Jopotam Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zabieram sie do wymiany paska rozrzadu w mojej primerze P10. Czy wie ktos skad mozna sciagnac schemat rozrzadu dla P10? Probowalem sciagnac cos z internetu, z jakiejs strony rosyjskiej ale te PDFy sie nie otwieraja i podejrzewam ze chca abym zaladowal sobie jakiegos wirusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 to jest SR20DE bo nie podałeś jaki masz silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Kolega napisal pasek wiec ma diesla. Link jak zalozyc rozrzad do diesla znajduje sie w dziale primera od p10 do p11 144 w Faq dla silnika cd20t (autor and pec. ) tan znajduje sie interesujacy Cie link pt. Przestawiony rorrzad + schematy cd20t cd20. Poczytac zalozyc i jezdzic. Tak to wlasnie jest ze trzeba byc wrozka jaki silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Kolega napisal pasek wiec ma diesla. Tak to wlasnie jest ze trzeba byc wrozka jaki silnik uwierz mi, że większość jeżdżących jest przekonana, że ma pasek a nie łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam, Mam ogromny problem z rozrządem. Pojechałem wczoraj do Mechanika( gość z polecenia ) i zmienił mi rozrząd w Premce P11 144 2,0 benzyna z 2000r.Do tego automat. No i się zaczeło.... (Facet bardzo dokładny i w moich oczach konkretny ale tego jeszcze nie dłubał i coś się spsprało.) Najpierw samochód zamulony do 2,5 tyś. zebywystartować trzeba wcisnąć gaz do dechy od 2,5 w górę jużidzie ok. No to powrót do mechanikai gadamyco się mogło stać. Okazałosię że nie dokońca wiedział jak toustawić a oznaczeń na nowym łańuchu brak. Znowu dłubanie i efekt odwrotny do 2,5 tyś ok potem nie wpada na obroty. Do tego jeszcze jakiś przykry dzwięk z silnika. Pomocy jak się ustawia ten rozrząd? czy jest jakiś manual czy coś. Okazało się że kupiłem fajne auto ale mam ostatnio wszystko pod górkę. Podpowiedzcie proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 jak ustawić masz wyżej w pdf dla Twojego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 jak ustawić masz wyżej w pdf dla Twojego silnika Czy jest gdzieś jakaś większa kopia tego pliku. Strasznie to wszystko malutkie Albo poprostu PDF do druku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Czy jest gdzieś jakaś większa kopia tego pliku. Strasznie to wszystko malutkie Albo poprostu PDF do druku. ogólnie to wszystko widać co potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jopotam Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Najmocniej Was wszystkich przepraszam ze nie podalem typu silnika, widocznie bylem tak zaaferowany problemem. Jest to diesel 2litry do P10. Nie zagladalem wczesniej do forum bo probowalem najpierw dostac sie do wnetrznosci. Zacialem sie na niemoznosci odkrecenia sruby mocujacej kolo pasowe na wale korbowym. Poniewaz operacje robie u siebie na podworku, nie mam dostepu do pneumatycznego klucza udarowego. Probowalem unieruchomic wal poprzez hamulec na 5 biegu ale to nic nie daje bo na sprzegle jest tak duzy kat na sprezynach ze nie jestem w stanie nakretki ruszyc. Zastanawiam sie nad wymontowaniem rozrusznika i tam na zebach kola zamachowego zablokowaniem walu. Myslicie ze to dobre rozwiazanie? Kolega napisal pasek wiec ma diesla. Link jak zalozyc rozrzad do diesla znajduje sie w dziale primera od p10 do p11 144 w Faq dla silnika cd20t (autor and pec. ) tan znajduje sie interesujacy Cie link pt. Przestawiony rorrzad + schematy cd20t cd20. Poczytac zalozyc i jezdzic. Tak to wlasnie jest ze trzeba byc wrozka jaki silnik Fajnie ze piszesz gdzie znajduje sie Link jak zalozyc rozrzad do diesla. Niestety na tym forum nie jestem niczego takiego znalezc, tu nie ma zadnegio odnosnika do Faq. Forumowa wyszukiwarka podaje "Brak wyników dla 'faq'". Napisz mi gdzie jest ten Faq, czy na tym samym forum czy moze gdzies indziej. Jesli wiesz gdzie to jest to podaj mi po prostu link. To forum jest jakies dziwne. Ja tu nie jestem w stanie znalezc nawet zadnego swojego watku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ nie ma żadnego problemu, trzeba tylko dobrze zadać pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jopotam Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ nie ma żadnego problemu, trzeba tylko dobrze zadać pytanie Cos znalazlem, poczytalem, wydrukowalem odpowiednie schematy i opisy. Wszystko juz wiem ale od dwoch dni stoje z przygotowanym silnikiem bo nie jestem w stanie odkrecic nakretki na wale korbowym. Problem mam jak unieruchomic wal korbowy zeby mozna zaprzec sie kluczem. Czy mozecie podzielic sie ze mna w jaki sposob mozna skutecznie zablokowac wal korbowy do odkrecania nakretki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 klucz pneumatyczny, lub elektryczny udarowy jak na wulkanizacji, albo załóż zwykły nasadowy z kawałkiem rurki i jak napniesz na ile się uda to naparzaj młotkiem i powinno pójść. ja tak odkręciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.