adambyw Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witajcie. Jestem po kolejnym tankowaniu, problem taki że wchodzi mi do baku ok 30l, i widać paliwo we wlewie. Z tego co mi wiadomo to w dieslu kombi, powinno wchodzić ok 60l. Teraz pytanie czy bywają takowe problemy w primerach? czy tworzy się jakaś poduszka powietrzna w baku. Nie widzę żadnych wgnieceń. Czy problem może być w części elektronicznej. Widzę w książce serwisowej, że jest jakiś tryb testowy, gdzie testuje się również wskaźniki. Pytam zanim będę bak otwierał. Bo jakoś na rezerwie nie lubię jeździć, a tankować co 400km mi się nie uśmiecha. Chyba że ktoś nawpychał czegoś 20l do baku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 ale co się dzieje?? rezerwa się zaświeca i tankujesz?? czy już brakuje paliwa??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Nikt tam nie napchal nic do baku. Masz miec bak na 60 litrow i tak jest. U mnie tez nieraz zaswieca sie rezerwa a do baku wchodzi 30 litrow. Po prostu problem ze wskaznikiem jesli takowy wystepuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Standardowo, świeci rezerwa, komputer mruga, wskaźnik jest na czerwonym polu. No to tankuję wchodzi ok 30l, i widać paliwo we wlewie, czyli więcej nie wejdzie. A że jeżdżę samochodem od zeszłego tygodnia, to raczej dziwne, wiedząc że ma bak 60l. Wskaźnik po zatankowaniu pokazuje 2/4 albo 3/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 A że jeżdżę samochodem od zeszłego tygodnia NOWY zapraszamy do lektury o wskaźniku paliwa w primerach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Się nie śmiej tylko podaj linka gdzie. To że nowy w primerce, to nie znaczy że w motoryzacji. Widocznie wpisywałem złe słowa w wyszukiwarce. A swoją drogą opóźnienie 20s pomiędzy wyszukiwaniami skutecznie zniechęca do jej korzystania. Widzę że będzie problem z pływakiem. Wczoraj wieczorem było 1/2. Dzisiaj rano odpalam - świeci się rezerwa. Zatrzymałem się po 30km, zapalam i 3/4. Diagnostyka wskaźników nic nie wskazała. W weekend popatrzę do baku co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 kolego masz linka do nurtującego cie tematu, jednym słowem poprzedni właściciel grzebał przy liczniku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48598-p11144w11144-wskaznik-paliwa/page__st__20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 kolego masz linka do nurtującego cie tematu, jednym słowem poprzedni właściciel grzebał przy liczniku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48598-p11144w11144-wskaznik-paliwa/page__st__20 Dzięki wielkie. Czy grzebał, to się okaże. Niestety norma RoHS dała to że elektronika się szybciej sypie. Zacznę od zbiornika, bo łatwiej się tam dostać. Jakoś nie ciągnie mnie rozbieranie deski... A jak nie to lejek i 5l w rezerwie do najbliższej stacji powinno starczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Dzięki wielkie. Czy grzebał, to się okaże. Niestety norma RoHS dała to że elektronika się szybciej sypie. Zacznę od zbiornika, bo łatwiej się tam dostać. Jakoś nie ciągnie mnie rozbieranie deski... A jak nie to lejek i 5l w rezerwie do najbliższej stacji powinno starczyć odpuść sobie zbiornik, weź raz 5L w bańkę zatankuj do pełna, wyzeruj licznik i jeździj, po takim doświadczeniu będziesz wiedział ile mniej więcej pali i wszystko gitt i będziesz jeździł na wskazanie licznika, mi kiedyś pomogła zmiana podświetlenia bo było jakieś tam zwarcie, ale znowu pokazuje co chce i nie mam zamiaru nic z tym robić, no chyba, że trafi się jakiś dobroczyńca i zrobi mi to na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Też zaczynałem od zbiornika, ale to nic nie dało, bałem sie troche dłubac przy liczniku ale nie było wyjścia. Zmobilizowalem się zebralem sprzęt i po godzinie wszystko hulało jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.