xelus Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Witam. Mam nastepujace pytanko: jakie sa maksymalne predkosci na poszczegolnych biegach w micrze K10? Glownie chodzi o 1,2,3 - nie mam obrotka i nie wiem ile mozna aby tloki nie wyskoczyly przez maske Z tego co sie orientuje to K10 nie ma odciecia wiec eksperymentalnie nie mam jak sprawdzic Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 1-2=24 2-3=40 3-4=64 4-5=72 to sa zalecane ale max to niewiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Dzieki - te akurat wiem sa w instrukcji Moze wiesz tak mniej wiecej predkosci przy 2tys obrotow na poszczegolnych biegach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Ja najszybciej rozpędzałem się do 40 (1), 70 (2), 95 (3) i tłoki nie wyskoczyły. Ale nie lubię tak kręcić takiego małego silniczka, bo mi szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 no to powiem wam że nie wiem jak 1 i 2 bo sie strasznie szybko wkręcaja ale 3 pociągnąłem do 115 tak na oko - ale wył tak nieniemiłosiernie że tego już nie robie zreszta i tak powyżej 5500obr/min już czuć że słabnie chociaz gdzieś czytałem że micra 1.2 ma moc maksymakną przy równo 6000 ale jak tam w praktyce to wychodzi to nie mam pojęcia. Jak tak chce pociągnąć to maks do 5000 i zmiana. Aaaaa i dodam że to wszystko na LPG a na PB nie sprawdzałem bo mam gaźnik od 1.0 i po przekroczeniu 3500 sie dławi. Pozdrooo........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 ....Jak tak chce pociągnąć to maks do 5000 i zmiana..... A jakim predkosciom to odpowiada? Tak jak pisal Piomal tj. 40,70,95? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 ja na jedynce tak do 4X ciagnąlem a na 2 do 6X a dalej to juz trojesczka i czwreczka i mozcno niecisnąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 ....Jak tak chce pociągnąć to maks do 5000 i zmiana..... A jakim predkosciom to odpowiada? Tak jak pisal Piomal tj. 40,70,95? W waszych 1.2 to pewnie trochę niższe obroty, a co za tym idzie wyższe prędkości będą niż u mnie w 1.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jeśli chodzi o prędkości na każdym biegu przy 5000 to wiem tylko że na 3 jest około 100km/h. Reszty jakoś nie kojarze ale jutro jak będe śmigał do roboty i niezapomne to sprawdze - oczywiście nie gwarantuje że na 4 i 5 dam rade bo w sumie to po mieście sie rozbijam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jeśli chodzi o prędkości na każdym biegu przy 5000 to wiem tylko że na 3 jest około 100km/h. Reszty jakoś nie kojarze ale jutro jak będe śmigał do roboty i niezapomne to sprawdze - oczywiście nie gwarantuje że na 4 i 5 dam rade bo w sumie to po mieście sie rozbijam Chyba nie jeden sie przeliczył co do Twojej K10 na drodze bo niezle zapierd...la ten Twój sprzęt :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 a Ty Jaca V6 rozbijasz sie tym volvo na dolnej fotce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość InterCell Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Dzięki dzięki jaca ale to przecieżjest seryjny motorek i w dodatku na LPG :? No chyba że wczesniej był dłubany i ja nic o tym nie wiem :shock: W każdym razie dzisiaj sprawdziłem jakie są prędkości na poszczególnych biegach przy równo 5000 obr/min: (przynajmniej u mnie) 1 - 40 2 - 70 3 - 100 4 - 125 5 - he he za dużo byście chcieli wiedzieć a tak na serio to nawet nie próbowałem bo to już kosmiczne prędkości jak na to auto i dotego po mieście :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Dzieki wielkie. Dzis wyjezdzam weiec akurat zdazyles 4 i 5 to raczej mnie nie interesowala, chodzilo glownie o wyprzedzanie. Dziwi mnie tylko 125 na 4.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 a Ty Jaca V6 rozbijasz sie tym volvo na dolnej fotce?? To jest egzemplarz pokazowy ale coś w ten deseń :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fox_tychy Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 U nas w naszej rakiecie jest tak przy 3000 obr/min 1-2:30km/h 2-3:50km/h 3-4:70km/h 4-5:90km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baggin Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Ja swoja mocre rozpedziłem do 150km/h, ale musze spróbować na prostej pocisnać jeszcze wiecej! Najpierw to musze koła wywarzyć maja troche bicia:/ Samochodem strasznie trzebie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Sprawdzałem tylko 2 (100km/h) i 3 (~130) - do wyprzedzania, bo 1 i 4 nigdy nie ciągnąłem do końca, a na 5. zamknąłem licznik (tj. 160 km/h) Maksymalna moc w 1.2 jest przy 5,5krpm, więc nie opłaci się wyżej kręcić, a na "dwójce" przy 90 km/h czuć spory spadek mocy, co jednak nie przeszkadza uzyskać 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Pufcio współczuje Twojemu silnikowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Sprawdzić raz można, nie powiedziałem, że tak jeżdżę na co dzień! Rozróżniaj proszę. Nawet przy wyprzedzaniu tak nie żyłuję silnika, bo to nie ma najmniejszego sensu... To tak samo jak sprawdzenie vmax w swoim aucie - każdego (męskiego) kierowcę kusi, żeby sprawdzić ile jego auto "wyciągnie" - jednorazowa próba. Kwestię spalania pomijam, bo jakby było widać ile benzyny ssie silnik przy takich obrotach, to drobne by Ci z kieszeni zaczęły uciekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 ja nawet raz wole nie próbować, ciągnięcie takiego małego silniczka do obrotów w granicach 7000, moze nawet powyzej... - 100km/h na 2 to kat i moze od razu skonczyc sie uszkodzeniem... gdyby ten silnik mial odcinke to napewno by byla ponizej 6000 rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pufcio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Ad.1 100km/h na 2. biegu to 6-6,5krpm, a to jest jeszcze obszar pracy takiego autka... krytyczne obroty to od 6,5krpm w górę - a powyżej tej granicy nie wchodziłem nigdy... Od czasu tego testu nie zdarzyło mi się wejść wyżej niż na 5krpm - a i to tylko przy wyprzedzaniu... Ad.2 ...a swoją drogą, że obrotomierz nie po to jest do 8krpm, żeby poniżej 6krpm odcinać. A co jeśli auto ma graniczne obroty 6krpm? Gdzie dałbyś odcięcie ? przy 3,5krpm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Zaciekawiła mnie ta fotka... Ciekawe, czy nie jest to jakaś podpucha...choć wątpię (fota z Micra Sports Club) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 trochę niskie obroty jak na taki speed :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 dziś to sprawdzałem na swojej i przy 140 km/h miałem jakieś 3800 rpm więc moim zdaniem jak najbardziej prawdziwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 przy 140 km/h miałem jakieś 3800 rpm więc moim zdaniem jak najbardziej prawdziwe Snafu z Twoimi wynikami się zgodzę...A wiarygodność tej fotki...no nie wiem...prawie 180km/h przy 4400 rpm :?: :?: :?: Ps. Ten zegar z obrotkiem, co zakupiłeś na początku gość chciał mi sprzedać za 50 zł...Ale później się skapował w temacie i wystawił astronomiczną cenę :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.