tyla Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam, w mojej micrze K11 nie dziala automatyczne ssanie - gdy np rano odpalam zimny samochod to bardzo ciezko ma odpalic i odrazu gasnie jesli nie trzymam nogi na gazie Od czego zaczac sprawdzanie usterek ? I jeszcze jedno pytanie - pasek klinowy od alternatora juz wymienilem ale nie wiem jak wymienic pasek od wspomagania ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ad1, może czujnik temperatury ad2 tak samo jak od altka, tylko trzeba pompę wspomagania poluzować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyla Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Jak sprawdzic czujnik temperatury i gdzie sie on znajduje ? Gdzie jest umiejscowiona pompa wspomagania i ile srub trzeba poluzowac ? Tez sie nia napina pasek tak jak alternatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jak sprawdzic czujnik temperatury i gdzie sie on znajduje ? Gdzie jest umiejscowiona pompa wspomagania i ile srub trzeba poluzowac ? Tez sie nia napina pasek tak jak alternatorem ? jeśli masz analogicznie tak jak ja ,,, to po drugiej stronie napinanie tak samo jak na altku choć miejsce gorsze czujnik temp będzie w obwodzie płynu chłodzącego w jakimś kanale wodnym zobacz a sprawdza sie jego opór dla zimnego i ciepłego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 czujnik temperatury patrzac na silnik od przodu, ponizej aparatu zaplonowego patrzac w strone sciany grodziowej wkrecony w głowice. sa dwa czujniki. jeden jednoprzewodowy ktory wystawia sygnał na deske rozdzielcza, a drugi dwu przewodowy na komputer. sprawdz jeszcze czy nie zatarł się siłownik na przepustnicy. po lewej stronie na przepustnicy masz silownik bimetaliczny, ktory opuszcza sie w momencie nagrzania przepustnicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyla Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Jeszcze wracajac do tego paska od pompy wspomagania Mi sie wydaje, ze nie naciaga sie tego paska pompa tylko osobna rolka z napinaczem. Jesli sie myle to powiedzcie mi jak poluzowac pompe wspomagania ? z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 jak masz rolkę napinającą to pompy nie luzuj bo poco zresztą jak nie ma na niej naciagu to też się nie reguluje .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 pod plastikiem przy prawej polosi masz napinacz. luzujesz kolo pasowe i krecisz srubka od dolu. przy okazji mozesz sciagnac caly napinacz, wyczysc i przesmaruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 pod plastikiem przy prawej polosi masz napinacz. luzujesz kolo pasowe i krecisz srubka od dolu. przy okazji mozesz sciagnac caly napinacz, wyczysc i przesmaruj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyla Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Dzieki za podpowiedzi - dalo rade sciagnac stary pasek ale nie udalo sie wsadzic nowego - okazal sie za krotki o okolo 3 cm Jaki powinien byc tam pasek ? Mam kupiony 4PK728 (48343) - chodzi mi oczywiscie o pasek wielorowkowy na pompe wspomagania. Napedza on tez pompe wody ? Zauwazylem, ze nie dziala swiatlo wsteczne ale zarowka jest sprawna (podlaczona na krotko swieci) - jaka moze byc tego przyzyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryk1e Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 uszkodzony wlacznik w skrzyni. czesta usterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyla Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Jak to naprawic ? Jak to zobaczyc ? Gdzie to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas15925 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 sprawdz jeszcze czy nie zatarł się siłownik na przepustnicy. po lewej stronie na przepustnicy masz silownik bimetaliczny, ktory opuszcza sie w momencie nagrzania przepustnicy. Panowie możecie mi dokładnie wytłumaczyć gdzie znajduje się ten siłownik bo w mojej mikrze k11 też mam problem z ssaniem, czujnik temp jest dobry wiec może ten siłownik proszę bardzo o pomoc;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikrus Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 No i skonczyły się podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.