Cherrysky Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 witam , WP 12 1,8 gaz 130tys .po wamianie gniaz zaworow i zalozeniu lubryfikatora przejechalem 10 tys km. nagle samochod zrobil pare kangurow spadla moc i zauwazylem w lusterku ze kopci.natychmiast wylaczylem motor. teraz kreci ale nie odpala.na wyswietlaczu zadnego komunikatu nie wyswietla . co jest? prosze oporade pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 zmierz ciśnienie na cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherrysky Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 podlaczylem pod kompa i zameldowal blad P1111.to chyba sterowanie faz rozrzadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 http://engine-codes.com/p1111_nissan.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherrysky Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 dzieki Dino za link olej byl wymieniony wtym samym dniu /castrol magetec 5 w 40/, po 50 km silnik zwariwal pozostaje miwymienic ten zawor ,jeszcze jedna sprawa w deklu nad zaworem sterujacym jest sruba, jako uszczelki mechanik uzyl silkonu .czy jesli bedzie on nieszczelny ma to jakis wplyw na prace sterowaniem zaworu. Witam ponownie zawor zostal sprawdzony dziala ale nie ma iskry na swiecach .potpytywalem znajomych mechanikow i powiedzieli ze nawet gdyby padl zawor to motor musi odpalic ale kaplica . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 nie ma iskry, czyli sprawdź czy z ECU wychodzi sygnał na cewki, 79, 60, 61, 80, i sprawdź główny przekaźnik oraz czujnik wałka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherrysky Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 napiecie na przekaznik jest bo kolega z mienikiem sprawdzal ale ze sprawdzeniem impusu na cewki i czujnik walka to problem bo nie mam kompa a mniemam ze bez tego nie da rady? blady zczytalem w zaprzyjaznionym warsztacie grzecznosciowo jesli sie myle to prosze mnie poprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 sygnał na cewki sprawdzisz miernikiem, z ECU idzie (-), a odwód (+) jest zamykany z przekaźnika, przez właśnie czujnik wałka i to tez miernikiem, czy jest przejście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojot817 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 napiecie na przekaznik jest bo kolega z mienikiem sprawdzal ale ze sprawdzeniem impusu na cewki i czujnik walka to problem bo nie mam kompa a mniemam ze bez tego nie da rady? blady zczytalem w zaprzyjaznionym warsztacie grzecznosciowo jesli sie myle to prosze mnie poprawic napiecie na przekaznik jest bo kolega z mienikiem sprawdzal ale ze sprawdzeniem impusu na cewki i czujnik walka to problem bo nie mam kompa a mniemam ze bez tego nie da rady? blady zczytalem w zaprzyjaznionym warsztacie grzecznosciowo jesli sie myle to prosze mnie poprawic Czesc Kolego, chcialbym sie dowiedziec czy rozwiazales problem ze swoim samochodem, bo wydaje mi sie ze przytafil mi sie podobny problem (blad p1111), auto tez nie chce palic i powoli wyczerpuja mi sie pomysly, bylbym bardzo wdzieczny za odpowiedz, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.