila t31 i kupilem oryginalne relingi z halogenami chcialbym sie dowiedziec jak podlaczyc halogeny i do ktorego zrodla a dokladnie skad pobrac prad bo chcialbym je sam zamontowac a ze nie jestem elektrykiem dlatego pytam ;) i mam z tym duzy problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam.Zaupiłem niedawno T30. Zauważyłem że końcowa część relingów dachowych (pietnasto centymetrowe zakończenie) jest luźne z obydwóch stron. Okazało się że nie jest przykręcone. Czy ktoś wie może, żeby dokręcić te wykończenia wystarczy tylko zdemontować tylne lampy czy trzeba ściągać plastikowe boczki w bagażniku.Proszę o instrukcje.Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest to luźne. Jeżdzę po różnym terenie z różnymi prędkościami i się trzyma:)

A relingi z halogenami są super, ale cena zaporowa:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko u mnie bez problemu można te końcówki zdjąć bo nakrętka trzymająca jest wykręcona z obydwóch stron. Wystarczy że ktoś chwyci i po końcówkach albo same wypadną. Za wczasu chciałbym je dokręcić. Wystarczy nakrętka 10 tylko jak dam się dostać?W sobotę spróbuje zdjąć tylne klosze może tam jest gdzieś dojście. Może ktoś już próbował? Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kloszy nie ściągaj, z pod nich nie ma dostępu. Ostatnio wymieniałem żarówkę, ściągałem klosze i żadnego dojścia do relingów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego za informacje. Klosze zostawie w spokoju tylko jak się teraz zabrać do plastikowej tapicerki w bagażniku?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×