słonik Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Witam Pamiętacie/wiecie ile wynosi fabryczna grubość lakieru na naszych Primerkach P12 w Um? Z tego co mi się o uszy obiło to chyba przedział 90-110, ale nie jestem pewien. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 mając stłuczkę rzeczoznawca badający miernikiem grubość lakieru powiedział i pokazał że grubość w granicach do 180 jest w normie to może i tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 180 to już raczej w tym przypadku będzie druga warstwa lakieru nie świadcząca o wypadku lecz porysowaniu danego elementu. Moja Primera w całości ma 100-110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 wezcie pod uwage tolerancje bledu urządzen pomiarowych oraz ich czułość mialem niedawno robiony taki pomiar jak ubezpieczalem auto lecz nie pamietam wartosci ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Hej - błąd moze być w tych urządzeniach ok 10-20 Uhm. Jest płytka do kalibrowania więc przy nowej baterii i kalibracji w takim mierniku z sondą (za ok 190-200 zł) nie powinno być odchyleń na stali. Ubezpieczyciele często sprawdzają głównie pod kątem szpachli, żeby później obniżyć koszty ew wypłaty bo np "błotnik był już szpachlowany i nie wymienimy go na nowy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.