wlodi84 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam Koledzy mam taki mały problem jak narazie nie jest bardzo uciążliwy ale chciałbym z tym coś zrobić. Ostatnio pociągnąłem Primerę 2.0 P11.144 do 7 tyś obrotów na 2 biegu (instalacja gazowa IV generacji BRC) i po tym zdarzeniu wszytko było ok ale wieczorem tego samego dnia wsiadam chce jechać a ona na zimnym silniku do 3 tyś obrotów nie chodzi równo lekko szarpie i wolno wchodzi na obroty jak przekracza się 3 tyś obrotów to wszystko w należytym porządku (tak samo jest na gazie i bęzynie dopóki się nie rozgrzeje). Dostaje temperatury 25-30 stopni przełącza się automatycznie na gaz chwile jedzie na gazie i znowu wraca do bęzyne i muszę z ręki go przełączyć znowu na gaz. Instalacja w aucie była założona 23 tyś km temu a samochód ma od nowości przejechane 142500 km. Świece i przewody nie były jeszcze wymieniane od założenia instalacji tylko filtry gazu były wymienione po przejechaniu 15 tyś km na gazie. Koledźy proszę o pomoc w tym temacie czy ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami. Co mam z tym zrobić czy mogła ulec uszkodzeniu jakaś część? Instalację gazową mam jeszcze na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Na początek zakręć gaz na butli i zobacz jak się zachowuje na PB by wykluczyć winę LPG. Być może puszczają wtryski, lub padł reduktor (ale to domysły bo instalka jeszcze na gwarancji) Jak wykonasz powyższe to będzie coś można doradzić. Swoją drogą nismo lubi wysokie obroty więc nie żałuj mu tej przyjemności bo zamulisz tylko auto jazdą do 3k rpm. A jaki to silnik? Przebieg naprawdę taki mały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodi84 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 To jest silnik 2.0 litra 140 lub 150 KM w dowodzie mam 150 wpisane ale do końca to nie jestem pewien czy nie wdarł się tam błąd i nie powinno być wbite 140 KM to jest wersja P11.144 z 2000 roku. Auto tak samo zachowuje się na benzynie jak i na gazie. Przebieg jest orginalny udokumentowany jest książką i fakturami z serwisu Nissana to auto krajowe nie sprowadzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 BRC nie wytrzymało ułańskiej fantazji ehhehe, musisz podpiąć fejsa i zobaczyć dlaczego wraca na PB, i pomierz przepływke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darojarosz Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam. Temat z czerwca ale postanowiłem odpowiedzieć, a nóż ktoś inny ma podobny problem. Przełączanie samoistne na PB jest spowodowane uszkodzonym czujnikiem temperatury na reduktorze. Wizyta u gazownika powinna załatwić sprawę. U mnie tak samo przełączał i po podpięciu pod kompa wykazało, że czujnik nagle pokazywał temp -60 st C. Pozdrawiam Darek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.