krajesiak Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Czy ktos z Was zalewal ten syntetyczny olej? Zastanawiam sie czy nie wlac go przy nastepnej wymianie oleju, teraz jezdze na 10W40 Valvoline i musze dolewac ponad litr na 10 tys. - jak to ma w zwyczaju ten motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumcyk Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czy ktos z Was zalewal ten syntetyczny olej? Zastanawiam sie czy nie wlac go przy nastepnej wymianie oleju, teraz jezdze na 10W40 Valvoline i musze dolewac ponad litr na 10 tys. - jak to ma w zwyczaju ten motor. Moim skromnym zdaniem leczenie syfu pudrem średnio się sprawdza. Skoro i tak już bierze olej to nie ma sie co ładować w koszty .Mój jeszcze dużo nie bierze oleju ,dolewam ćwiartkę od wymiany do wymiany.Obecnie jeżdzę na mobil 1 ,wcześniej miałem castrola i też było podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czy ktos z Was zalewal ten syntetyczny olej? Zastanawiam sie czy nie wlac go przy nastepnej wymianie oleju, teraz jezdze na 10W40 Valvoline i musze dolewac ponad litr na 10 tys. - jak to ma w zwyczaju ten motor. Ja od wymiany do wymiany dolewam 0,7l/15000km, a jeżdzę na Shell Helix HX7 10W-40 i jest świetnie. Za 3 litry z filtrem oleju i wymianą płacę 112,50PLN. Jak juz lejesz Valvoline to jest chyba olej do rozszczelniających się silników, jak zmienisz na full syntetyk to wycieki murowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Powoli mam dosc tego auta. Wymiana pierscieni pewnie kolo 1000 i jeszcze moga ja spieprzyc, wiec dalej oplaca sie dolewac... ZNowu niewiadomo czy sama wymiana pierscieni wystarczy, moze jeszcze planowanie glowicy + uszczelka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Powoli mam dosc tego auta. Wymiana pierscieni pewnie kolo 1000 i jeszcze moga ja spieprzyc, wiec dalej oplaca sie dolewac... ZNowu niewiadomo czy sama wymiana pierscieni wystarczy, moze jeszcze planowanie glowicy + uszczelka. Nie inwestuj w wymianę pierścieni. Spróbuj dolac ceramizer do oleju w silniku po wymianie na nowy w ilości zalecanej przez producenta. Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc i mały koszt. Ja zastosowałem w skrzyni i rzeczywiście lepiej biegi chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tommyg Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Czy ktos z Was zalewal ten syntetyczny olej? Zastanawiam sie czy nie wlac go przy nastepnej wymianie oleju, teraz jezdze na 10W40 Valvoline i musze dolewac ponad litr na 10 tys. - jak to ma w zwyczaju ten motor. Ja leję ten olej od nowości. Obecnie mam 230tys przebiegu. Olej mi bierze tylko jak przejadę po autostradzie (z reguły robię odcinki 800km, prędkość 150km, obroty 4-4.5tys). Po takiej trasie muszę dolać ok 0.25l. Jak jeżdżę po mieście to dolewam ok 0.5l na 4-5 tyś km. Olej bardzo dobry mz. Przy takim przebiegu silniczek chodzi bardzo cicho i jest żwawy jak od nowości. Myślałem o zmianie na valvoline żeby sprawdzić czy będzie brał mniej, ale w sumie nie wiem czy to ma sens. Po prostu pilnuję stanu oleju i tyle. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Ja leję do swojego 1.8 5w40 Synpower valvoline i praktycznie nic nie dolewam od wymiany do wymiany. Przy zakupie patrzcie też na klasę wg. API nie tylko SAE. Ja zalewam ten olej a nie inny właśnie ze względu na klasę API: SM. Dzięki temu silnik nie bierze dużo oleju. Nie wiem czy to w 100% prawda ale w mojej p11.144 się to sprawdza Wcześniej miałem 10w40 chyba castrola, zrobiłem płukankę i jeżdżę tylko na 5w40 + filtr mann`a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexio3 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Czy ktos z Was zalewal ten syntetyczny olej? Zastanawiam sie czy nie wlac go przy nastepnej wymianie oleju, teraz jezdze na 10W40 Valvoline i musze dolewac ponad litr na 10 tys. - jak to ma w zwyczaju ten motor. Jak poradziłeś sobie z tym problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ja wymieniam co 12 tys olej i zawsze lotos bo to polski produkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Remont silnika, planowanie głowicy + wymiana pierścieni, uszczelniaczy i bierze szklankę na 10 tys. czyli książkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.