Guest HendrixJ Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Witam serdecznie ! Mam problem związany z uruchomieniem mojej Primery P11 po lifcie 2,0 TD. Otóż rano próbowałem jak co dzień dostać się do pracy i samochód odpalił po czym sam wkręcił się w obroty rzędu 4000 i zgasł. (Dzień przed tym zdarzeniem samochód śmigał jak należy). Od tamtej pory silnik kręci ale nie chce odpalić. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem i jest ok. Jeśli chodzi o bardziej zaawansowane akcje w warsztacie samochodowym stwierdzili że prąd na sekundę pojawia się na pompie później ginie. Twierdzą że to może być wina jakiegoś przekaźnika. Niestety wszystkie skrzynki które są pod maska są bez opisu i nie wiadomo co do czego. Zrobiono też diagnostykę komputerem i na złość nie pokazał żadnego błędu. Oczywiście paliwo jest i takie tam banalne sprawy. Proszę o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 sprawdź błędy metodą na spinacz i zobaczmy co pokaże. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Czesc. Czy juz kolega wymienil czujnik polozenia walu korbowego i autko chodzi?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HendrixJ Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Czujnik położenie wału wymieniony. Auto sprawne. Usterka usunięta. Całe szczęście że mam dobre upusty w hurt to czujnik nie zrujnował mi życia 395 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.