Guest mlody_21 Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Witam. Mam pytanie do znawcow Sunnego, czy u was tez wskaznik temperatury nie dochodzi do polowy ? Temp osiaga w miare szybko i nigdy sie nie wlaczyl wentylator... A i mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie gdzie sie sprawdza stan oleju w skrzyni biegow ? wyczytalem "gdzies" ze z przodu auta po srodku skrzyni jest korek a druga opcja to przy wejsciu na linke predkosciomierza (nie wiem czy mam bo licznik mam elektroniczny) Pozdro Ok znalazlem to wejscie do predkosciomierza i zamiast linki ida tam kableki czyli ok... odkrecilem srubke mocujaca ale nie moge tego czegos wyciagnac zeby sprawdzic ten olej.... wie ktos jak sie to wyciaga ? myslalem ze to moze jest tylko zapieczone ale to tylko gdybanie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Mlody. Wskazowka czujnika temp. tez tak u mnie w primerce stoi. Prawie na srodku i jest to jak najbardziej prawidlowe. U mnie wentylator sie wlacza ale na postoju (w czasie jazdy nie wlaczyl mi sie jeszcze) dlatego ze na postoju autko sie zagrzeje szybciej niz w czasie jazdy. Jezeli mie masz klimatyzacji zostaw go na postoju i niech chodzi na wolnych obrotach do momentu az sie wlacza wentylatory. . jesli masz klimatyzacje to po wlaczeniu klimatyzacji powinny wlaczyc sie od razu wentylatory. W ksiazce SAM NAPRAWIAM SUNY jest napisane ze dla silika 2.0D poziom oleju w mechanicznej skrzyni przekladniowej jest sprawdzany przez otwor zebnika napedu predkosciomierza .POziom oleju ma byc 54 -61mm ponizej tego otworu i wrazie potrzeby wlewac olej przez ten otwor. Wiec ten zebnik do wyciagniecia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mlody_21 Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Dzieki wielkie za odpowiedz z ta temperatura bo juz sie balem ze cos nie tak z chlodzeniem. Wlasnie przeczytalem lekture i tego sie dowiedzialem co do tego oleju.... ale za nic w swiecie nie moge go wyciagnac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zaag Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 W temacie wskaźnika w 2.0D. U mnie było tak, że wskazówka była 1-2mm poniżej polowy jak go kupiłem. któregoś dnia w ogole nie chciał się zagrzać powyżej 60-70 stopni wiec wymontowałem termostat. okazał się oryginalny( mam 95 rok, przejechane ok 260k) i zablokował się otwarty dlatego nie dogrzewał ale tam jest taka gumowa uszczelka która byłą sparciała i w połowie gdzieś zniknęła wiec od zawsze nie trzymał 90 stopni. założyłem nowy termostat(otwarcie 88C) i wskazówka jest polowa-1mm nad polowa i 0.5 litra mniej pali, a nagrzewa się tak samo szybko jak kiedyś. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mlody_21 Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 W temacie wskaźnika w 2.0D. U mnie było tak, że wskazówka była 1-2mm poniżej polowy jak go kupiłem. któregoś dnia w ogole nie chciał się zagrzać powyżej 60-70 stopni wiec wymontowałem termostat. okazał się oryginalny( mam 95 rok, przejechane ok 260k) i zablokował się otwarty dlatego nie dogrzewał ale tam jest taka gumowa uszczelka która byłą sparciała i w połowie gdzieś zniknęła wiec od zawsze nie trzymał 90 stopni. założyłem nowy termostat(otwarcie 88C) i wskazówka jest polowa-1mm nad polowa i 0.5 litra mniej pali, a nagrzewa się tak samo szybko jak kiedyś. pozdrawiam Dzieki. Calkiem jest to mozliwe. Na dniach mam nadzieje go zobaczyc bo malo mam czasu ostatnio... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.