Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
antoniobermuda

P11 STW 025/200

Recommended Posts

antoniobermuda

No i stało się!

Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem P11 w kameleonie :D

Do zakupu takiego autka przymierzałem się około roku, aż przypadkiem znalazłem na allegro.

Ponieważ sprzedający był niedaleko mojej okolicy to cóż było robić - Primerka sama się prosiła o zakup :)

 

Autko naprawdę fajne, przesiadka z N14 sprawiła mi dużo radości :) aczkolwiek N14tka nadal stoi pod domem.

Na razie jeżdżę i nasłuchuję co będzie do zrobienia.

Na początku wymieniłem łącznik elastyczny na wydechu, bo dmuchało z niego okrutnie i napełniłem dzisiaj klimę.

Autko ma niestety trochę purchli na lakierze i przydała by mu się też konserwacja podwozia.

Primerka stoi na alu 15tkach i na zimowych oponach, na oryginalne BBSy ktoś się wcześniej połakomił :(

Na razie plany są takie, żeby doprowadzić samochód do porządku w sensie lakieru i wszystkich drobnostek technicznych, a później... zobaczymy :)

Wrzucam jedną fotkę coby się pochwalić, a sukcesywnie postaram się coś więcej dodać.

Wszelkie komentarze mile widziane.

 

post-17161-0-66478700-1310831696_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAAAD

No. Nawet ładnie to wygląda jak sie mieni.

Fakt że kameloen jest drogi w bazie i do tego bezbarwny ,no i malowanie.

Orginalny kilkukolorowy kamelon jest sporo droższy niż dwukolorowy.

Ale nie którzy maja bzika i moga z autkiem robic i upiekszac wg gustu B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bep

Piękna :) sam się do niej przymierzałem, dośc długo była na allegro. Kolor piękny, aczkolwiek tak jak pisał kolega wcześniej, drogi w naprawach (na to mnie nie stać :( )

 

Życzę bezawaryjnej jazdy, uaktualniaj wątek, co tam sie dzieje z Primcią :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

Witam wszystkich.

 

Na początku troszkę pojeździłem, żeby obadać co i jak z autkiem. Tragedii nie było, ale parę rzeczy trzeba było zrobić.

Na pierwszy ogień poszło:

- wymiana amortyzatorów tył - lewy był totalnie flakowanty, prawy też pozostawiał wiele do życzenia, po kilkuset km n naszych dziurach zaczęło mu już d*pę zarzucać :)

- sworznie wachaczy przód

- pospawanie kilku małych dziur w wydechu

- tarcze i klocki tył

- klocki przód

- regeneracja zacisków z przodu i z tyłu

- wszystkie filtry

- wszystkie płyny (olej valvoline 10W40)

- parę innych drobnostek

No i 2k poszło, ale komfort jazdy znacznie się poprawił, przód nie skrzypi, tył nie zarzuca, nie znosi przy hamowaniu i rura się nie drze :)

 

Z takiego wstępnego ogarnięcia samochodu żeby się nadawał całkiem do jako-takiej jazdy została jeszcze klima. Prawdopodobnie sprężarka jest nieszczelna :(

 

Następne plany to konserwacja podwozia i trzeba by się wziąć za poprawki lakieru, bo purchle na bokach straszą okrutnie.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAAAD

To po regeracji zacisków hamulce na dotyk czy ręczny?

 

No taki zakup czesci to jest wydatek ale wynagradza to komfort jazdy B):warning:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

To po regeracji zacisków hamulce na dotyk czy ręczny?

 

Możesz rozwinąć? Bo jakoś nie zakumałem tego pytania :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAAAD

Miałem na myśli że jeśli są nowe czesci to jazda sie poprawiła czy komfort jazdy.

 

 

A co do hamulców i regenarcji zacisków miałem na myśli czy hamulec bardzo dobrze hamuje tzn ręczny trzyma mocno.

A jak przednie są też zrobione to też jest ok.

 

Pytam sie bo jest w dziale primerki regenarcja tylnego zacisku ilustrowana i się bardzo dobrze hamulce po naprawie .

I może też sie zdecyduje na regeneracje tyłu. Może działa u mnie ale pewnie chciał bym lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

Miałem na myśli że jeśli są nowe czesci to jazda sie poprawiła czy komfort jazdy.

 

 

A co do hamulców i regenarcji zacisków miałem na myśli czy hamulec bardzo dobrze hamuje tzn ręczny trzyma mocno.

A jak przednie są też zrobione to też jest ok.

 

Pytam sie bo jest w dziale primerki regenarcja tylnego zacisku ilustrowana i się bardzo dobrze hamulce po naprawie .

I może też sie zdecyduje na regeneracje tyłu. Może działa u mnie ale pewnie chciał bym lepiej.

 

Zaciski były robione z przodu i z tyłu, tak samo klocki. Ogólnie jest ok, mam pod domem dość strony podjazd i przed zrobieniem nie dałem rady zostawić auta na ręcznym żeby bramę otworzyć, teraz trzyma elegancko.

Jedyny problem z heblami jest teraz taki, że czasem im się zdarza zapiszczeć, poza tym tarcze z przodu nie były wymieniane i jest na nich mały rant, który zawadza o nowy klocek, co daje upierdliwy efekt cykania. Na szczęście powoli się wyciera, chciałem to poprawić ale na razie nie mam czasu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

Również pamiętam jak stała na Allegro. Co mogę rzec? Gratuluje udanego zakupu.

Auto wcale nie jest takie kosztowne w utrzymaniu jak co niektórzy tutaj piszą (nie mieli takiego a wszystko wiedzą ;) ).

 

Faktycznie lakier nie jest tani - 2k pln na litr, dodatkowo żadne zaprawki nie wychodzą dobrze. Żeby to normalnie wyglądało to tylko malowanie całości auta wchodzi w grę. Wiem doskonale co pisze ponieważ osobiście się dowiadywałem i rozmawiałem ze specami z jedynej firmy w Polsce która zna nissanowski kod lakiru KV7 i jest w stanie dorobić oryginalny lakier. Także z tym nie ma kolorowo, bo koszt takiego malowania to równowartość 2 autka.

 

Przypomniało mi się jak trzy lata temu kupiłem swoją po przeczytaniu Twojego 1 postu :) Tak samo nie było BBSów, klima do napełnienia i łącznik elastyczny był do wymiany. Generalnie mogę Ci powiedzieć co będziesz z czasem wymieniał. W tych autach psują się te same rzeczy. Kolega ma P11 GT SportLine '97 i jego awarie po kilku miesiącach średnio pojawiały się i u mnie.

A więc tak: urywają się półosie, mogą być również do wymiany przeguby zewnętrzne, padają czujniki ABS z przodu, no i górne wahacze jak skrzypią to wymieniaj na jakieś lepsze bo jak założysz najtańsze to po roku znowu będziesz wymieniał :) Reszta to typowe wymiany części eksploatacyjnych jak w każdym samochodzie. W razie czego pisz, pytaj śmiało.

 

Na koniec zapraszam Cię na forum JCF.com.pl

Może kiedyś nasze Primery spotkają się ponownie, w końcu na lini produkcyjnej nie były aż tak daleko od siebie :)

Pozdrawiam Seba

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

No z lakierkiem to będzie problem, bo niestety są purchle przy kierunku, na błotniku z przodu i przy klamkach. Zobaczymy....

Co do ABS to właśnie czujnik wymieniłem :), do tego z tyłu łożysko z piastą :(

Półośki niby są ok, ale muszę się jeszcze sam na to przyjrzeć, wachacze na razie OK.

 

Mam tez pytanko do Ciebie, pisałeś w swoim wątku, że masz w STW grzane d*py, u mnie są jakieś kable pod siedzeniami i faktycznie wygląda jakby były do podgrzewania ale nie mam włączników, które zgodnie z instrukcją powinny być pomiędzy siedzieniami - mam tam miejsca na przełączniki ale zaślepione.

Wiesz może coś więcej w tym temacie? Dziwne bo jeżeli oryginalnie były podgrzewane, to po co ktoś miał by wymontowywać przełącznik? Zima idzie to fajnie byłoby uruchomić ten bajer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
RAAAD

Kable pod fotelem to pewnie są od airbagu. Bo sa 4 poduchy pewnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

Jak nie ma błędu AIR BAG na desce to znaczy, że poduchy są podpięte prawidłowo. Poduchy w STW zawsze 4 były.

Nie jestem pewny czy na 100% każda STW miała podgrzewane siedzenia, ponieważ spotkałem już kilka które nie miały.

Jakaś niepodłączona wtyczka to i u mnie jest ale nie wiem od czego. Nie wiem czy wiesz ale kiedyś każdy Nissan miał montowaną kompletną instalację elektryczną bez względu na jaki rynek był robiony, nawet jeżeli nie miał czegoś zamontowanego to kable były. Czyli prawdopodobnie ta wtyczka pod siedzeniem jest od elektrycznej regulacji foteli. Wiadomo wersje na rynki JDM i USDM były lepiej wyposażane od EDM. Dodatkowo Infiniti G20 było luksusową wersją Primery w której była el. foteli. Być może wiązka w tych dwóch modelach była po prostu identyczna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

Hmm no to lipa. Kontrolka od airbagów zachowuje się prawidłowo. Nie spodziewałem się, że w serii limitowanej będą takie różnice w wyposażeniu.

Swoją drogą fajnie by było jednak jakoś te foteliki podgrzać :)

Jeszcze dwa pytanka:

1. Czy w Twojej STW na słupkach środkowych są głośniki wysokotonowe? Bo u mnie cuś takiego jest (a przynajmniej tak wygląda). Niestety nie grają.

2. Masz lampkę w bagażniku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

To w słupkach B to nie są głośniki tylko czujniki od seryjnego alarmu z anty napadem. W bagażniku mam lampkę.

Co do bagażnika to przypomniało mi się, że tam również mam jakąś kostkę niepodłączoną do niczego, może jakaś zmieniarka może być albo do wycieraczki na tył którą niektóre P11 4D miały.

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

To w słupkach B to nie są głośniki tylko czujniki od seryjnego alarmu z anty napadem. W bagażniku mam lampkę.

Co do bagażnika to przypomniało mi się, że tam również mam jakąś kostkę niepodłączoną do niczego, może jakaś zmieniarka może być albo do wycieraczki na tył którą niektóre P11 4D miały.

 

Aaaaa, no właśnie a ja się kiedyś zastanawiałem gdzie są te czujniki i jakim cudem alarm działa :)

W którym miejscu masz tą lampkę, może znajdę jakiś urwany kabelek i sobie zamontuję. Często wracam wieczorami do domu z bagażami i brak oświetlenia w bagażniku jest naprawdę upierdliwy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pit_free

Jak nie ma błędu AIR BAG na desce to znaczy, że poduchy są podpięte prawidłowo. Poduchy w STW zawsze 4 były.

Nie jestem pewny czy na 100% każda STW miała podgrzewane siedzenia, ponieważ spotkałem już kilka które nie miały.

Jakaś niepodłączona wtyczka to i u mnie jest ale nie wiem od czego. Nie wiem czy wiesz ale kiedyś każdy Nissan miał montowaną kompletną instalację elektryczną bez względu na jaki rynek był robiony, nawet jeżeli nie miał czegoś zamontowanego to kable były. Czyli prawdopodobnie ta wtyczka pod siedzeniem jest od elektrycznej regulacji foteli. Wiadomo wersje na rynki JDM i USDM były lepiej wyposażane od EDM. Dodatkowo Infiniti G20 było luksusową wersją Primery w której była el. foteli. Być może wiązka w tych dwóch modelach była po prostu identyczna.

 

Mam pytanko.Jestem szczęśliwym posiadaczem Primery z 98 roku w wersji Ambiente.Jakie jest prawdopodobieństwo że też mam instalacje do podgrzewanych foteli?Sprawdzałem pod fotelem czy są jakieś wolne kabelki/wtyczki ale nic nie widzę takiego.Trudno coś takiego założyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

Kable pod fotelem to pewnie są od airbagu. Bo sa 4 poduchy pewnie.

 

Faktycznie na to wygląda, bo przegrzebałem to trochę i wiązka idzie w kierunku oparcie od storny drzwi, czyli tam gdzie jest airbag.

 

Przyszedł czas na mały update.

Długo się zastanawiałem nad jakimś konkretnym planem dotyczącym Primerki i wreszcie przyszedł czas na sprecyzowanie co i jak.

Na początek aktualny opis:

 

Model: Nissan Primera GT STW Edition Exclusive No.: 25/200

Rocznik: 1998

Kolor: Kameleon (flip-flop)

Rodzaj paliwa: PB 95

Silnik: SR20DEH

Pojemność: 1998 cm3

Moc (katalogowo): 150KM@6300 rpm

Max moment obrotowy (katalogowo):181Nm@4800 rpm

0-100: katalogowo chyba 8 z kawałkiem

Przebieg: 224 516

Olej: Valvoline MaxLive 10W40

Wnętrze: Pełna skóra, 4 poduszki, komputer, 4x elektryczne szyby, elektryczne lusterka, klimatyzacja manualna

Zawieszenie: Przód seria STW, tył był wytyrany, zmienione amory na KYB

Felgi: Jakieś 15'' fele ze znaczkiem nissan, nie wiem co to za model

Opony: Zima KUMHO, I'ZEN K1V23 195/65/R15 (wiem, że za duże ale były w dobrej cenie :) ) Lato - brak

Hamulce: Seria

Dolot: Seria

Wydech: Seria

Car Audio: Głośniki Seria, radio Pioneer DEH 5000UB (potrafi zmieniać kolorki podświetlenia, więc pasuje do kameleona :)

Zużycie paliwa: 7,4-10 zależy jak cisnę :) zwykle około 8,5 na szczęście mało jeżdżę po mieście

 

 

Do tej pory zrobione:

- wymiana łącznika elastycznego wydechu

- wymiana amortyzatorów tył

- wymiana tarcz i klocków tył

- wymiana klocków przód i regeneracja zacisków

- wymiana czujnika ABS

- wymiana łożysk prawy przód i lewy tył

- Wymiana dwóch poduszek silnika (pod spodem)

- Wymiana pasa przedniego (przegnity)

- Wymiana uszczelki przy kolektorze wydechowym - dymiło z niego :)

- Wymontowanie chłodnicy klimatyzacji i osuszacza - przegnite

 

Plany:

Doprowadzenie do dobrego stanu technicznego i wizualnego:

- poprawki blacharskie i malowanie, nie wiem jeszcze jak to załatwię, boję się malować pojedyncze elementy, na pewno muszę zabezpieczyć to co już rdzewieje

- konserwacja podwozia

- prawy hamulec - jest z nim wieczny problem, tyrpie przy hamowaniu i ocierają klocki o tarczę jak się klocki rozgrzeją

- coś niedawno zaczęło jęczeć zwłaszcza jak jest wilgotno, możliwe że wachacz

- wymiana sprężyn pod lewarkiem

- w miarę możliwości pozbycie się różnych skrzypień z wnętrza

- rozwiązanie problemu z drżeniem kierownicy przenoszonym od silnika

- wymiana przewodów WN i świec

- doprowadzenie do porządku piszczących pasków klinowych

- naprawa klimatyzacji

- naprawa przełącznika obiegu wewnętrznego nawiewu - działa tylko jak się go trzyma palcem

- prawdopodobnie przeguby zewnętrzne będą za jakiś czas do wymiany

- jakieś fajne żaróweczki

- naprawa lampki w bagażniku (brakuje szkiełka)

 

Ufff, trochę tego jest

 

Plany po wykonaniu powyższego:

- sprzęgło

- wydech

- dolot

- oryginalne felgi 17'' i opony

- kierunek JDM

- ...

 

Inne:

Strona www dedykowana dla Primerki.

 

Podsumowując, roboty dość sporo, wiem że długa droga przede mną, ale auto jest tego warte.

Docelowo chciałbym żeby był to model weekendowy, który nie będzie robi za dupowóz. Jeżdżę dość dużo dlatego w planach też jest zakup innego w miarę komfortowego samochodu służącego do przemieszczania się z punktu A do punktu B :)

Zdjęcia będę dorzucał, na razie pogoda jeszcze nie sprzyja na tyle, żeby zrobić jakieś ładne.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-04-25

Chwilowo chciałem doprowadzić do porządku hamulce tak raczej budżetowobo się jeździć nie dało :(, więc auto wjechało na planowanie tarcz z przodu.

Przy okazji zostały wymienione i prowadnice zacisków, bo jakoś dziwnie krzywe były i wymiana klocków przód.

Efekt planowania tarcz raczej mizerny, więc kasa wtopiona, ale wypłynął znany temat lewej półosi, która została wymieniona razem z przegubami wewnętrznym i zewnętrznym.

Edited by antoniobermuda
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cinek325i

Grube plany,będzie co śledzić :)

szkoda że nie obniżasz go,bo jakiś twardy zawias przydałby się do tej P11

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

- coś niedawno zaczęło jęczeć zwłaszcza jak jest wilgotno, możliwe że wahacz

 

typowa sprawa, górny wahacz

Edited by sebabp

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

Faktycznie na to wygląda, bo przegrzebałem to trochę i wiązka idzie w kierunku oparcie od storny drzwi, czyli tam gdzie jest airbag.

 

Przyszedł czas na mały update.

Długo się zastanawiałem nad jakimś konkretnym planem dotyczącym Primerki i wreszcie przyszedł czas na sprecyzowanie co i jak.

Na początek aktualny opis:

 

Model: Nissan Primera GT STW Edition Exclusive No.: 25/200

Rocznik: 1998

Kolor: Kameleon (flip-flop)

Rodzaj paliwa: PB 95

Silnik: SR20DEH

Pojemność: 1998 cm3

Moc (katalogowo): 150KM@6300 rpm

Max moment obrotowy (katalogowo):181Nm@4800 rpm

0-100: katalogowo chyba 8 z kawałkiem

Przebieg: 224 516

Olej: Valvoline MaxLive 10W40

Wnętrze: Pełna skóra, 4 poduszki, komputer, 4x elektryczne szyby, elektryczne lusterka, klimatyzacja manualna

Zawieszenie: Przód seria STW, tył był wytyrany, zmienione amory na KYB

Felgi: Jakieś 15'' fele ze znaczkiem nissan, nie wiem co to za model

Opony: Zima KUMHO, I'ZEN K1V23 195/65/R15 (wiem, że za duże ale były w dobrej cenie :) ) Lato - brak

Hamulce: Seria

Dolot: Seria

Wydech: Seria

Car Audio: Głośniki Seria, radio Pioneer DEH 5000UB (potrafi zmieniać kolorki podświetlenia, więc pasuje do kameleona :)

Zużycie paliwa: 7,4-10 zależy jak cisnę :) zwykle około 8,5 na szczęście mało jeżdżę po mieście

 

 

Do tej pory zrobione:

- wymiana łącznika elastycznego wydechu

- wymiana amortyzatorów tył

- wymiana tarcz i klocków tył

- wymiana klocków przód i regeneracja zacisków

- wymiana czujnika ABS

- wymiana łożysk prawy przód i lewy tył

- Wymiana dwóch poduszek silnika (pod spodem)

- Wymiana pasa przedniego (przegnity)

- Wymiana uszczelki przy kolektorze wydechowym - dymiło z niego :)

- Wymontowanie chłodnicy klimatyzacji i osuszacza - przegnite

 

Plany:

Doprowadzenie do dobrego stanu technicznego i wizualnego:

- poprawki blacharskie i malowanie, nie wiem jeszcze jak to załatwię, boję się malować pojedyncze elementy, na pewno muszę zabezpieczyć to co już rdzewieje

- konserwacja podwozia

- prawy hamulec - jest z nim wieczny problem, tyrpie przy hamowaniu i ocierają klocki o tarczę jak się klocki rozgrzeją

- coś niedawno zaczęło jęczeć zwłaszcza jak jest wilgotno, możliwe że wachacz

- wymiana sprężyn pod lewarkiem

- w miarę możliwości pozbycie się różnych skrzypień z wnętrza

- rozwiązanie problemu z drżeniem kierownicy przenoszonym od silnika

- wymiana przewodów WN i świec

- doprowadzenie do porządku piszczących pasków klinowych

- naprawa klimatyzacji

- naprawa przełącznika obiegu wewnętrznego nawiewu - działa tylko jak się go trzyma palcem

- prawdopodobnie przeguby zewnętrzne będą za jakiś czas do wymiany

- jakieś fajne żaróweczki

- naprawa lampki w bagażniku (brakuje szkiełka)

 

Ufff, trochę tego jest

 

Plany po wykonaniu powyższego:

- sprzęgło

- wydech

- dolot

- oryginalne felgi 17'' i opony

- kierunek JDM

- ...

 

Inne:

Strona www dedykowana dla Primerki.

 

Podsumowując, roboty dość sporo, wiem że długa droga przede mną, ale auto jest tego warte.

Docelowo chciałbym żeby był to model weekendowy, który nie będzie robi za dupowóz. Jeżdżę dość dużo dlatego w planach też jest zakup innego w miarę komfortowego samochodu służącego do przemieszczania się z punktu A do punktu B :)

Zdjęcia będę dorzucał, na razie pogoda jeszcze nie sprzyja na tyle, żeby zrobić jakieś ładne.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2012-04-25

Chwilowo chciałem doprowadzić do porządku hamulce tak raczej budżetowobo się jeździć nie dało :(, więc auto wjechało na planowanie tarcz z przodu.

Przy okazji zostały wymienione i prowadnice zacisków, bo jakoś dziwnie krzywe były i wymiana klocków przód.

Efekt planowania tarcz raczej mizerny, więc kasa wtopiona, ale wypłynął znany temat lewej półosi, która została wymieniona razem z przegubami wewnętrznym i zewnętrznym.

 

Wczoraj zakupiłem nowe graty:

- tarcze i klocki przód - komplet ATE 24.0122-0179.1 i 13.0460-5807.2 (po planowaniu tarcz hamulce jako tako działały, ale dostawały wichra po rozgrzaniu i ABS się za często włączał)

- chłodnica klimatyzaji

- osuszacz klimatyzacji

- świece NGK BKR6EY

- olej do skrzyni Valvoline Durablend 75W90 gl4

- prawy górny wachacz

- prawy przegub zewnętrzny

no i czekam jeszcze na oponki Uniroyal RainExpert 195/60 R15 88 H na razie jeszcze przez jakiś czas na 15''

Autko się robi....

Edited by antoniobermuda

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaczy46

kolego wyp%$#ol tego maxlive... kiedys chciale mzalac do nissana to osoby ktore sie znaja na temacie( nie bede wymienial kto) odrazu powiedzieli zebym zapomnial bo to gowno!!! zalej albo valvolinem durablend 10w40 ( mialem w almerze gti) albo porzadna oliwa valvolinem 10w60 i bedziesz zadowolony jak to bedzie latalo pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebabp

LEJ TYLKO VR1 10W/60

Share this post


Link to post
Share on other sites
antoniobermuda

Panowie, po powrocie z wakacji przychodzi akurat czas wymiany oleju, wezmę sobie Wasze rady do serca.Raczej zaleję VR1. Aczkolwiek nie zgodzę się, z tym, że maxlive to gówno, bo jeździłem różnymi samochodami na różnych olejach i maxlife w każdym sampchodzi z dużym przebiegiem sprawował się świetnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robi...

ambitnie podchodzisz do sprawy mam nadzieję że już niedługo zobaczę autko na żywo na najbliższym spocie małopolskim:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Len

Kupe czasu temat nie ruszany :P
Ktoś wie czy klubowe STW jeszcze żyje? ostatnio jak go widziałem to miało jeszcze kilka ubytków ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×