Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jest jak jest im wiecej mocy tym roznice sa mniejsze nie ma co ,100hp urywa czasem zaledwie setne sekundy od0-100 wiec tu liczy sie juz wiecej parametrów ale z całą odpowiedzialnością moge napisać że czasem jak wsiadam do zetki mysle sobie kurcze moze lepiej było kupic xxxxx i depne to banan nie schodzi mi z pyska :D:D i oto chodzi w tym aucie!!! jest mocno...

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andy-napisałem tak bo Ty napisałeś tak jak byś gościa skilował-a bolesna prawda jest taka że od Caymana wzwyż Stuttgart łoi nas i gdyby nie nasz młodszy brat GT-R :shifty: to Prosiaki królowały by bez obaw o detronizację.Nie mam doświadczeń z Carrerami,ale...traf chciał że dziś po inauguracji GT-Polonia pojechałem na Shella i z rolki spod świateł ściąłem się ze stojącym na pasie obok Turbo-cztery sekundy niecałe i już mnie mijał.Dwa miesiące temu inne turbo nie dało się doścignąć gdy mnie zobaczył we wstecznym.Dzisiaj poznałem jego właściciela na otwarciu eventu,niestety na przejazdach pokazowych,po zahamowaniu tocząc się jeszcze lekko do przodu wrzucił wsteczny i to był chyba koniec jego skrzyni,a na pewno wstecznego którego nie może teraz wrzucić.Jutro z rana jedzie na serwis.I przyznam że zabolało mnie to i odczułem jak by to mnie dotknęło,bo w zeszłym roku na pokazówce spaliłem sprzęgło i z trzech dni imprezy uratowałem tylko ostatni dzień.

Więc w tym roku zdecydowanie spokojniej inaugurowałem start-autor filmiku na wyrost nazwał moja nawrotkę driftem,ale niech mu będzie :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=d20a9eGU-wc&feature=view_all&list=PL72C0A424B9EBD5C4&index=2

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczoraj okazję oglądać na żywo możliwości aut na GT2011, jedna z lepszych i na pewno prestiżowych imprez tego typu.

Oczywiście fajnie jest pośmigać przed publicznością, ale sądzę, że dla każdego posiadacza zetki prawdziwy raj rozpoczyna się na torze, no i to niesamowite poczucie wolności - coś wspaniałego, przynajmniej ja tak uważam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZdzPoz widziałem cie na raport turbo w TVN :) ogólnie ładne grono ]:>

 

Pzdr

 

Tak-dziękuję,mignąłem na moment w kadrze,natomiast w momencie gdy auto było na podnośniku udzieliłem wywiadu dla TVN Turbo-zobaczymy czy coś z tego wyjdzie-nie musi,nie czuję ciśnienia w tym temacie,niemniej jeśli puszczą to pójdę za ciosem i do księgarń trafi książka :lol:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalował może ktoś carbon fiber intake duct?

Wygląda to tak:

 

http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?34164-SYD-Brand-new-350Z-carbon-fiber-intake-duct-!!!!

http://cgi.ebay.pl/NISSAN-FAIRLADY-350Z-Z33-CARBON-FIBER-AIR-INTAKE-DUCT-/260803601267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb91b2373#ht_3708wt_926

 

Wygląda na skuteczny i do tego jest niedrogi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. jak będę jechał zetką w czasie deszczu to czy będę miał mokry filtr powietrza? :)

Mam filtr gąbkowy firmy ITG nasączony olejem tak jak w motocyklach crossowych. Niby jest tak skuteczny jak papierowy pod względem filtrowania (wyłapuje od ok 5 mikronów gdzie np K&N wyłapuje pyłki od ok 20 mikronów,a powyżej 20 jest szkodliwe dla silnika) ale ma znacznie większą przepuszczalność powietrza. Podobno olej nie pozwala na nasączenie filtra wodą. Jednak nie wiem ile w tym prawdy. Nie chciał bym żeby silnik ssał wodę. Jest duża szansa że woda będzie spływała pod filtrem. Jednak za nim zrobię dziurę w zderzaku wolę mieć pewność :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalował może ktoś carbon fiber intake duct?

Wygląda to tak:

 

http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?34164-SYD-Brand-new-350Z-carbon-fiber-intake-duct-!!!!

http://cgi.ebay.pl/NISSAN-FAIRLADY-350Z-Z33-CARBON-FIBER-AIR-INTAKE-DUCT-/260803601267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb91b2373#ht_3708wt_926

 

Wygląda na skuteczny i do tego jest niedrogi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. jak będę jechał zetką w czasie deszczu to czy będę miał mokry filtr powietrza? :)

Mam filtr gąbkowy firmy ITG nasączony olejem tak jak w motocyklach crossowych. Niby jest tak skuteczny jak papierowy pod względem filtrowania (wyłapuje od ok 5 mikronów gdzie np K&N wyłapuje pyłki od ok 20 mikronów,a powyżej 20 jest szkodliwe dla silnika) ale ma znacznie większą przepuszczalność powietrza. Podobno olej nie pozwala na nasączenie filtra wodą. Jednak nie wiem ile w tym prawdy. Nie chciał bym żeby silnik ssał wodę. Jest duża szansa że woda będzie spływała pod filtrem. Jednak za nim zrobię dziurę w zderzaku wolę mieć pewność :D

 

 

 

mam go u siebie ponad rok ,czasem zalicze ulewe ;) jest ok szczerze mogę tylko polecic najprostszy sposób aby spotęgować seryjny ram AIR :P

 

robakfrontzz.th.jpg

 

Pzdr

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby ktoś z kolegów (lub koleżanek) wygrał w lotto lub dostał spadek od cioci z USA:

 

https://www.fontananissanracing.com/Engine_Build_Part_3.html

VQ35 DE based 470 horsepower 335 lbft. torque engine

 

na kołach to będzie prawie 400 koni, (czytałem już o kilku wyścigowych 350Z które mają około 380 koni bez turbo)

dużo też piszą o zawieszeniu tylnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ASS sprzedaj swojego i kup takiego:

 

http://nissan350z.ownlog.com/

 

Pewnie wyjdzie taniej. :whistle:

 

kiedys wisiał za ponad 100tysi czy 120 juz nie pamietam ,wszystko zalezy za ile go odda na tą chwilę jest 41 ale cena jest smieszna jak by było 81 to moze by sprzedał ;)

 

http://allegro.pl/nissan-350z-480km-aukcja-i1702254104.html

Edytowane przez worm#21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ASS sprzedaj swojego i kup takiego:

 

http://nissan350z.ownlog.com/

 

Pewnie wyjdzie taniej. :whistle:

 

:) widziałeś koszt przebudowy 60 tys aż strach pytać ile chce za ten samochód :)

pozatym to procharger.... ma na sumieniu wiele silników

 

dzisiaj jade do vtg hamować nowy tłumik ciekawe czy bedzie lepiej czy gorzej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) widziałeś koszt przebudowy 60 tys aż strach pytać ile chce za ten samochód :)

pozatym to procharger.... ma na sumieniu wiele silników

 

dzisiaj jade do vtg hamować nowy tłumik ciekawe czy bedzie lepiej czy gorzej :)

 

 

]:> dawaj AAS wyjsciowo 265? miałeś jak pamietam pochwal sie potem jak poszło i moze jakies audio:P hehe

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia optymistyczna.

 

moim zdaniem nie da się tyle nadmuchać w ten silnik bez turbiny. zrobisz strokera (nie wiem czy jest do zetki, ale załóżmy że jest), zrobisz sprężarkę, zakujesz wszystko i zrobisz program ale nie przejdziesz z 280 na 480KM bo to po prostu fizycznie niemożliwe bez turbiny i nie przy tej ilości obrotów. To nie Ferrari.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalował może ktoś carbon fiber intake duct?

Wygląda to tak:

 

http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?34164-SYD-Brand-new-350Z-carbon-fiber-intake-duct-!!!!

http://cgi.ebay.pl/NISSAN-FAIRLADY-350Z-Z33-CARBON-FIBER-AIR-INTAKE-DUCT-/260803601267?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cb91b2373#ht_3708wt_926

 

Wygląda na skuteczny i do tego jest niedrogi. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz. jak będę jechał zetką w czasie deszczu to czy będę miał mokry filtr powietrza? :)

Mam filtr gąbkowy firmy ITG nasączony olejem tak jak w motocyklach crossowych. Niby jest tak skuteczny jak papierowy pod względem filtrowania (wyłapuje od ok 5 mikronów gdzie np K&N wyłapuje pyłki od ok 20 mikronów,a powyżej 20 jest szkodliwe dla silnika) ale ma znacznie większą przepuszczalność powietrza. Podobno olej nie pozwala na nasączenie filtra wodą. Jednak nie wiem ile w tym prawdy. Nie chciał bym żeby silnik ssał wodę. Jest duża szansa że woda będzie spływała pod filtrem. Jednak za nim zrobię dziurę w zderzaku wolę mieć pewność :D

Hej. Też się do tego przymierzam, szkoda, że w Polsce tego nie mają. Czy da radę to zainstalować (wyciąć dziurę) bez zdejmowania zderzaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wielka d*pa z tym hamowaniem wsadzilem nowy wydech i mam w plecy 10 km i 20 rm :) moje wyniki to 254 vs 265 i spadek mocy z 330 do 310 jest troche czynnikow ktore moga miec na to wplyw np temperatura teraz bylo 28c a ptzedtem 11c pozatym obciazenie mi dowalil pare kilo wiecej ale tak czy inaczej tragedia nissan nas w konia robi z tymi osiagami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wachę gorsza zalałeś albo filtr masz uświniony - wszystko ma wpływ.

 

wydech jak nowy to może musi się przepalić. Ładnie brzmi?

Edytowane przez sirtrojan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Też się do tego przymierzam, szkoda, że w Polsce tego nie mają. Czy da radę to zainstalować (wyciąć dziurę) bez zdejmowania zderzaka?

 

no jasne nie trzeba :P instalacja w 5min ;) dostaniesz nawet kalkę gdzie wyciąć dokładnie :)

 

no wielka d*pa z tym hamowaniem wsadzilem nowy wydech i mam w plecy 10 km i 20 rm :) moje wyniki to 254 vs 265 i spadek mocy z 330 do 310 jest troche czynnikow ktore moga miec na to wplyw np temperatura teraz bylo 28c a ptzedtem 11c pozatym obciazenie mi dowalil pare kilo wiecej ale tak czy inaczej tragedia nissan nas w konia robi z tymi osiagami

 

 

:/ ehh nie ma zle inni maja mniej ;) tak na serio AAS robiłes sam cat back czy cos wiecej? ,mysle ze temp tu miała duzy wpływ na wyniki ,bo ze wyniku z broszurki nie bedzie to było juz wiadomo ://

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej.

Zanim zakupicie jakiś wydech to trzeba go dobrze sprawdzić bo nawet na HKS-ie za grube baksy można stracić parę KM.

 

jeszcze jest katalizator i downpipe, w zasadzie trzeba wymienić komplet żeby mieć pewność, że nie ma jakiś niepotrzebnych zawirowań spalin. wiem, że są do kupienia sportowe katalizatory do zetki

Edytowane przez devi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co katy?

:)

 

skoro robią katalizatory sportowe to pewnie nie dla picu tylko dlatego, że wytrzymują większe temperatury i dają większy przepływ gazów przy zachowaniu normalnego działania ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...