Gość slawa1987 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ostatnio zauważyłem przy wyjeździe na szosę, przy przednim napędzie, że przy 40 km na godzinę zaczynam czuć bicie kierownicy i ściąganie w prawo. Przy napędzie na tył takiego efektu nie ma. Mam wrażenie, że to wszystko zaczęło się po wymianie gumy na przegubie prawym. I czy koledzy mogą poradzić co może dawać taki efekt? Nissan Terrano 2 2,7 TDI 96r po lifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbylan Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 U mnie przyczyną był zużyty krzyżak przedniego wału. Na szczęście, naprawa niezbyt kosztowna. Uwaga: Krzyżaki przedniego i tylnego wału mają różne rozmiary (te na przód są mniejsze)! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 A czy ktoś mógł by podać wymiary krzyżaków na przód bo są rożne a nie chcę kupić złych. Często w sklepach pisze przód i tył. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Ostatnio zauważyłem przy wyjeździe na szosę, przy przednim napędzie, że przy 40 km na godzinę zaczynam czuć bicie kierownicy i ściąganie w prawo. Przy napędzie na tył takiego efektu nie ma. Mam wrażenie, że to wszystko zaczęło się po wymianie gumy na przegubie prawym. I czy koledzy mogą poradzić co może dawać taki efekt? Nissan Terrano 2 2,7 TDI 96r po lifcie. mówiąc na szose chyba nie smigasz po asfalcie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 No miałem na myśli asfalt. Bo czasem krótkie przeskoki mam przez niego a terenem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 No miałem na myśli asfalt. Bo czasem krótkie przeskoki mam przez niego a terenem. to teraz przejedź się z taką samą prędkością po grząskim terenie:) zobacz czy jest różnica, czy dalej masz wibracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Wymień krzyżaki na przednim wale i ustanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 W terenie niby jak to wyczuć jak tam zawsze trzęsie. Ale o to chodzi, że nie dawno takiej przypadłości nie było. A krzyżaki już są w planie tyko pogody nie ma na demontaż wału. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbylan Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) A czy ktoś mógł by podać wymiary krzyżaków na przód bo są rożne a nie chcę kupić złych. Wymiary krzyżaków będę mógł podać dopiero po powrocie z urlopu, ok. 20 sierpnia b.r., (jeśli jeszcze będzie to aktualne) Pozdrawiam Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez zbylan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ale o to chodzi, że nie dawno takiej przypadłości nie było...... Bo się rozsypują w najmniej oczekiwanym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.