Gość 28Darek Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Orientuje sie ktos moze jak to jest z przekladniami kierowniczymi w Primerach ?? Czy np przekladnia z Primery kombi 2.0 benz slx pasuje do mojej GT ? Czy przekladnie z Primer 1.6 pasuje do tych z silnikami 2.0 ? Musze wymienic przekladnie a nie chcialbym zeby w trakcie montazu okazalo sie ze cos nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bruneros Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 wlasnie ! tez mnie sprawa bardzo interesuje ! MK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 We wszystkich Primerkach wszystkie sa chyba takie same, ale glowy nie dam sobie uciac. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 W książce jest mowa tylko o jednym rodzaju przekładni (w dwóch wariantach - ze wspomaganiem i bez, jednak nie ma mowy o różnicach w samej przekładni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 We wszystkich Primerach przekladnie sa takie same. Jestem wlasnie po wymianie przekladni z Primery 1.6 i wszystko pasuje idealnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 We wszystkich Primerach przekladnie sa takie same. Jestem wlasnie po wymianie przekladni z Primery 1.6 i wszystko pasuje idealnie . a można wiedzieć co Cię zmusiło do wymiany? Jakie objawy? pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 O Prima bez wspomy jam jam dodatkowe 6-8 koni :wink: Ps. w 1,6 2.0 oraz GT na bank jest taka sama maglowinica. Pss. gdzie wyczytałeś ze byly primy bez wspomagania :> ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ja tez osobiscie nie spotkalem sie z Primera bez wspomagania ale nie wiem do konca jak to jest bo ostatnio widzialem P10 SLX z koncowego okresu produkcji z klima ale z manualnie otwieranymi szybami :shock: . Przekladnie musialem wymienic gdyz dochodzily z niej dziwne stuki w czasie jazdy i na wylaczonym silniku, ponadto byl wyciek no i wyrobil sie sworzen w ktory wchodzi krzyzak. Po wymianie stuki zanikly, wycieku zadnego nie ma a krzyzak prawidlowo wspolpracuje z przekladnia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Woj Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ja tez osobiscie nie spotkalem sie z Primera bez wspomagania ale nie wiem do konca jak to jest bo ostatnio widzialem P10 SLX z koncowego okresu produkcji z klima ale z manualnie otwieranymi szybami :shock: . Przekladnie musialem wymienic gdyz dochodzily z niej dziwne stuki w czasie jazdy i na wylaczonym silniku, ponadto byl wyciek no i wyrobil sie sworzen w ktory wchodzi krzyzak. Po wymianie stuki zanikly, wycieku zadnego nie ma a krzyzak prawidlowo wspolpracuje z przekladnia . a miałeś jakieś objawy oczuwalne na kierownicy? ile wyniosła Cię wymiana wraz z zakupem? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Ja regenerowalem maglownice.Ciekla mi spod uszczelniacza tutaj gdzie wychodzi drazek do krzyzaka.Zostal wymieniony uszczelniacz i lozysko.Koszt naprawy 200 zł.Sam wyciągałem i wkładałem maglownice. Dobra używana maglownica to koszt 500 zł. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 moja kosztowała chyba 350 złociszy i to był namiar od Dżodża jakiegoś gościa z Lublina co ma w ofercie japońce do dzisiaj działa bez problemów ale nismo idzie na zamianę :cry: I TERAZ BEDZIE P11.144 2.0 W BENZYNCE ALE TO PÓŹNIEJ I GDZIE INNDZIEJ :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Zanim zabralem sie za kupno i wymiane zrobilem rozeznanie cenowe: drozszej , uzywanej , kompletnej (tzn z drazkami i koncowkami) przekladni niz 300zl nie znalazlem, sama maglownice mozna kupic za ok 200zl , krzyzak 50zl, montaz i demontaz przekladni to koszt ok 150-200zl. Wszyscy sprzedawcy na uzywana przekladnie daja ok tygodnia gwarancji na sprawdzenie szczelnosci. uzywana: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61596842 uzywana: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61183551 nowa: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61196999 Kazdy lepszy warsztat specjalizujacy sie w zawieszeniach powinien stwierdzic luzy malownicy(o wycieku i zuzytych koncowkach nie wspominajac). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 No to przez rok czasu ceny poszly zaj....biscie w dol. Polecalbym Ci ta nowa, bo cena jest bardzo atrakcyjna, a co do wymiany, to pare kluczykow i samemu to zrobisz i kanalu do tego nie trzeba. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Moze ja do SIebei kupię tą nową tak na wszelki wypadek... Smieszne jest to żę za regneracjie mojemu koeldze krzykneli 750zł a tu prosze nowoa za 500zł... Ciekawe jaką to ma konstrukce w srodku bo chcialbym zminić nieco przelorzenia na bardziej sportowe :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andry Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 500 za nową to coś podejrzanie tanio. Rok temu za używaną tyle dać musiałem. W kilku sklepach pytałem o nową i cena była wtedy coś ok. 2000pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 500 za nową to coś podejrzanie tanio. Rok temu za używaną tyle dać musiałem. W kilku sklepach pytałem o nową i cena była wtedy coś ok. 2000pln. Tez tak samo mialem, dlatego wtedy regenerowalem i tez mysle ze cos podejrzanie, choc ceny mogly pojsc w dol, ale az tak duzo????? POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 28Darek Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Moze to przekladnia do wersji angielskiej :wink: ? ? ? Ostatnio pojawilo sie na rynku mnostwo Primer z kierownica po prawej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Moze to przekladnia do wersji angielskiej Wink ? ? ? To cos dla mnie bo po skreceniu kiery na maxa w lewo to slychac jakies zaje****e stuki przy zawracaniu itp :sad: :sad: :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość durom Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 To cos dla mnie bo po skreceniu kiery na maxa w lewo to slychac jakies zaje****e stuki przy zawracaniu itp :sad: :sad: :sad: To to chyba objaw zrypanych przegubów a nie przekładni. No chyba że się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BoLo Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 To to chyba objaw zrypanych przegubów a nie przekładni przeguby sa ok bo je wymienialem oba jak ostatnio polos mi pekla... te objawy mam na postoju lub gdy powoli zawracam i siakas dzura sie trafi to tak je***e cos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andry Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Przy skręceniu kół na maxa pompa od wspomagania dostaje zaj.....go obciążenia spowodowanego dużym ciśnieniem płynu w układzie. Wtedy może coś zapiszczeć. Lepiej unikaj takich sytuacji, przedłużysz żywotność pompy. :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liear Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 a jak się ma przekładka przekładni kierowniczej z W 10 do P 10? Zawieszenie się różni, czy w takim wypadku maglownica i wspomaganie też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farmermf Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Panowie, od 6 lat się męczę z brakiem wspomagania w P11 2.0TD z 97r.Ciężko się kręci, no prawie jakby w ogóle nie działało.Pompa na pewno do wymiany, może ktoś się orientuje ile nowa kosztuje czy też ryzykować od dawcy? Raczej od benzyniaka nie pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.