Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Kontrolka ładowania SR20DE P11.144


Zombi

Recommended Posts

Witam,

Panowie, około tydzień temu pierwszy raz zapaliła mi się kontrolka ładowania, zgasiłem światła -kontrolka zgasła. Myślalem, żę jakiś zwarcie. Później raz się zapalała po uruchomieniu raz nie... Dziś zapaliła się na dobre... sprawdziełm voltomierzem i brak ładowania. Podczas jazdy gdy mam wszystkie odbiorniki wyłączone po przekroczeniu jakichś 2,5tys obrotów przygasa, jednak po włączeniu świateł bądź nawiewu lub ogrzewania szyby od razu się zapala.

Wygląda mi to na szczotki do wymiany?? Czy może jednak coś innego?? Orientujecie się czy dam radę sam wyciągnąć szczotki. (ostatni raz robiłem to w syrenie) Pomożecie??

Link to comment
Share on other sites

a ja bym tylko kabelki posprawdzał od alternatora i akumulatora klemy wyczyścił może zadziała?

[/quot

Spradzałem

Link to comment
Share on other sites

Wyciągaj alternator - rozbierzesz to zobaczysz w jakim stanie szczotki. Wszystko na to wskazuje, że się skończyły. Myślę, że skoro już raz rozbierałeś coś takiego to bez problemu dasz rade i teraz :) Przy składaniu tylko dobrze poczyść wszystkie elektryczne przejścia.

Link to comment
Share on other sites

Wedlug serwisowki do autka zamontowany jest alternator MITSUBIHI A2TB3691 . Wymien szczotkotrzymacz (moze byc razem z regulatorem napiecia ) niewazne . Zrobisz to sam . Jesli jest dojscie to nie trzeba nawet wyciagac alternatora. Bedzie jedna albo dwie srubki do odkrecenia zakladsz nowy i po wymianie. Gorzej bedzie jesli trzeba bedzie wymienic mostek prostowniczy.Wtedy trzeba bedzie wyciagac i do naprawy. Tak jak koledzy pisali klemy i wszystkie polaczenie przy alternatorze tez do wyczyszczenia. Czesc.

Link to comment
Share on other sites

Wedlug serwisowki do autka zamontowany jest alternator MITSUBIHI A2TB3691 . Wymien szczotkotrzymacz (moze byc razem z regulatorem napiecia ) niewazne . Zrobisz to sam . Jesli jest dojscie to nie trzeba nawet wyciagac alternatora. Bedzie jedna albo dwie srubki do odkrecenia zakladsz nowy i po wymianie. Gorzej bedzie jesli trzeba bedzie wymienic mostek prostowniczy.Wtedy trzeba bedzie wyciagac i do naprawy. Tak jak koledzy pisali klemy i wszystkie polaczenie przy alternatorze tez do wyczyszczenia. Czesc.

 

 

hitachi u mnie siedzi, ide sie zabierac do roboty

Link to comment
Share on other sites

Guest deraa

ja bym wyciągnął alternator i dał do regeneracji regeneracja kosztuje koło 150 lub 200zł i masz cały srodek nówke

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...